Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ik HAAT mijn leraar gymnastiek omdat hij altijd probeert iedereen te naaien en op een school werkt terwijl hij kinderen haat. Hij is gewoon een eikel.
Ik mag mijn leraar Nederlands niet zo. Hij is opzich wel aardig, maar het zou helpen als hij eens les gaf of een keer repetities (waarover hij nooit iets vertelt) nakijkt.
|
ik HAAT mu leraar engels hijs heel gemeen tegen de meisjes, er is ook geen 1 meisje die uhm aardig vind maar de jongens vinden uhm allemaal aardig
![]() en dan hebben we nog een lerares nederlands en de ene keer is ze egt heel erg aardig (wel beetje te beetje overdreven majah) en de andere keer is ze egt zooooown bitch! egnie normaal weer zo iemand die je zwakke punten zoekt dat vink egt gemeen! majah voor de rest zijn ze wel aardig hor behalve bosschieter en van der hoven majah dan ben ik nog wel een tijdej bezig als ikd at ga vertellen ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ok:
- leraar van natuurkunde én scheikunde ![]() Hij is zó irritant.Constant met een zeurstem vragen 10x behandelen terwijl iedereen het al lang snapt ![]() - leraar engels Galemmer.Ik hoef alleen m'n pen maar per ongeluk te laten vallen en hij zegt al : 'Hou toch eens op.' Nou ja,ik doe nooit wat ![]() Dit zijn dus de twee leraren die ik écht haat. |
![]() |
|
Lerares tekenen: Ze neemt je gewoon niet serieus. Voordat je weg mag, moet eerst iedereen op een kruk gaan zitten. En dan ook iedereen, en je mond houden. Mensen, ik zit toch niet meer in groep 3! Verder geeft ze bijna nooit hoger dan een 6,5 (heb 'r nu iets van 4 maanden, ben sinds die tijd 1,5 punt gezakt, rarara hoe kan dat) Erger me echt enorm aan haar...
Leraar wiskunde: Zwaar overspannen ventje, zo overspannen dat het soms gewoon grappig is. Is nu half jaar met opfrisverlof, maar belandt waarschijnlijk volgend jaar na 2 weken gewoon in de WAO. Kan niet uitleggen (toen hij ons nog les gaf, stonden 20 van de 29 mensen ![]() Staat roodaangelopen, spugend en trillend van woede voor de klas te schreeuwen: 'Klootzakken, jullie snappen ook helemaal niets! Jullie zijn gewoon veel te dom!' etc. etc. Nou kan ik begrijpen dat je als leraar er wel soms es even genoeg van hebt, maar dan ga je toch niet zo tekeer en dan toch ook niet elke les? Zelfs tegen collega's waaronder zelfs een aco heeft hij lopen schelden, maar nee hoor, onder het motto van lerarentekort (wat voor wiskunde niet eens geldt, de vervanger van die leraar waar we nu les van hebben moet zelfs gedwongen weg omdat er teveel wiskundeleraren zijn) mag hij gewoon blijven. Hele tijd opmerkingen als: 'Nee .... (naam leerling), je kunt geen wiskunde.' 'Het heeft toch geen zin dat ik dit uitleg.' Grr, heb echt zo'n hekel aan die vent... ![]() En drie keer raden van wie ik les heb volgend jaar... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik haat 1 leraar, meer niet. wiskunde dus. toch al een kloten vak en ik vind het nog moeilijk ook. hij gaf ALTIJD mij de schuld, ik had het altijd gedaan. waren we met z'n allen bezig, komt 'tie altijd naar mij toe, dat ik er mee op moet houden. verder kan ik het met alle leraren goed vinden. nu heb ik hem niet meer, en ik hoop dat ik hem niet toevallig volgend jaar weer krijg! maar ja, leraren moeten iemand hebben, om de schuld te geven als ze geen orde kunnen houden. ik kan hem nog steeds niet zien. moest ik nablijven, en ik dacht dat hij mijn jas had (bleek dat 'n meisje hem mee had genomen) dus ik werd me een partij driftig................. vreselijk! gelukkig ben ik verder niet zo'n haatmens (echt niet!)
||
Citaat:
ik vergeet bijna de ergste: mijn lerares handvaardigheid. Ik ben dus niet zo goed in handvaardigheid. Dus ik probeer maar wat te maken, en als we moeten afcijferen, zegt ze zo van: nou, voor de moeite maar een 5.5. En dat op een manier van je bent nog geen 1 waard. En ook een verslag, IEDEREEN uit de klas had MINSTENS een 7, wat heb ik? een 5.8. Dus mijn hoogste cijfer dit jaar voor handvaardigheid gehaald is een 6 w00t Maar gelukkig sta ik niet onvoldoende ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn leraren hou ik liever te vriend maar de leraren die ik echt niet mag zijn :
Barbara - Beeldende vorming , ze legt niet goed uit en ik ben echt geen kanjer in handvaardigheid en dan gaat ze maar zeggen dat het er verschrikkelijk uit ziet en ik het niet met zorg in elkaar heb gezet. Lindsey - Wiskunde , ik ben de helft van de lessen niet geweest en precies op de lessen da tik er niet was hadden we toetsen enzo en toen had ik die keer dat ik er was mijn boeken niet bij me ( vergeten door drama presentatie ) begon ze erover dat ze niets met mij aan kon en mij geen rapport cijfer kon geven omdat ik niets aan toetsen had gemaakt! [ toen ben ik boos de klas uit gelopen omdat ik alle toetsen had gemaakt bij een andere leraar ] voor de rest heb ik wel vrede met de rest van de leraren. |
![]() |
|
de enige waar k echt een bloedhekel aan heb is mn lerares wiskunde..dat kreng! ze is dom, luistert nooit, is zooo arrogant, alle leraren nemen haar in bescherming, ze spreekt nauwelijks nederlands, en ook al wil je normaal met haar praten luistert ze gewoon niet..ze heeft het zelfs geflikt op mn rapport gewoon een punt eraf te halen,waardoor k een 3.2 stond..ging dat kreng mn enige voldoendes niet meerekenen! ze zegt dat ik te dom ben voor wiskunde(wat vast wel zo is)en legt alleen uit aan mensen die het al snappen..een ramp, dat mens.
|
![]() |
simpelweg zijn docenten rare wezens zonder hart
dat is een feit volgens mij weten docenten ook niet dat je ook andere vakken hebt en daar ook huiswerk voor moet maken en toetsen leren. dat is denk ik te moeilijk te begrijpen ![]() en het ergste is als ze gaan zeuren over hoe zwaar zij het hebben en hoe goed leerlingen... zo van ik heb het zo zwaaaaaaar (4 dagen per week met gemiddeld 3 uurtjes) en jullie hebben het zo gooooed was ik maar leerling.... (5 dagen per week met gemiddeld 7 uurtjes) en dan nog het gruwelijke feit dat zij het VRIJWILLIG doen en ervoor betaald krijgen... en niet zon beetje ook. Wij daarintegen zijn VERPLICHT het te doen en krijgen er niet voor betaald. ![]() het antwoord (volgens docenten) BEEEUH VOOR JEZELUFFFF! maar nee iedereen weet dat het moet en we doen het niet voor onszelf. oke mischien wel maar dan voor onszelf zonder taakstraf/boetes. het moet van docenten.. als docenten het stom vinden en wij waarom stoppen we er dan niet mee. heb je in je leven echt als er toevallig inkt op een verpakking ligt (wie gebruikt er nog inkt) en je wil echt de energiewaarde ofzo weten.. dan moet je het uitrekenen.... komt vaak voor in je leven... of dat je echt dingen moet kunnen uitrekenen zonder rekenmachine want stel je moet een som maken van levensbelang en de wereld is terug gegaan in de prehistorie ja dan heb je een probleem... echt wtf het principe school snapte ik alleen in groep 3. toen was het nog nuttig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Algemene schoolzaken |
leraren pff ninke88 | 18 | 22-06-2005 18:02 | |