Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2003, 19:26
RomeoP
RomeoP is offline
Zijn er leraren die je écht HAAT? en waarom vind je ze "minder aardig" ?

Ik haat mijn franse lerares, omdat die mij een repetitie 3x heeft laten over doen. Ook als ik een wat minder cijfer heb zit ze me helemaal de grond in te boren en te zeggen dat ik niet geleerd heb (terwijl ik dat wel heb gedaan). En dat terwijl ik op m;'n eindrapport nog een 6.3 voor frans sta!!!

Maar nu jullie! Haten jullie leraren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2003, 19:29
Verwijderd
Er zijn leraren die ik haatte vroeger, maar nou besteed ik geen aandacht meer aan die mensen, want ik krijg toch altijd ruzie met ze. Als ik leraren haat dan is het heel vaak tot altijd wederzijds. Zoals de directeur en de coördinatoren nu... Maar das omdat we kritiek hebben...

Maar ik heb altijd gelijk, hoor
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:52
Verwijderd
Denk dat er meer leraren zijn die een hekel aan mij hebben...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 20:56
ssjpan
ssjpan is offline
Er is geen leraar die ik echt haat, maar m'n leraar frans kan wel eens aardig arrogant doen.
Oud 11-06-2003, 21:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Echt haten niet, maar mn scheikunde leraar is heel irritant, hij loopt altijd te zeuren, geeft nooit uitstel en hij is heel pietluttig. Mijn biologieleraar is ook irritant omdat hij nooit weet of we biologie 1 of biologie 2 hebben en hij verandert telkens de planning en dan verzet hij inleverdata maar wij worden daar niet over ingelicht (dan krijg je dus een dag van te voren te horen dat je de dag erna een PO van 9 slu's in moet leveren ), dat is me dus pas nog overkomen, bovendien is hij heel erg verstrooid, het is mn mentor maar hij vergeet steeds dat ik in zn mentorklas zit en hij nodigt mensen uit voor mentorgesprekken waarvan hij niet eens mentor is . Het wordt dus ook mijn begeleider voor mn profielwerkstuk maar hij heeft mn onderwerp nog niet eens beoordeeld terwijl we twee weken geleden al hoofd en deelvragen moesten inleveren, zo gaat dat dus heel de tijd .
Oud 11-06-2003, 21:39
Balance
Balance is offline
ik haat mijn franse lerares. zij heeft iets tegen mij en presteert het nog om bij een 7 zó negatief te zijn, dat ze mij kwaad krijgt. 'goh, wel jammer dat je de werkwoorden niet had geleerd he?', 'goh, je bent zeker gister pas begonnen met leren'?
zelfs bij een herkansing (ik haalde een 8,5 terwijl mijn oorspronkelijk cijfer een 4,7 was) wist ze negatief te zijn. Ik zei verrast 'waaaat, dat had ik echt niet verwacht!' en zij: 'nou, ik al helemaal niet. hoe kan je nou in godsnaam een 4,7 halen voor je eerste toets!' (ze zei het op een toon die ze echt meende, dus niet blij voor mij, maar echt op een kwaaie toon).
ook kon het d'r vorige week niets schelen dat mijn mondeling tegelijkertijd was met een dossiertoets van maatschappijleer (= 95 blz uit je hoofd leren ) en werd ze enorm kwaad (ze viel echt helemaal tegen me uit) over het feit dat ik niet wist hoe laat ik aan de beurt was, terwijl ik dat netjes een week van te voren vroeg...

en momenteel ben ik helemaal kwaad op d'r, omdat ik gewoon al vanaf 14.00 zit te leren voor een toets voor frans (14blz woordjes, zinnen en werkwoorden) en ik pas om 22.00 te horen kreeg dat ze morgen uitvalt!!!
Oud 11-06-2003, 22:13
Fantôme
Fantôme is offline
er is niemand die ik haat.
wel mensen die ik 'minder mag ''

- mevr. Lutgerink -- Frans. supergestressed, ongeordend, weet nooit wat ze wil en een ontzettende druktemaker en moet per se gelijk hebben

- mr. Heeman -- Wiskunde, hijs wel aardig, maar legt gewoon niet uit.

