Ik denk overigens niet dat ze hiermee winnen, want het Songfestival stikt vaak van de powerballads en het is niet superauthentiek ofzo. Maar zoals gezegd, veel hangt af van de eigenlijke show.
Haha, ik had op de fiets New Music Friday playlist aan en ik hoorde een nr waarvan ik dacht; dit moet het songfestival lied zijn, en dat was het ook. Het is wel een lekkere ballad inderdaad, die elektrische gitaar in dat bruggetje is ook lekker. Einde had wel iets bombastischer gemogen.
Ik vond het aanvankelijk al verschrikkelijk na twee seconden (waarschijnlijk vinden jullie het dus allemaal fantastisch), maar tegen het einde aan vond ik het deuntje toch al wat meer aanslaan.
Ik vond het aanvankelijk al verschrikkelijk na twee seconden (waarschijnlijk vinden jullie het dus allemaal fantastisch), maar tegen het einde aan vond ik het deuntje toch al wat meer aanslaan.