Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2017, 23:10
goodbyeman
goodbyeman is offline
ik ben een jongen van 12 over 8 dagen dertien ben verliefd op een meisje ik durf haar nog ni te vragen alleen het lijkt alsof ze tekens geeft

ze is altijd een van de eerste die mn fotos op insta liked

in de klas gaat ze altijd dichtbij mij zitten

en ze spreekt mij zo 10x per dag aan ni over school maar over persoonlijke dingen
zijn dit goede tekens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2017, 23:12
vliegerschool
vliegerschool is offline
Jaah..
Oud 17-01-2017, 23:18
Verwijderd
Je kan een keer vragen of ze iets leuks met je wil doen. Als ze dat wil is het een goed teken en op zo'n date krijg je al snel meer duidelijkheid wat ze voelt en wat jij voelt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 23:21
Elin3
Elin3 is offline
Zorg eens voor wat meer contact. Vraag haar niet gelijk verkering, maar zorg eerst eens voor een gesprekje of spreek een keertje af samen!
Oud 17-01-2017, 23:24
goodbyeman
goodbyeman is offline
Elin3 gesprekjes zijn er zoals ik in mn bericht zei
k ben bang als ik haar uitvraag dat het heel ongemakkelijk wordt fzo
Met citaat reageren
Oud 17-01-2017, 23:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Elin3 gesprekjes zijn er zoals ik in mn bericht zei
k ben bang als ik haar uitvraag dat het heel ongemakkelijk wordt fzo
Je kunt ook best een keer bij één van jullie thuis een film kijken. Mee uit vragen kan best een beetje casual. Doe iets wat je met vrienden ook kunt doen. Valt het dan tegen, dan is het niet zo erg. Ook zonder gevoelens zou je namelijk nog best een leuke middag of avond kunnen hebben. Als je een keer samen over een film praat kan je mogelijk voorstellen om die samen te kijken? En dan gelijk concreet een moment voorstellen.
Oud 17-01-2017, 23:28
goodbyeman
goodbyeman is offline
naah ik zit alleen zo van hoe ongemakelijk vragen is dat wel sommigen zeggen ook als het door mn pddnos komt
Met citaat reageren
Oud 18-01-2017, 19:55
goodbyeman
goodbyeman is offline
heb vm vandaag een afknapper gemaakt ik speelde bingo en ze dacht echt zo van siriously bingo maar vvde gewoon tijdens de les
Met citaat reageren
Oud 19-01-2017, 22:46
goodbyeman
goodbyeman is offline
vandaag iets naars gebeurd een vriend begon tegen mij te kloten dat ik op haar was en ik werd fk verlegen en toen wist hij dat ik op haar was ik zei hem het plz tussen ons 2 het houden hoop dat het zo blijft
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 20:34
goodbyeman
goodbyeman is offline
is het een goed teken als ze je probeert overtehalen om te zingen meer op die grappige manier als je snapt wat ik bedoel

ik zat in de les zo te praten over mn nieuwe cover op mn kanaal en zei mengde in het gesprek en zat zo van ga zingen dan met beetje grappige toon
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 21:21
goodbyeman
goodbyeman is offline
14 februari is valentijn misschien kan ik haar een hint geven met een cadeau ofzo kweet alleen niet wat
Met citaat reageren
Oud 25-01-2017, 06:55
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Kaartje met daarop: wil je misschien een keer met me naar de bios? Gr, je weet wel wie. En als ze niks zegt ga met haar appen ofso
Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 09:07
goodbyeman
goodbyeman is offline
aan zoiets zat ik al te denken gwn doosje merci met kaartje erop wil je met wij middagje wat doen je weet vast wie het komt en nog een hintje om het iets makkelijker te maken ik ben niet heel lang en jij kent me niet heel goed maar wel beetje
zoiets?

er is nog iets gebeurd ben niet de aardigste tijdens engels die leraar is vervelend dus dan ga ik ook vervelend doen en zij (mn crush) zit in een vriendengroep van 9 mensen dus er komt altijd iemand alleen te zitten dit keer was zij dat en de engels leraar zij zo van ga daar zitten dus naast haar ik deed gewoon normaal maar ik was mn pen kwijt dus ging vrienden om mij heen vragen kan ik ff pen lenen maar n een keer zei zij ik heb nog wel een pen kun je wel even lenen en toen werd ik voor mn gevoel helemaal rood maar ik nam de pen aan en gaf hem weer terug en toen werd ik nogmaals weer rood
zal zij nu denken dat ik haar leuk vind/niks/verlegen tegen meisjes/
grz
Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 09:26
Elin3
Elin3 is offline
Misschien merkte ze dat je rood werd, maar misschien ook wel niet, of is ze het al lang weer vergeten. Misschien dacht ze wel dat je het warm had Maak je daar niet te druk om.
Oud 04-02-2017, 17:11
goodbyeman
goodbyeman is offline
ik zit ff met een probleembje zit met een budget probleem een doos merci kost 6 euro ik heb 2 euro zakgeld per week
dus dat kan ik niet betalen is er misschien iets wat in de trant van merci is alleen goedkoper als iemand iets weet wat een vervangbaar iets is voor merci en ben ook bezig met een nummer die ik op valentijnsdag ga releasen zij houd van zingen kan het goed bij mij zelfde of ik het goed kan weet ik niet voor mn gevoel wel maar dat zien we wel aan de reacties van het nummer dan
Met citaat reageren
Oud 04-02-2017, 17:24
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt ook zo'n doos Milka bonbons kopen. Of "zeebanket", van die chocolaatjes in de vorm van schelpen. Die zijn ook erg lekker, maar wel wat goedkoper.
Oud 04-02-2017, 18:10
vliegerschool
vliegerschool is offline
Die van de Lidl zijn goed(koop)
Reageren

Regels voor berichten