- mevr. Hillebrand (en als ik op ga schrijven waarom ben ik morgen nog bezig dus dat doe ik maar niet)

-xxx-
Oud 11-06-2003, 23:30
Bianca16*
Bianca16* is offline
hmmz, ik zat er ooit nog eens over na te denken om lerares Frans te worden, maar blijkbaar groeien die allemaal uit tot krengen

ik heb in de tweede een leraar gehad voor wiskunde die ik vreselijk vond, hij gooide mn agenda uit het raam en toen ik hem ging halen gooide ie een emmer water over me heen, jezus! wat is die gast een krant!

verder kunnen leraren of leraressen van AK ook altijd wel erg zijn hoor!

zou er trouwens een link zijn tussen het vak wat de persoon geeft en of ze/hij gemener is dan andere leraren?

groetjes!
Oud 12-06-2003, 10:54
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
RomeoP schreef op 11-06-2003 @ 20:26:

Ik haat mijn franse lerares, omdat die mij een repetitie 3x heeft laten over doen. Ook als ik een wat minder cijfer heb zit ze me helemaal de grond in te boren en te zeggen dat ik niet geleerd heb (terwijl ik dat wel heb gedaan). En dat terwijl ik op m;'n eindrapport nog een 6.3 voor frans sta!!!

Ja, ik HAAT een leraar echt, hij geeft engels. Volgens mij mag niemand hem maar ik heb echt een afschuwelijke hekel aan die man.
Waarom ? Omdat ik na 3 lessen na moest blijven en toen beweerde hij dat ik brutaal was, teveel praatte, niks uitvoerde enz.
Terwijl ik alleen zat....
Terwijl ik m'n mond nog niet open gedaan had...
Terwijl andere leraren juist zeggen dat ik iets brutaler moet zijn...

Toen ik dat zei, zei hij: Oh, ja, maar je kíjkt zo brutaal.

De rest van het jaar had hij een hekel aan me, en ik aan hem.

Verder kan ik eigenlijk met iedereen wel goed opschieten...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 13:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Bianca16* schreef op 12-06-2003 @ 00:30:
hmmz, ik zat er ooit nog eens over na te denken om lerares Frans te worden, maar blijkbaar groeien die allemaal uit tot krengen
lol! op mn vorige school was ook een franslerares die wél aardig was hoor... maar daar heb ik geen les van gahd, behalve één invalles.

Citaat:
ik heb in de tweede een leraar gehad voor wiskunde die ik vreselijk vond, hij gooide mn agenda uit het raam en toen ik hem ging halen gooide ie een emmer water over me heen, jezus! wat is die gast een krant!

Citaat:
hmmz, die van mij was wel aardig

Citaat:
zou er trouwens een link zijn tussen het vak wat de persoon geeft en of ze/hij gemener is dan andere leraren?
geen idee haha. het valt me op dat ik al mijn wiskunde docenten nooit heb gemogen, maar dat zal wel komen omdat ik gewoon te dom was voor wiskunde
Oud 12-06-2003, 14:31
Go
Go is offline
Ik haat geen enkele leraar. Wel is het zo dat ik de ene leraar of lerares wat aardiger of medelevender vind dan de andere.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 14:33
Nona
Nona is offline
Ik HAAT mijn leraar gymnastiek omdat hij altijd probeert iedereen te naaien en op een school werkt terwijl hij kinderen haat. Hij is gewoon een eikel.
Ik mag mijn leraar Nederlands niet zo. Hij is opzich wel aardig, maar het zou helpen als hij eens les gaf of een keer repetities (waarover hij nooit iets vertelt) nakijkt.
Oud 12-06-2003, 14:42
x-->lianne<--x
x-->lianne<--x is offline
ik HAAT mu leraar engels hijs heel gemeen tegen de meisjes, er is ook geen 1 meisje die uhm aardig vind maar de jongens vinden uhm allemaal aardig heel vaag maar hij werkt altijd helemaal in op je zwakke punten das egt heel erg blegh als ie dt doet kank wel janken!

