![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zelfs als het per ongeluk ging, is het gevoel van TS valide. Als ik per ongeluk op iemands teen ga staan heeft de ander nog steeds pijn.
Maar ik zie geen reden om aan te nemen dat het per ongeluk was. Het reflex om te twijfelen snap ik wel, dat hebben mensen wel vaker. Misschien omdat het een vervelend idee is dat een ouder zoiets zou doen? Maar het is nog vervelender als iemand aangerand is, en jij wuift het weg, omdat jij 't een oncomfortabel idee vindt. Als je twijfelt kun je dat handiger uiten met 'was het expres, denk je?' en niet met 'het was vast per ongeluk'. Of je kunt er ook gewoon niks over zeggen, want als TS dacht dat het per ongeluk was, was hij vast niet zo geschrokken dat hij advies kwam vragen op een forum. Zelfs als je denkt dat het verhaal verzonnen is, en TS gewoon aan 't hengelen is om geile verhaaltjes, zou ik er zelf niet over beginnen. Gewoon omdat het niet erg is als het niet waar is, maar het is wel erg als iemand aangerand is en ze worden niet geloofd. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vader heeft me op13-jarige leeftijd met mijn instemming een keer met de hand geholpen. Als zijnde iets wat ook meisjes met jongens plachten te doen. Met als gevolg dat ik dit ook bij hem wilde- en mocht doen. All is het bij die ene ongekend lekkere ervaring gebleven, het leidde er ook toe dat ik met hem vrijelijk over seks durfde te gaan praten. En dat is van onschatbare waarde gebleken.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
afscheid...deel 1 nlblue-eyes | 3 | 01-01-2005 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |