Het is normaal dat je je erectie niet onder controle kunt houden. Dit is vervelend maar is niet per se erg, als dit vaker gebeurt zou je hem misschien kunnen verbergen door je arm over je penis te leggen. Misschien helpt het om aan iets anders te denken als je voelt dat de erectie komt?
Je zal zeker niet de enige zijn die een stijve krijgt in een sauna.
Ik dacht ook nergens aan ik keek naar buiten en plotseling werdt die stijf en moest ik nog met een half stijve penis en een bloote eikel het bad uit wat zullen die mensen wel niet gedacht hebben....
Wel erg toevallig dat de bubbels net uit gingen. En het lijkt me dat als je je schaamt dat mensen het zien je niet meteen het bad uit rent maar het probeert te verbergen en zo normaal mogelijk probeert te doen. En door de schaamte zou je erectie (lijkt mij) weg gaan?
Het is normaal om een stijve te krijgen als man. Ook als dat op "rare" momenten gebeurt. Ik kom zelf niet in een sauna, maar je zal vast niet de enige zijn bij wie dit gebeurt.
Ja dat is normaal, zeker als je 17 bent. En nee, je wordt niet gelijk weggestuurd. Dat gebeurt pas als je er mee gaat paraderen of als je gaat zitten masturberen.