Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De fransmannen zijn dus echt stukken leuker en charmanter merkte ik de vorige 24 uur. Maarja daar heb je dan weer niks aan. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik moet je eerlijk zeggen, ik datetete eigenlijk nooit voor die tijd. Liefde overkwam me altijd! Maar volgens mij heeft dat er dus wel ook mee te maken dat vrijgezelle mensen toen in general een meer open houding aannamen! Zo van: waarom zou ik om me heen kijken, als ik dat al swipend kan doen terwijl ik zit te kakken?? Van dat werk. En 9 jaar alweer?? Allejezus!! Maar ja, dat klopt wel. Ik kreeg volgens mij in 2006 iets met Mephisto. Waar blijft de tijd!!!
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wolter en ik hebben wel gedate, in het begin. Twee of drie keer, geloof ik. Ik weet nog wel dat we nogal een we-zien-wel-hoe-het-looptmentaliteit hadden en dat sommige mensen uit onze omgeving daar heel slecht tegen konden ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het wel leuk aan Tinder enzo dat er ook een beetje een datecultuur in Nederland is gekomen. Vroeger keek ik naar Sex and the City en dan vond ik het altijd heel verbazingwekkend hoe ze elke week met een andere man op pad gingen en het elke x niks werd en dat dan ook prima was. Ik had altijd het idee dat daten in Nederland best wel zwaarbeladen was. Nu niet meer en dat vind ik best wel chill
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat wel weer een voordeel is: toen ik net met mijn chickie was vond iedereen het nog maf dat we elkaar op internet hadden leren kennen ("daar zitten toch alleen enge pedo's op!"). Uitleggen hoe je elkaar ontmoet via lastfm en wat dat nou eigenlijk is blijft trouwens nog steeds lastig.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als mensen moeilijk doen over dat je iemand online hebt keren kennen zijn ze wrs oud en snappen ze het internet na 20 jaar nog steeds niet. Hun probleem.
||
Citaat:
![]() ![]() In mijn omgeving viel eigenlijk bijna niemand over ons leeftijdsverschil. Dat komt denk ik omdat ik best wel wat mensen met succesvolle relaties met leeftijdsverschil om me heen heb. En de meeste mensen hadden hem al ontmoet en niemand had verwacht dat we 'zo veel' schelen.
|
Wie meldt zich aan? https://www.natlab.nl/#modal=/progra...hebt_een_date/
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik luisterde pas een podcast waarin het ging over de marketing van datingprofielen, en het grootste probleem voor velen is dat ze er dingen opzetten waarvan ze denken dat de ander het wil zien, ipv de dingen die een echt beeld geven.
Vandaar dat 99% bestaat uit 'gezelligheid, lekker eten en reizen' en een foto van iemand op een berg. Wat dat betreft heb ik het goed aangepakt. Foto's die mijn flauwe gevoel voor humor weergeven en een tekst die toepasselijk droog is. Hoppa, matches met droogkloterige baardmannen! ![]()
|
Verwijderd
|
Toen ik op tinder zat had ik een profielfoto waarop ik een ijsje at en een paar tekeningen en ik swipte altijd de foto's naar rechts die niet duidelijk waren omdat ik dan benieuwd was wat ze te zeggen hadden
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|