Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2016, 12:52
Zenoemenmeookwe
Zenoemenmeookwe is offline
Hallo, ik ben Sebastian en ik ben 17 jaar oud. Ik had een relatie met een Antiliaanse meisje. Ik wou heel graag dat mijn eerste keer met haar zou zijn, maar dat gebeurde er jammer genoeg niet. In de puberteit wil je natuurlijk van je maagdelijkheid af. Mijn vader vind me een mietje omdat ik niet ontmaagd ben door haar omdat ze me achtergelaten heeft ik voel me heel alleen. Ik ben heb de laatste 2 weken gevoelens gehad om me buurjongen te pijpen van 15 jaar oud, omdat hij vaak alleen zit met mij in de kamer en steeds aftrekt. Vorige keer kwam hij op me benen klaar toen ik een korte short aan had. Ik heb vanavond afgesproken om met hem.vanavond seks te hebben. DUS MIJ VRAAG IS MOET IK HET DOEN EN GEEF ME ADVIES. GROETJES SEBASTIAN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2016, 12:52
Zenoemenmeookwe
Zenoemenmeookwe is offline
Seks
Met citaat reageren
Oud 16-11-2016, 13:05
Elin3
Elin3 is offline
Wat een onzin dat je vader je pushed om van je maagdelijkheid af te komen. Maagd zijn op jouw leeftijd is echt geen schande. Belangrijk is dat jij jouw eerste keer meemaakt met iemand waar je je veilig bij voelt, en op een moment dat jij daar aan toe bent. De een heeft misschien op zijn 14e voor het eerst seks en de ander zoent pas voor het eerst als hij 21 is. Beide is prima! Je hoeft niemand iets te bewijzen. Je maagdelijkheid verliezen is geen wedstrijd.
Oud 16-11-2016, 13:12
Verwijderd
Waarom twijfel je er over? Je hebt gevoelens om hem te pijpen en je hebt het al afgesproken met hem, dus ik neem aan dat je het wel wilt. Als dat zo is, waarom dan toch twijfel? Dan zou ik het gewoon doen. Ben je bang dat je vader je een nog groter mietje (zijn woorden) vindt als je seks hebt met een jongen? Dan zegt dat meer over je vader dan over jou. Als jij dit wil, lekker doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten