Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2017, 22:09
Mwr
Mwr is offline
Hoooi,

Ik heb een crush op iemand, praat al een tijdje met haar. Kennen elkaar ook wel van vroeger, maar nog niet uit geweest samen. Ze is bijna jarig, en zou haar willen verassen met een leuk cadeau. Wat is nou echt een leuk cadeau om te geven/om haar te verrassen? Ik zelf zat te denken aan een bosje bloemen, maar is dat niet een beetje standaar.. tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2017, 22:16
Roosjexx
Roosjexx is offline
Een lekker geurtje of een mooi kettinkje is ook altijd mooi☺
Maar het ligt er een beetje aan wat voor meisje het is
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 22:19
Mwr
Mwr is offline
Noujaa kijk, zoiets zou ik wel doen als het mijn vriendin is. Khad sinds een paar jaar weer contact met haar gezocht. En praat nu via app met haar, al een tijdje. Wat denk je ervan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 22:22
Roosjexx
Roosjexx is offline
Citaat:
Noujaa kijk, zoiets zou ik wel doen als het mijn vriendin is. Khad sinds een paar jaar weer contact met haar gezocht. En praat nu via app met haar, al een tijdje. Wat denk je ervan?
Dan zou ik een mooie roos doen bijvoorbeeld met een lekker geurtje☺
En als je een geurtje koopt kunnen de mensen in de winkel je heel goed helpen😉
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 22:52
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat zijn haar interesses? Wat voor soort dingen koopt ze zelf?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2017, 22:55
Mwr
Mwr is offline
Ehm.. kijk het hoeft niet veel geld te kosten. Ik wil gwn laten zien dat ze veel voor me betekent. Iets simpels maar ook leuks. Het hoeft geen uitje ergens heen te zijn. Gwn een leuk cadeautje waar ze toch weer even aan me denk. Als je snapt wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 06:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ehm.. kijk het hoeft niet veel geld te kosten. Ik wil gwn laten zien dat ze veel voor me betekent. Iets simpels maar ook leuks. Het hoeft geen uitje ergens heen te zijn. Gwn een leuk cadeautje waar ze toch weer even aan me denk. Als je snapt wat ik bedoel.
Houdt ze van lezen? Heeft ze andere hobbies?

Een geurtje of ketting zijn misschien wat te als jullie niet meer zijn dan "oude vrienden". Ik zou voor iets gaan wat iets neutraler is.

Misschien kan je zo'n fotolijst kopen waar meerdere foto's in kunnen. Vul die met één oude foto van jullie en voor de rest leuke foto's van haar en haar andere vrienden (die kan je vast wel vinden op Facebook).
Oud 04-04-2017, 07:05
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Houdt ze van lezen? Heeft ze andere hobbies?

Een geurtje of ketting zijn misschien wat te als jullie niet meer zijn dan "oude vrienden". Ik zou voor iets gaan wat iets neutraler is.

Misschien kan je zo'n fotolijst kopen waar meerdere foto's in kunnen. Vul die met één oude foto van jullie en voor de rest leuke foto's van haar en haar andere vrienden (die kan je vast wel vinden op Facebook).
Allemaal super leuke ideeen! Echt waar! Denk niet dat ze echt van lezen houdt. En heb niet echt oude fotos. Duss andere ideeen?
Super bedankt voor alle reacties!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 08:07
DJTjerk17
DJTjerk17 is offline
Citaat:
Allemaal super leuke ideeen! Echt waar! Denk niet dat ze echt van lezen houdt. En heb niet echt oude fotos. Duss andere ideeen?
Super bedankt voor alle reacties!
Een H&M bon doet het ook vaak wel goed alleen moet je die dan leuk aankleden zodat ze weet dat het van jou komt en een beetje aan je denkt anders moet je idd aan foto's zien te komen je kunt ze vast wel ergens vinden
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 09:20
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Een H&M bon doet het ook vaak wel goed alleen moet je die dan leuk aankleden zodat ze weet dat het van jou komt en een beetje aan je denkt anders moet je idd aan foto's zien te komen je kunt ze vast wel ergens vinden
Ja zou ook nog kunnen. En ik kan geen fotos toveren haha
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 19:03
Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je in een stad woont met een Lush dan zou je haar aan bath bomb cadeau kunnen doen. Die zien er zo uit:

En ze zijn proefdiervrij, milieuvriendelijk, handgemaakt en ze maken het water zo:

Ook eentje voor jezelf halen, ze zijn leuk. En ze kosten maar vijf euro ofzo.

Maar misschien is zoiets ook wat te intiem, vooral als ze jou niet leuk vindt. Het kan zijn dat ze het niet prettig vindt om aan jou te denken terwijl ze naakt in bad zit.

Dus... misschien... een leuk boekje? Bijvoorbeeld een Moleskin met een grid erin? Dan kan ze dit soort dingen doen:

Sowieso zijn tekenspullen wel een leuk cadeau, veel mensen houden ervan om af en toe iets creatiefs te doen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2017, 22:51
Mwr
Mwr is offline
Bedankt voor alle tijd! Ik zal er eens goed over na denken na al deze ideeen. Super bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten