Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2016, 12:42
Bengel
Bengel is offline
Hebben jullie ook wel eens mee gemaakt, dat kinderen opzettelijk stout zijn, om billenkoek uit te lokken.?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2016, 12:51
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hebben jullie ook wel eens mee gemaakt, dat kinderen opzettelijk stout zijn, om billenkoek uit te lokken.?
niet kinderen wel mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 17-12-2016, 14:12
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
niet kinderen wel mijn vriendin
Heel toevallig dat mijn oudere zus dit met de 10 jarige buurjongen had ervaren. Ik dacht dat ze fantaseerde, maar werd met de herhaling geconfronteerd. Toen hij met haar stoeide taste hij zo tussenhaar blote dijbenen, dat ze zij je bent stout daar krijg je billenkoek voor, deed hij zichzelf al zijn broekje omlaag. Van haar opmerking als je om genade smeekt stop ik er mee, maakte hij totaal geen gebruik zodat ze er uit zichzelf mee stopte. Toen hij weer op zij benen stond had hij tot mijn verbazing een stijve gekregen. Mijn zus vindt dit boeiend en wil het gewoon zijn gang laten gaan. Ik zelf kan niet ontkennen dat het me wat doet, maar heb er toch bedenkingen bij.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2016, 19:54
Bengel
Bengel is offline
Op gronde van deze ervaring heb ik het gehele gebeuren nog eens goed met haar door genomen, en zijn tot de conclusie gekomen dat we hem tot inkeer moesten brengen. Het was voldoende dat ik hem daarover aansprak, en liet weten alles te hebben gezien. En het aan zijn ouders te vertellen als hij mijn zus nog een keer zou bezoeken. Zij vond het wel zielig maar zag toch wel in, dat het verstandiger was om dit niet op zijn beloop te laten.

Laatst gewijzigd op 17-12-2016 om 20:08. Reden: Hint van bikinigek, dat het bij haar wel om volwassene vriendin ging
Met citaat reageren
Oud 17-12-2016, 23:57
bloodyb
bloodyb is offline
Het is dan misschien verstandiger dat je zus dan maar niet meer met hem stoeit, ook niet als hij het uitlokt. En hem op zijn blote kont slaan omdat hij "stout" is lijkt me helemaal uit drn boze.
Oud 18-12-2016, 02:12
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Goh, nu is het weer je oudere (volwassen?) zus die haar handen niet thuis kan houden van kinderen, een kind van 10 die dat volgens jou maar al te graag wil en waar jij een stijve van krijgt. Geloof je het allemaal zelf nog?
Oud 18-12-2016, 16:48
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Bengel, ik geloof je verhaal niet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 21:27
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Goh, nu is het weer je oudere (volwassen?) zus die haar handen niet thuis kan houden van kinderen, een kind van 10 die dat volgens jou maar al te graag wil en waar jij een stijve van krijgt. Geloof je het allemaal zelf nog?
Ik heb nergens gesproken van mijn oudere "volwassen" zus. want die is pas 16 jaar,en beseft nu dat ze te impulsief op het jongetje heeft gereageerd. Ook heb ik niet gesteld
daar een stijve van te hebben gekregen, Maar wel aangehaald dat het jongetje die na de billenkoek had op gedaan. We zijn bikinigek dankbaar voor de hint die in haar reactie
"niet kinderen maar wel vriendin" licht opgesloten. En heeft geleid tot bezinning op de vraag dit al dan niet op zijn beloop te moeten laten.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 22:06
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Het is dan misschien verstandiger dat je zus dan maar niet meer met hem stoeit, ook niet als hij het uitlokt. En hem op zijn blote kont slaan omdat hij "stout" is lijkt me helemaal uit drn boze.
Dat advies wordt ter harte genomen. Het jongetje komt niet meer langs na mijn omschreven gesprek met hem. Mijn zus beseft nu ook dat het niet zo slim was, om impulsief op de uitdagingen van het jongetje te hebben gereageerd. En is blij de billenkoek niet bestraffend hard, maar speels en licht te hebben gehouden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2016, 22:23
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Bengel, ik geloof je verhaal niet.
Daarmee lever je geen bijdrage aan het voorkomen, van dergelijke gebeurtenissen, die blijkens internet veelvuldig - en zelfs van ernstigere aard - blijken voor te komen.

i.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 08:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik geloof je verhaal niet en ik geloof niet dat je onder de 16 bent. Wat betekent dat je waarschijnlijk aanzienlijk ouder bent en op jonge kinderen zit te geilen. Niet echt ideaal voor op een scholierenforum lijkt me zo.
Oud 19-12-2016, 11:01
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Ik geloof ook niet dat je een scholier bent. Alleen al je taalgebruik en zinsconstructies duiden op iemand die veel ouder is, of zich interessanter wil voordoen.
Aan de andere kant maak je wel gruwelijk veel taalfouten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 15:52
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Ik geloof je verhaal niet en ik geloof niet dat je onder de 16 bent. Wat betekent dat je waarschijnlijk aanzienlijk ouder bent en op jonge kinderen zit te geilen. Niet echt ideaal voor op een scholierenforum lijkt me zo.
Het vermeende geilen terzijde gelaten, is het wel Frappant dat de resterende opmerking overeen stemt met de situatie, op school de professor te worden genoemd. Die het met de Nederlandse taal niet zo nauw zou nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 18:57
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het vermeende geilen terzijde gelaten, is het wel Frappant dat de resterende opmerking overeen stemt met de situatie, op school de professor te worden genoemd. Die het met de Nederlandse taal niet zo nauw zou nemen.
Serieus, wie de fuck praat er zo?
Oud 19-12-2016, 21:52
Bengel
Bengel is offline
Ja iedereen is nu eenmaal anders, daar zullen we mee moeten leven. Ben dankbaar voor die genen welke met het juiste advies, aan een bevredigende afloop hebben bij gedragen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2016, 22:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja iedereen is nu eenmaal anders, daar zullen we mee moeten leven. Ben dankbaar voor die genen welke met het juiste advies, aan een bevredigende afloop hebben bij gedragen
Je spreekt taal die in de statenvertaling niet zou misstaan. De zinsbouw doet ook wat juridisch aan, maar inderdaad niet zoals de zinsbouw van een gemiddelde 16-jarige. Dat in combinatie met een opmerkelijk fascinatie voor seks tussen familieleden en andere bijzondere situaties, draagt niet bij aan je geloofwaardigheid.
Oud 20-12-2016, 15:58
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Je spreekt taal die in de statenvertaling niet zou misstaan. De zinsbouw doet ook wat juridisch aan, maar inderdaad niet zoals de zinsbouw van een gemiddelde 16-jarige. Dat in combinatie met een opmerkelijk fascinatie voor seks tussen familieleden en andere bijzondere situaties, draagt niet bij aan je geloofwaardigheid.
Klopt helemaal ik ben ook anders, en heb daar voor op school dan ook de bijnaam van
professor gekregen. Voor wat je opmerking over fascinatie betreft, vindt ik confrontatie met bedenkelijke aangelegenheden toepasselijker. Met als bijzonderheid dat ze niet op hun beloop zijn gelaten, maar ter beoordeling aan dit forum zijn voorgelegd. Van het daaruit voortkomende advies, kan dan iedereen dan naar behoefte gebruik maken.
,
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten