Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2017, 19:00
Kevin1208
Kevin1208 is offline
Heey,

Ik heb iets meer dan een week geleden een meisje leren kennen via app en heb daar nu vrijwel iedere dag leuk contact mee. Al vanaf het begin stuurde zij hints om een keer af te spreken en ik ging daar op in met dat het mij ook leuk lijkt!
We nemen beiden initiatief om het contact wat we nu hebben te onderhouden, en sturen elkaar nog steeds hints dat we elkaar wel zien zitten.

Ik vroeg haar laatst of zij alvast zou kijken wanneer ze tijd hebt, waarop zij antwoordde dat dat goed kwam. Een paar dagen overheen laten gaan en vervolgens gisteren gevraagd of ze al wat meer wist. Ze had echter nog niet gekeken. Ze zei dat het haar nog altijd leuk lijkt om af te spreken (heeft ze al meerdere malen bevestigd) alleen gaf ze ook aan dat het nu nog best snel om wat af te spreken. Kennen elkaar ook pas 1 week via app. Uiteindelijk sloot ze gisteren ons gesprek af met 'komt goed, geloof me maar!'.

Zal ik nu gewoon met haar blijven appen, zodat zij mij nog wat beter leert kennen en dan over een tijdje nog een poging wagen? of kan ik het nu beter aan haar laten? Ik krijg wel het gevoel dat ze het echt meent dat ze wilt afspreken namelijk, alleen dat het voor haar nu echt nog wat te snel is.

Zat er ook aan te denken om haar vandaag nog iets te sturen met dat ik het begrijp dat ze meer tijd nodig heeft en dat zij het maar moet zeggen wanneer ze wat wil afspreken. Want wil me ook niet opdringen.

Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2017, 19:23
Raymond2003
Raymond2003 is offline
Tja, ik zou het eerst maar ff aan de vrouw over laten, werkt wel beter, anders denken ze dat je een stalker bent..... Ik heb er ervaring mee, niet echt leuk kan ik je zeggen. xD

gr. Raymond
Met citaat reageren
Oud 08-02-2017, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik zou het eerst maar ff aan de vrouw over laten, werkt wel beter, anders denken ze dat je een stalker bent..... Ik heb er ervaring mee, niet echt leuk kan ik je zeggen. xD

gr. Raymond
Dit dus vrouwzijnde hahaha
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 15:46
Kevin1208
Kevin1208 is offline
Thanks voor antwoord van beiden!

Ja haha, ik had al zo'n gevoel. Daarom zat ik ook te denken aan dat bericht om te sturen dat ik het nu aan haar laat, juist omdat ik niet opdringerig wil zijn.

Zal ik nog zeggen tegen haar dat ik het inderdaad nu aan haar laat omdat ik niet opdringerig wil overkomen? Dat zou wel miscommunicatie voorkomen dat ze straks aan het wachten is op tot ik het nog eens een keer vraag over een paar weken. Of toch gewoon zo laten zoals het nu is? Er maar op vertrouwen dat ze het écht meent en dat zij straks ook het initiatief durft te nemen om een afspraak voor te stellen..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 16:35
Verwijderd
Ik zou eerst afwachten het gaat anders een beetje akward worden om te zeggen dat je ht aan haar overlaat. kijk wacht nog ff app gezellig en als er echt niks van komt na een tijdje kan je natuurlijk gaan zeggen of ze het nog wil en wat jullie gaan doen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 17:34
Kevin1208
Kevin1208 is offline
Ja, ik moet er maar op vertrouwen dat ze het echt meent, niet voor niets kwam zij zelf met de eerste hints om af te spreken en reageert ze er nog altijd steeds enthousiast op dat het haar leuk lijkt denk ik dan maar.

Gisteren sprak ik haar ook weer, gewoon gezellig, en verder niet het op het afspreken terug gekomen. Zij nam zondag en maandag het initiatief om mij te appen, en ik nam de dinsdag en woensdag dan weer het initiatief om haar te appen. Vandaag laat ik het initiatief weer aan haar, want wil niet te opdringerig overkomen en haar ook gewoon haar ruimte geven. Begint zij vanavond dan is dat hartstikke leuk en gezellig, zo niet, ook geen probleem; hebben elkaar tot nu toe namelijk elke dag geappt sinds we elkaar kennen haha. Een dagje even niet zou ook prima zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 19:00
Verwijderd
Ja zou moet je maar denken. Je moet niet verwachten dat ze elke dag met je gaat appen ( hoe graag je dat ook zou willen ) ik bedoel zij heeft ook dingen te doen dus ja
Met citaat reageren
Oud 09-02-2017, 20:35
Kevin1208
Kevin1208 is offline
Nee klopt haha, dat verwacht ik ook niet. Zie het meer als een soort bonus dat het tot nu toe wel iedere dag wel steeds zo is dat we contact hebben . Zij heeft een eigen leven en moet vooral ook blijven doen wat ze moet en wil doen. Zou het juist raar vinden als ze constant zou blijven appen, je moet ook vooral je eigen ding blijven doen!

Thanks voor je adviezen! Hecht meer waarde aan advies van vrouwen zelf dan aan mannelijk advies in dit soort zaken haha

Btw: ze heeft net ook weer zelf wat gestuurd haha
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 17:00
Verwijderd
Komt goed. Niet te veel zorgen maken en lekker genieten van de tijd dat jullie "samen" hebben
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 17:09
Kevin1208
Kevin1208 is offline
Jaa thanks! Komt goed, zoals het nu is is het voorlopig ook hartstikke gezellig 'samen'. Pas als zij er ook klaar voor is en het nog steeds wilt zullen we elkaar in het echt ontmoeten, moet gewoon geduld hebben en het niet overhaasten allemaal. Komt vanzelf wel als ze echt zo geïnteresseerd is denk ik dan!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 15:33
Verwijderd
Al wat gehoord?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten