![]() |
|
![]() |
Op gronde van deze ervaring heb ik het gehele gebeuren nog eens goed met haar door genomen, en zijn tot de conclusie gekomen dat we hem tot inkeer moesten brengen. Het was voldoende dat ik hem daarover aansprak, en liet weten alles te hebben gezien. En het aan zijn ouders te vertellen als hij mijn zus nog een keer zou bezoeken. Zij vond het wel zielig maar zag toch wel in, dat het verstandiger was om dit niet op zijn beloop te laten.
Laatst gewijzigd op 17-12-2016 om 20:08. Reden: Hint van bikinigek, dat het bij haar wel om volwassene vriendin ging |
![]() |
|
Goh, nu is het weer je oudere (volwassen?) zus die haar handen niet thuis kan houden van kinderen, een kind van 10 die dat volgens jou maar al te graag wil en waar jij een stijve van krijgt. Geloof je het allemaal zelf nog?
||
![]() |
Citaat:
daar een stijve van te hebben gekregen, Maar wel aangehaald dat het jongetje die na de billenkoek had op gedaan. We zijn bikinigek dankbaar voor de hint die in haar reactie "niet kinderen maar wel vriendin" licht opgesloten. En heeft geleid tot bezinning op de vraag dit al dan niet op zijn beloop te moeten laten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik geloof je verhaal niet en ik geloof niet dat je onder de 16 bent. Wat betekent dat je waarschijnlijk aanzienlijk ouder bent en op jonge kinderen zit te geilen. Niet echt ideaal voor op een scholierenforum lijkt me zo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
professor gekregen. Voor wat je opmerking over fascinatie betreft, vindt ik confrontatie met bedenkelijke aangelegenheden toepasselijker. Met als bijzonderheid dat ze niet op hun beloop zijn gelaten, maar ter beoordeling aan dit forum zijn voorgelegd. Van het daaruit voortkomende advies, kan dan iedereen dan naar behoefte gebruik maken. , |
![]() |
|
|