Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2017, 20:34
Verwijderd
Naar aanleiding van een opmerking van Tigerly ging ik doordenken en toen kwam ik bij deze vraag uit! Leuk hè? (ik hoop dat die rooie meeleest Echt nog gefeliciteerd trouwens met je leuke stopwoordjes doei)

Edit: De bedoeling is dus dat je even over je weekend vertelt ook!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2017, 20:40
Verwijderd
Okay ik had dus wel een leuk weekend! MysticHunter was op bezoek. Hoe noem je een rangerende MysticHunter? MysticShunter. Verder heb ik nog een gegeven paay in de bek gezeken en bizar veel gegeten.

Mijn grootste kracht is denk ik dat ik goed ben in mensen binden! Zowel netwerken als mensen die elkaar anders nooit zouden tegenkomen in het leven omdat ik heb bedacht dat ze goed bij elkaar zouden passen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 20:47
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Okay ik had dus wel een leuk weekend! MysticHunter was op bezoek. Hoe noem je een rangerende MysticHunter? MysticShunter. Verder heb ik nog een gegeven paay in de bek gezeken en bizar veel gegeten.

Mijn grootste kracht is denk ik dat ik goed ben in mensen binden! Zowel netwerken als mensen die elkaar anders nooit zouden tegenkomen in het leven omdat ik heb bedacht dat ze goed bij elkaar zouden passen.
Ik beaam dat!

Ik denk dat ik goed ben in een atmosfeer creëren waarin mensen zich gezien en begrepen voelen, waardoor mensen opener worden en meer kunnen genieten.

Ik realiseer me ook, dat ik aan de andere kant ook een gigantische donderwolk bij me kan hebben en dat mijn aanwezigheid ook het tegenovergestelde effect kan hebben.
Oud 13-02-2017, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik beaam dat!

Ik denk dat ik goed ben in een atmosfeer creëren waarin mensen zich gezien en begrepen voelen, waardoor mensen opener worden en meer kunnen genieten.

Ik realiseer me ook, dat ik aan de andere kant ook een gigantische donderwolk bij me kan hebben en dat mijn aanwezigheid ook het tegenovergestelde effect kan hebben.
HALLO EN JE WEEKEND DAN?!?!?!?!?!

Ja! Jij bent echt zo walgelijk prettig in interpersoonlijk contact maar als 'ie 't op z'n heupen heb, berrug je dan maar!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 20:57
Tigerly
Tigerly is offline
O kak, m'n weekend!!!

Jezus, die was saai!! Ik deed een stilte voor de stormpje, omdat ik de komende weekenden alleen maar premières heb en ik een voorschot nam door een weekend alleen maar te doen waar ik zelf zin in had. En dat was vooral heel veel enorm content op m'n bank hangen!
Oud 13-02-2017, 21:12
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn weekend was bankhangen en naar de verjaardag van Psychopath.
Oud 14-02-2017, 06:03
Verwijderd
Ik heb dit weekend verhozen. Ik houd daar niet van. Wel van het verhuisd zijn, niet van de activiteit an sich. Maar veel vrienden hebben geholpen sus dat is superlief

Mijn grote kracht is dat ik door muren heen kan kijken. Of nu ja, ramen. Zo lang het geen matglas is. Beslagen? Geen probleem, even met er mouwtje er over.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 09:32
Verwijderd
Mijn weekend was heerlijk, in Antwerpen geweest naar een expositie waar mijn zusje aan mee werkte, lekker rondgestruind met Jos, in de woonkamer gedanst, geknuffeld met ons neefje en afgesloten bij ons vaste restaurant.

Ik weet niet zo goed wat mijn grootste kracht is. Ik doe maar iets een dat bevalt prina!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 20:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij waren het weekend bij mijn oma die toch echt dement aan het worden is, dat was bizar en een beetje verdrietig.

Mijn grootste kracht is dat ik heel verzorgend ben en een soort antwoordpaal. Mensen op straat vragen me te pas en te onpas allerlei vragen, richtingen en informaties. Vrienden komen ook graag voor raad bij me. En ik kan dan goed redelijk vrij van oordeel luisteren en luisteren zonder repliek.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 20:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn weekend was fantastisch! Topavond gehad met vrienden met lekker eten, veel gelachen en het gevoel dat ik echt mezelf kon zijn.

Ik ben gastvrij en zorgzaam, houd van gezelligheid en mensen om me heen.
Oud 15-02-2017, 20:54
Verwijderd
Een paar goede antwoorden en een paar sufferds! MEER!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 20:59
df
df is offline
dingen regelen danwel organiseren
Oud 15-02-2017, 21:07
Verwijderd
EN HOE WAS JE WEEKEND GODVERDOMME WAT EEN MOEILIJK OP HE JOH!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 21:12
Yne
Yne is offline
Ik had een fijn weekend! Beste vriendin op bezoek en naar twee optredens geweest. Wijn en katten waren ook weer van de partij

Mijn grootste kracht is duidelijkheid. Over mezelf en naar anderen toe (zij het wel op het lompe af). Daarnaast denk ik dat ik best goed kan reflecteren (helpt wel bij duidelijkheid scheppen natuurlijk).
Oud 15-02-2017, 21:13
Verwijderd
Jij krijgt net als fizzle en Elinorac en UierJood een sticker.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 21:27
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mijn grootste kracht is duidelijkheid.
Oud 15-02-2017, 21:34
Elin3
Elin3 is offline
Mijn weekend was een beetje suf, ik was vrij moe en deed niet zo veel.

Mijn kracht? Ik ben vrij goed in dingen organiseren, ben communicatief sterk en ben vaak oplossingsgericht.
Oud 15-02-2017, 21:36
Yne
Yne is offline
Niet?
Oud 15-02-2017, 21:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jij krijgt net als fizzle en Elinorac en UierJood een sticker.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 22:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-02-2017, 22:19
Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n weekend was vermoeiend, want ik moest werken, maar ik had wel burrito's om te eten.
Mijn grootste kracht is dat ik enorm fucking cool ben.
Oud 17-02-2017, 21:48
bloodyb
bloodyb is offline
Een hamburger schoenzool?
Oud 23-02-2017, 16:57
Belgium
Belgium is offline
Naar het wc gaan
Met citaat reageren
Oud 23-02-2017, 19:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Niet?
Jawel en hoe
Oud 23-02-2017, 21:47
Verwijderd
Mijn weekend was leuk, maar ook vermoeiend. Ik heb zin in aankomend weekend. En in volgende week.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten