Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2017, 22:29
annaliesboer
annaliesboer is offline
Ja... zo stom weer. Ik ben verlieft op mijn leraar.. ik weet wel dat het niets word en dat hij mij helemaal niet ziet omdat ik gewoon redelijk stil ben onder de les. En ik moet ook niets gaan proberen maar er is wel een voordeel ik heb zin om naar school te gaan en ik kan lekker slapen omdat ik dan ga fantaseren en ja dat is miss wel weer een beetje raar. Hij is knap, lief, slim en stoer. Oke ik wilde dit gewoon even kwijt.. zijn jullie ooit verlieft geweest op een leraar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2017, 09:30
Elin3
Elin3 is offline
Zo raar is het niet, maar het is niet handig om dit van de daken te schreeuwen. Een relatie met een leerling kost hem zijn baan. Als iemand alleen al denkt dat hij een oogje op een leerling heeft kan dat voor hem een vervelende situatie opleveren.
Oud 13-02-2017, 17:01
ThaMurz
ThaMurz is offline
Citaat:
Ja... zo stom weer. Ik ben verlieft op mijn leraar.. ik weet wel dat het niets word en dat hij mij helemaal niet ziet omdat ik gewoon redelijk stil ben onder de les. En ik moet ook niets gaan proberen maar er is wel een voordeel ik heb zin om naar school te gaan en ik kan lekker slapen omdat ik dan ga fantaseren en ja dat is miss wel weer een beetje raar. Hij is knap, lief, slim en stoer. Oke ik wilde dit gewoon even kwijt.. zijn jullie ooit verlieft geweest op een leraar?
Tja, je kan er niks mee En hij ook niet!

Maar fantaseren kan geen kwaad, zolang het daar bij blijft toch...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 02:50
Verstand
Verstand is offline
Heel veel jongens en meisjes worden wel eens verliefd op een leraar of lerares.

het is vaak omdat dit een ouder iemand is die je dagelijks ziet waardoor je ze wat leert kennen wat een vertrouwelijk gevoel geeft.

om hier aan te denken is heel normaal.
maar om er naar te handelen en op hem of haar af te stappen zou voor de leraar of lerares strafbaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2017, 19:59
lostonthemoon
lostonthemoon is offline
ik heb het zelf nog nooit gehad, maar kan me voorstellen dat je dit gevoel kan hebben. gelukkig zeg je zelf ook al dat je beter niks kan proberen. En fantaseren is leuk, maar je moet er niet in doorslaan want dan kan je misschien valse hoop krijgen. houd je hoofd erbij en zolang je dat doet kun je gewoon dat fijne gevoel wat je hebt vasthouden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2017, 07:14
Yannickje
Yannickje is offline
In het vierde middelbaar werd ik heel hevig verliefd op onze lerares wiskunde maar 't is na een paar maand wel overgegaan.
Reageren

Regels voor berichten