Advertentie | |
|
![]() |
|
aan zoiets zat ik al te denken gwn doosje merci met kaartje erop wil je met wij middagje wat doen je weet vast wie het komt en nog een hintje om het iets makkelijker te maken ik ben niet heel lang en jij kent me niet heel goed maar wel beetje
zoiets? er is nog iets gebeurd ben niet de aardigste tijdens engels die leraar is vervelend dus dan ga ik ook vervelend doen en zij (mn crush) zit in een vriendengroep van 9 mensen dus er komt altijd iemand alleen te zitten dit keer was zij dat en de engels leraar zij zo van ga daar zitten dus naast haar ik deed gewoon normaal maar ik was mn pen kwijt dus ging vrienden om mij heen vragen kan ik ff pen lenen maar n een keer zei zij ik heb nog wel een pen kun je wel even lenen en toen werd ik voor mn gevoel helemaal rood maar ik nam de pen aan en gaf hem weer terug en toen werd ik nogmaals weer rood zal zij nu denken dat ik haar leuk vind/niks/verlegen tegen meisjes/ grz |
![]() |
|
Misschien merkte ze dat je rood werd, maar misschien ook wel niet, of is ze het al lang weer vergeten. Misschien dacht ze wel dat je het warm had
![]()
|
ik zit ff met een probleembje zit met een budget probleem een doos merci kost 6 euro ik heb 2 euro zakgeld per week
dus dat kan ik niet betalen is er misschien iets wat in de trant van merci is alleen goedkoper als iemand iets weet wat een vervangbaar iets is voor merci en ben ook bezig met een nummer die ik op valentijnsdag ga releasen zij houd van zingen kan het goed bij mij zelfde of ik het goed kan weet ik niet voor mn gevoel wel maar dat zien we wel aan de reacties van het nummer dan |
![]() |
|
Je kunt ook zo'n doos Milka bonbons kopen. Of "zeebanket", van die chocolaatjes in de vorm van schelpen. Die zijn ook erg lekker, maar wel wat goedkoper.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
De verdronkene van Margriet de Moor Helpplz | 2 | 06-03-2013 19:11 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 11:14 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 | |
Liefde & Relatie |
Jongens: waardoor ga je een meisje leuk vinden? charly not | 58 | 28-11-2003 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Kies een boek voor de nieuwe bespreking! Ieke | 21 | 09-05-2003 10:02 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |