Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2016, 20:16
michael645
michael645 is offline
hallo mensen ik slaap meestal naakt en zaterdag ochten maakte mijn vader mij waker want woon alleen bij mijn vader en blijkbaar lag mijn deken niet hellemaal om me heen maar toen zag hij dus mijn lul gezien want ik was weer proberen om te gaan slapen en ik dacht van laat ik voor de grap niet zeggen dat ik wakker ben en toen kwam hij dus verder mijn kamer in en toen raakte hij mijn lul aan ik schrok wel een beetje wat moet ik nu doen of hebben jullie zelf dit all eens gehad
Met citaat reageren
Oud 20-11-2016, 20:25
Elin3
Elin3 is offline
Als je het vervelend vond, zeg dat dan tegen je vader.
Oud 21-11-2016, 07:27
Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat is aanranding.

Wat zou je zelf willen dat er nu gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2016, 18:02
Winniedp
Winniedp is offline
Als je het niet fijn vond zou ik het zeker tegen je vader zeggen. Dit kan ook echter gezien worden als aanranding, tenzij je het zelf ook goed vond. Beetje lastig dus. Iniedergeval is dit (voor mij) niet normaal.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2016, 18:57
Elin3
Elin3 is offline
Als hij nog sliep (of zijn vader dacht dat dat zo was) is en het niet eerder voorgekomen of besproken, dan is het sowieso niet gebeurd met wederzijdse goedkeuring. En had het dus niet mogen gebeuren.
Oud 22-11-2016, 09:46
Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
Als hij nog sliep (of zijn vader dacht dat dat zo was) is en het niet eerder voorgekomen of besproken, dan is het sowieso niet gebeurd met wederzijdse goedkeuring. En had het dus niet mogen gebeuren.
Daar heb je helemaal gelijk. Om (laat ik het zo zeggen) 'seksuele handelingen' te verrichten moet wederzijdse instemming zijn. Als dit niet is gebeurd is het dus wel degelijk aanranding. Tenzij je het er natuurlijk ooit met je vader het over hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2016, 11:24
alexvause
alexvause is offline
ging vast perongeluk
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 17:19
Winniedp
Winniedp is offline
Citaat:
ging vast perongeluk
Ik denk niet dat als je vader je (naakt) ziet slapen, hij verder de kamer in komt en je gaat aanraken. Althans, dit lijkt me het meest logisch. Of je vader moest iets in je kamer pakken. Maar dan, toevallig (?), je lul aanraken lijkt me nou niet echt logisch. Moet dus bijna wel met 'opzet' zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 18:34
Dekaloog
Dekaloog is offline
Zelfs als het per ongeluk ging, is het gevoel van TS valide. Als ik per ongeluk op iemands teen ga staan heeft de ander nog steeds pijn.

Maar ik zie geen reden om aan te nemen dat het per ongeluk was.

Het reflex om te twijfelen snap ik wel, dat hebben mensen wel vaker. Misschien omdat het een vervelend idee is dat een ouder zoiets zou doen? Maar het is nog vervelender als iemand aangerand is, en jij wuift het weg, omdat jij 't een oncomfortabel idee vindt. Als je twijfelt kun je dat handiger uiten met 'was het expres, denk je?' en niet met 'het was vast per ongeluk'.

Of je kunt er ook gewoon niks over zeggen, want als TS dacht dat het per ongeluk was, was hij vast niet zo geschrokken dat hij advies kwam vragen op een forum. Zelfs als je denkt dat het verhaal verzonnen is, en TS gewoon aan 't hengelen is om geile verhaaltjes, zou ik er zelf niet over beginnen. Gewoon omdat het niet erg is als het niet waar is, maar het is wel erg als iemand aangerand is en ze worden niet geloofd.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 19:10
Verwijderd
Ging het niet per ongeluk?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2016, 21:27
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Zoiets gebeurt zelden als een ongeluk
Met citaat reageren
Oud 27-11-2016, 14:45
michael645
michael645 is offline
Ik vondt het wel een beetje fijn maar schrok ook wel
Met citaat reageren
Oud 29-11-2016, 21:45
M3L0NP1E
M3L0NP1E is offline
Citaat:
Ik vondt het wel een beetje fijn maar schrok ook wel
wtf
Oud 02-12-2016, 21:28
Bengel
Bengel is offline
Mijn vader heeft me op13-jarige leeftijd met mijn instemming een keer met de hand geholpen. Als zijnde iets wat ook meisjes met jongens plachten te doen. Met als gevolg dat ik dit ook bij hem wilde- en mocht doen. All is het bij die ene ongekend lekkere ervaring gebleven, het leidde er ook toe dat ik met hem vrijelijk over seks durfde te gaan praten. En dat is van onschatbare waarde gebleken.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2016, 22:47
bloodyb
bloodyb is offline
Mm, ik heb hier toch een beetje een dubbel gevoel bij.
Oud 03-12-2016, 11:14
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mijn vader heeft me op13-jarige leeftijd met mijn instemming een keer met de hand geholpen. Als zijnde iets wat ook meisjes met jongens plachten te doen. Met als gevolg dat ik dit ook bij hem wilde- en mocht doen. All is het bij die ene ongekend lekkere ervaring gebleven, het leidde er ook toe dat ik met hem vrijelijk over seks durfde te gaan praten. En dat is van onschatbare waarde gebleken.
Ik zou het toch iedereen die dit leest afraden.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2016, 13:36
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Mm, ik heb hier toch een beetje een dubbel gevoel bij.
IK heb het wel uitgelokt, ben er wijzer van geworden, en er nooit spijt van gehad
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten