Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2016, 13:06
Boyboydanny
Boyboydanny is offline
Hoi alle

Ik ben danny 14 jaar.
Ik weet het al best lang dat ik een meisje wil zijn maar wil het lijf van een jongen behouden !

Op mijn nieuwe school weten ze niet beter of ik een meisje ben en heb zins 4 manden een leuke vriend van 15 jaar !
(Hij weet van niks )

We hebben al een tijdje maar wort steeds moeilijker omdat hij sex wil en ik ook !
We waren vorige week bij zijn thuis waren aan het zoennen en knuffelen enzo tot hij mijn buik streelde onder mijn shirt we waren bijde geil enzo tot na een tij me besefte dat ik een geheim heb en heb het afgekapt met de smoes dat ik naar huis moest !
Ik wil zo graag sex en werden met hem wat moet ik als in het vertel ben ik hem kwijt denk ik !

Wat moet ik ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2016, 13:12
Elin3
Elin3 is offline
Het lijkt me goed om hier eens met je vriend over te praten. Een relatie hebben die gebaseerd is op geheimen is niet zo fijn. Misschien kan je er eens voorzichtig over beginnen, of het gesprek eens op gender-identiteit brengen en kijken hoe hij reageert.
Het is belangrijk dat hij inziet dat hij verliefd is op jou als persoon en niet zozeer op "een meisje", maar dat kan best lastig te accepteren zijn voor hem.

Mag ik vragen waarom je zo graag het lijf van een jongen wil houden? En hoe dat praktisch dan gaat betreft ontwikkeling (je zult dan natuurlijk niet zomaar borsten krijgen, maar wel een zwaardere stem, en mannenlijf ontwikkelen).
Oud 11-11-2016, 13:35
Boyboydanny
Boyboydanny is offline
Hoi

Is allemaal best lastig zit ook erg in de knoei met me zelf wil zo blijden Hoe ik nu ben ! Ik weet dat mijn lijf gaat veranderen wat ik niet wil !
Zelf heb ik in gedachte om een dokter te raat plegen ?

Wil geen geslacht verandering ben blij met mijn lijf
Maar heb geen zit in haargroei of zware stem enzo
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 13:57
bloodyb
bloodyb is offline
Heb je er ook aan gedacht dat je misschien gay zou kunnen zijn?
Oud 11-11-2016, 14:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er bestaat ook hormoontherapie zover chirurgische ingrepen, dan word je wat vrouwelijker, krijg je niet de baard in de keel maar je houdt je penis. Ik weet er helaas het fijne niet van, maar het zou goed zijn om eens net andere transmensen of interseksmensen te praten over hun ervaringen. Belangrijk is hoe jij je voelt in je lichaam en identiteit!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 15:19
Elin3
Elin3 is offline
Misschien is het inderdaad geen gek idee om hier eens met een dokter over te praten, die kan je helpen om te ontdekken wat jou precies het gevoel geeft dat je een meisje wil zijn en die kan ook met je nadenken over stappen die er eventueel gezet moeten worden (hormoontherapie etc.)
Reageren

Regels voor berichten