en dan hebben we nog een lerares nederlands en de ene keer is ze egt heel erg aardig (wel beetje te beetje overdreven majah)
en de andere keer is ze egt zooooown bitch! egnie normaal weer zo iemand die je zwakke punten zoekt dat vink egt gemeen!
majah voor de rest zijn ze wel aardig hor
behalve bosschieter en van der hoven majah dan ben ik nog wel een tijdej bezig als ikd at ga vertellen
Oud 12-06-2003, 14:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bianca16* schreef op 12-06-2003 @ 00:30:
ik heb 5 verschillende franse docenten gehad en alle 5 waren ze verschrikkelijk!!! maar d'r schijnt d'r ook één op onze school te zijn die wél aardig is

Citaat:
de leraar van ak is de voornaamste reden geweest dat ik het vak na de derde klas liet vallen, zo'n intense hekel had ik aan die gast. (+ het feit dat ik ak ook gewoon niet kon )
Oud 12-06-2003, 14:50
Verwijderd
Ok:

- leraar van natuurkunde én scheikunde
Hij is zó irritant.Constant met een zeurstem vragen 10x behandelen terwijl iedereen het al lang snapt

- leraar engels
Galemmer.Ik hoef alleen m'n pen maar per ongeluk te laten vallen en hij zegt al : 'Hou toch eens op.' Nou ja,ik doe nooit wat

Dit zijn dus de twee leraren die ik écht haat.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 16:22
Nyawa
Lerares tekenen: Ze neemt je gewoon niet serieus. Voordat je weg mag, moet eerst iedereen op een kruk gaan zitten. En dan ook iedereen, en je mond houden. Mensen, ik zit toch niet meer in groep 3! Verder geeft ze bijna nooit hoger dan een 6,5 (heb 'r nu iets van 4 maanden, ben sinds die tijd 1,5 punt gezakt, rarara hoe kan dat) Erger me echt enorm aan haar...

Leraar wiskunde: Zwaar overspannen ventje, zo overspannen dat het soms gewoon grappig is. Is nu half jaar met opfrisverlof, maar belandt waarschijnlijk volgend jaar na 2 weken gewoon in de WAO. Kan niet uitleggen (toen hij ons nog les gaf, stonden 20 van de 29 mensen onvoldoende, geen vijven maar echt drieën, gemiddelde van onze klas was een 4.1, nu we sinds een half jaar een andere leraar hebben zijn er nog maar 5 onvoldoendes en gemiddeld iets van een 7, dus ga maar na)
Staat roodaangelopen, spugend en trillend van woede voor de klas te schreeuwen: 'Klootzakken, jullie snappen ook helemaal niets! Jullie zijn gewoon veel te dom!' etc. etc.
Nou kan ik begrijpen dat je als leraar er wel soms es even genoeg van hebt, maar dan ga je toch niet zo tekeer en dan toch ook niet elke les? Zelfs tegen collega's waaronder zelfs een aco heeft hij lopen schelden, maar nee hoor, onder het motto van lerarentekort (wat voor wiskunde niet eens geldt, de vervanger van die leraar waar we nu les van hebben moet zelfs gedwongen weg omdat er teveel wiskundeleraren zijn) mag hij gewoon blijven.
Hele tijd opmerkingen als: 'Nee .... (naam leerling), je kunt geen wiskunde.' 'Het heeft toch geen zin dat ik dit uitleg.'
Grr, heb echt zo'n hekel aan die vent...
En drie keer raden van wie ik les heb volgend jaar...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 20:10
berebijter
berebijter is offline
Ik haat 1 leraar, meer niet. wiskunde dus. toch al een kloten vak en ik vind het nog moeilijk ook. hij gaf ALTIJD mij de schuld, ik had het altijd gedaan. waren we met z'n allen bezig, komt 'tie altijd naar mij toe, dat ik er mee op moet houden. verder kan ik het met alle leraren goed vinden. nu heb ik hem niet meer, en ik hoop dat ik hem niet toevallig volgend jaar weer krijg! maar ja, leraren moeten iemand hebben, om de schuld te geven als ze geen orde kunnen houden. ik kan hem nog steeds niet zien. moest ik nablijven, en ik dacht dat hij mijn jas had (bleek dat 'n meisje hem mee had genomen) dus ik werd me een partij driftig................. vreselijk! gelukkig ben ik verder niet zo'n haatmens (echt niet!)
Oud 14-06-2003, 19:40
RomeoP
RomeoP is offline
Citaat:
RomeoP schreef op 11-06-2003 @ 20:26:

LOL
ik vergeet bijna de ergste:

mijn lerares handvaardigheid. Ik ben dus niet zo goed in handvaardigheid. Dus ik probeer maar wat te maken, en als we moeten afcijferen, zegt ze zo van: nou, voor de moeite maar een 5.5. En dat op een manier van je bent nog geen 1 waard.
En ook een verslag, IEDEREEN uit de klas had MINSTENS een 7, wat heb ik? een 5.8.
Dus mijn hoogste cijfer dit jaar voor handvaardigheid gehaald is een 6 w00t
Maar gelukkig sta ik niet onvoldoende
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:02
Verwijderd
Mijn leraren hou ik liever te vriend maar de leraren die ik echt niet mag zijn :

Barbara - Beeldende vorming , ze legt niet goed uit en ik ben echt geen kanjer in handvaardigheid en dan gaat ze maar zeggen dat het er verschrikkelijk uit ziet en ik het niet met zorg in elkaar heb gezet.

Lindsey - Wiskunde , ik ben de helft van de lessen niet geweest en precies op de lessen da tik er niet was hadden we toetsen enzo en toen had ik die keer dat ik er was mijn boeken niet bij me ( vergeten door drama presentatie ) begon ze erover dat ze niets met mij aan kon en mij geen rapport cijfer kon geven omdat ik niets aan toetsen had gemaakt! [ toen ben ik boos de klas uit gelopen omdat ik alle toetsen had gemaakt bij een andere leraar ]

voor de rest heb ik wel vrede met de rest van de leraren.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 21:52
Bluesummers
Bluesummers is offline
de enige waar k echt een bloedhekel aan heb is mn lerares wiskunde..dat kreng! ze is dom, luistert nooit, is zooo arrogant, alle leraren nemen haar in bescherming, ze spreekt nauwelijks nederlands, en ook al wil je normaal met haar praten luistert ze gewoon niet..ze heeft het zelfs geflikt op mn rapport gewoon een punt eraf te halen,waardoor k een 3.2 stond..ging dat kreng mn enige voldoendes niet meerekenen! ze zegt dat ik te dom ben voor wiskunde(wat vast wel zo is)en legt alleen uit aan mensen die het al snappen..een ramp, dat mens.
Oud 14-12-2016, 18:43
Meldert
Meldert is offline
simpelweg zijn docenten rare wezens zonder hart
dat is een feit
volgens mij weten docenten ook niet dat je ook andere vakken hebt en daar ook huiswerk voor moet maken en toetsen leren.
dat is denk ik te moeilijk te begrijpen
en het ergste is als ze gaan zeuren over hoe zwaar zij het hebben en hoe goed leerlingen... zo van ik heb het zo zwaaaaaaar (4 dagen per week met gemiddeld 3 uurtjes) en jullie hebben het zo gooooed was ik maar leerling.... (5 dagen per week met gemiddeld 7 uurtjes)
en dan nog het gruwelijke feit dat zij het VRIJWILLIG doen en ervoor betaald krijgen... en niet zon beetje ook. Wij daarintegen zijn VERPLICHT het te doen en krijgen er niet voor betaald. waarom?
het antwoord (volgens docenten) BEEEUH VOOR JEZELUFFFF!
maar nee iedereen weet dat het moet en we doen het niet voor onszelf.
oke mischien wel maar dan voor onszelf zonder taakstraf/boetes. het moet van docenten..
als docenten het stom vinden en wij waarom stoppen we er dan niet mee. heb je in je leven echt als er toevallig inkt op een verpakking ligt (wie gebruikt er nog inkt) en je wil echt de energiewaarde ofzo weten.. dan moet je het uitrekenen.... komt vaak voor in je leven... of dat je echt dingen moet kunnen uitrekenen zonder rekenmachine want stel je moet een som maken van levensbelang en de wereld is terug gegaan in de prehistorie ja dan heb je een probleem... echt wtf het principe school snapte ik alleen in groep 3. toen was het nog nuttig.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2016, 19:15
Pluisbal
Pluisbal is offline
Mwah ik was destijds wel blij met mn docent. Dankzij hem heb ik direct na mn schooltijd een vaste baan gekregen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten