Heyy mede forummers
Ik zit ergens mee ik praat met een meisje (we noemen haar even A) ik vind haar leuk maar ik weet niet wat ze over mij denkt. Nu kreeg ik niet zo lang geleden van een van haar vriendinnen een berichtje dat A mij super leuk vind. Nu kijk ik hier heel zwart/wit naar en denk ik dat dit auwehoeren is aangezien hun wel weten dat ik haar leuk vind. Ik heb ook al 2x gezoend met A en de 2e keer is niet zo kort geleden 24-02-2017.
Op het moment van de 2x zoenen stond een andere vriendin van A bij haar en kwamen ze samen naar mij en ging ik dus praten met de vriendin van A en ze zei tegen mij dat ik haar mee moest nemen ik vroeg haar waar naartoe dan. Ze zei neem haar mee naar een rustige plek en zoen haar. Toen vroeg ik op mijn beurt maar ik denk dat ze dat helemaal niet wil. waarop zij zei als ze het niet had gewild stond ze hier niet meer. Zo gezegd zo gedaan zijn we ( ik en A) hand in hand naar een rustige plek gelopen en hebben we getongd.
Nu app ik weer een tijdje met A en dat zijn best leuke gespreken, maar laatst reageerde ze heel kortaf. Ik zal wel dom zijn maar ik snap het niet vindt ze me nu leuk of niet..? haar vriendinnen zeggen van wel maar aan haar merk ik niet zo veel ... misschien wat tips
|