![]() |
|
Als het om een ontsteking van het slijmvlies in de vagina gaat (vaginitis genoemd) kan dat worden veroorzaakt door trichomonas, een eencellig organisme dat een geelgroene afscheiding en jeuk veroorzaakt, of door candida, een schimmelsoort die een dikke witachtoige afscheiding veroorzaakt. Ik weet niet wat je naast een branderig gevoel nog meer voor symptomen hebt (bijvoorbeeld een afwijkende afscheiding), maar het lijkt me een goed idee om voor alle zekerheid toch je huisarts te raadplegen. Als je opziet tegen een onderzoek kun je dat het beste tegen je huisarts zeggen zodat die daar rekening mee kan houden.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het kan natuurlijk ook een geslachtsziekte zijn...daar moet je ook over na denken.. als ik jou was zou ik zo snel mogelijk naar een dokter gaan voor hetzelfde geld is er ECHT iets mis en is elke dag dat je wacht extra problemen... oke ik begrijp dat het moeilijk is om daarvoor naar een dokter te gaan maar ik zou het toch maar doen...
||
![]() |
Citaat:
+ als het een soa is denk dan ook ff nah aan je vriendje kans dat hij het nu heetf is heel groot neem hem voor de ckerheid mee |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
1 of meerdere jongen maakt niet veel uit de dokter valt wel meej het is moeilijker hetje vriend/die jongen te vertellen ![]() |
![]() |
|
Ik heb zeker weten geen soa en als ik het idee had zou ik meteen naar de dokter zijn gegaan ook voor mijn vriend natuurlijk. Toen ik last van candida had was ik bang voor een soa en heb ik me daarop laten onderzoeken en het bleek dat ik geen enkele soa had en alleen dus candida. De laatste twee weken is het nu volledig pijnloos en geniet ik weer volop, maar als mijn vriend zijn school rooster heeft(is binnenkort) (en dus weet wanneer we allebei naar een arts kunnen gaan) bel ik meteen rutgers op (doe het liever bij een arts die ik niet ken) en leg ik alles uit en als ze me dan aanraden me te laten onderzoeken doe ik dat meteen.
Bedankt iig voor jullie reply's.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Even offtopic: de tse-tse vlieg is een in Afrika voorkomende bloedzuigende steekvlieg die de slaapziekte overbrengt door middel van de eencellige parasiet Trypanosoma.
|
het is denk ik een schimmelinfectie...
jeukt het ook een beetje en branderig ook als je bijvoorbeeld na de sex moet plassen? daar kan je gewoon een zalfje voor halen bij de huisarts. het gaat vanzelf ook wel over, maar zo'n zalfje is wel handig (voor als je het weeres hebt) anyways, zorg ervoor dat je vriendje gewoon zijn piemel goed wast en heeft geplast voordat je sex hebt (als ie dat niet doet, kun je dus zo'n schimmel krijgen) zorg er ook voor dat je zelf naar de wc bent geweest en was alles netjes...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een trojaanse saai #1749 fizzle-fluffy | 500 | 06-12-2012 17:34 | |
De Kantine |
Wat vind je stom/vervelend/ambetant/weerzinwekkend? Verwijderd | 500 | 15-08-2009 19:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
orale seks met condoom of zonder?...safe? devilcat | 35 | 25-10-2004 08:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
Knie overbelast? mary17 | 9 | 01-11-2003 10:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
VOORHOOFDSHOLTE ontsteking, KENMERKEN??? devilcat | 11 | 30-07-2002 21:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
blaasontsteking ? XxBaBYGurLxX | 5 | 24-05-2002 07:41 |