Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2016, 21:41
P172
P172 is offline
Hoi ik ben .... en ik ben 13 bijna 14 en zit in de tweede.
Ik zit dus met iets was mij erg dwars zit.
Ten eerste wil ik wel vertellen dat ik nog nooit een vriendje heb gehad wat mij laat denken dat niemand mij leuk vind. Mijn probleem dus: als sinds het begin vind ik een jongen leuk waarvan ik eerst eigenlijk nog compleet niks van hem wist. Eerst viel ik op uiterlijk maar heb het uiteindelijk ook verteld aan mijn vriendinnen. Toen dat was had een van mijn vriendinnen het verklapt aan iemand die in zijn voetbal team zat. Toen ging het fout. Ik ging het beter kennen door vriendinnen en heb eigenlijk nog nooit tegen hem gepraat ondanks dat hij wel een keer iets zei. Nu weet hij het en ben ik bang dat hij me nu irritant vind omdat als wij twee al in de buurt zijn van elkaar het alweer begint met Namen roepen. Het is niet dat ik compleet mijn hoop heb verloren omdat hij nogal veel tekens geeft dat hij me leuk zou kunnen vinden. Maar de laatste tijd gaat alles mis dus; ik probeer een praatje te maken maar elke keer als ik hem al zie word ik helemaal nerveus en probeer ik weg te komen omdat hij mij dan altijd aankijkt. (Niet raar maar wel een beetje starend) dus ik weet niet echt hoe ik mijn eerste stap makkelijker moet maken of of hij de eerste stap (nog een keer?) Moet zetten Door bijvoorbeeld aangestuurd te worden Door een vriendin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2016, 07:12
Verwijderd
Zet je over die angst heen. Gewoon met hem praten. Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is ook het enige antwoord dat echt werkt. Er is geen magische truc en via vriendinnen iets doen ging eerder ook al verkeerd. Spreek hem gewoon zelf aan.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2016, 23:46
meisje123x
meisje123x is offline
Citaat:
Zet je over die angst heen. Gewoon met hem praten. Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is ook het enige antwoord dat echt werkt. Er is geen magische truc en via vriendinnen iets doen ging eerder ook al verkeerd. Spreek hem gewoon zelf aan.

Dit is inderdaad wel het beste. Als het echt niet werkt face to face omdat je dan te nerveus wordt kun je misschien via bijvoorbeeld Snapchat proberen een gesprek met hem aan te gaan, of gewoon via whatsapp natuurlijk, als je zijn nummer hebt.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2016, 15:17
bikinigek
bikinigek is offline
Waarom de druk om vriendje te hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten