Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja! Jij bent echt zo walgelijk prettig in interpersoonlijk contact maar als 'ie 't op z'n heupen heb, berrug je dan maar! |
![]() |
|
O kak, m'n weekend!!!
Jezus, die was saai!! Ik deed een stilte voor de stormpje, omdat ik de komende weekenden alleen maar premières heb en ik een voorschot nam door een weekend alleen maar te doen waar ik zelf zin in had. En dat was vooral heel veel enorm content op m'n bank hangen!
|
Verwijderd
|
Ik heb dit weekend verhozen. Ik houd daar niet van. Wel van het verhuisd zijn, niet van de activiteit an sich. Maar veel vrienden hebben geholpen sus dat is superlief
![]() Mijn grote kracht is dat ik door muren heen kan kijken. Of nu ja, ramen. Zo lang het geen matglas is. Beslagen? Geen probleem, even met er mouwtje er over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn weekend was heerlijk, in Antwerpen geweest naar een expositie waar mijn zusje aan mee werkte, lekker rondgestruind met Jos, in de woonkamer gedanst, geknuffeld met ons neefje en afgesloten bij ons vaste restaurant.
Ik weet niet zo goed wat mijn grootste kracht is. Ik doe maar iets een dat bevalt prina! |
![]() |
|
Wij waren het weekend bij mijn oma die toch echt dement aan het worden is, dat was bizar en een beetje verdrietig.
Mijn grootste kracht is dat ik heel verzorgend ben en een soort antwoordpaal. Mensen op straat vragen me te pas en te onpas allerlei vragen, richtingen en informaties. Vrienden komen ook graag voor raad bij me. En ik kan dan goed redelijk vrij van oordeel luisteren en luisteren zonder repliek. |
![]() |
|
Mijn weekend was fantastisch! Topavond gehad met vrienden met lekker eten, veel gelachen en het gevoel dat ik echt mezelf kon zijn.
Ik ben gastvrij en zorgzaam, houd van gezelligheid en mensen om me heen.
|
Ik had een fijn weekend! Beste vriendin op bezoek en naar twee optredens geweest. Wijn en katten waren ook weer van de partij
![]() Mijn grootste kracht is duidelijkheid. Over mezelf en naar anderen toe (zij het wel op het lompe af). Daarnaast denk ik dat ik best goed kan reflecteren (helpt wel bij duidelijkheid scheppen natuurlijk).
|
Mijn weekend was een beetje suf, ik was vrij moe en deed niet zo veel.
Mijn kracht? Ik ben vrij goed in dingen organiseren, ben communicatief sterk en ben vaak oplossingsgericht.
|
|