Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2017, 18:09
df
df is offline

Gezellig.
Oud 28-08-2017, 18:25
Verwijderd
Meer info? Waar verdient Constant Kutter dit aan?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 18:26
Carn
Carn is offline
Ik moest er naar Googlen

http://www.elsevierweekblad.nl/neder...ltrant-535736/

Maar eh, #letthemfight enzo
Oud 28-08-2017, 18:31
df
df is offline
Citaat:
Meer info? Waar verdient Constant Kutter dit aan?
https://dekanttekening.nl/samenlevin...or-democratie/
http://www.ad.nl/arnhem/kusters-nvu-...r-br~aca82582/

Ook hebben we handtekeningen ingezameld voor die partij. Dus in feite werken we al samen.

Als ik Baudet niet zo irritant vond zou ik het zielig voor hem vinden dat die mongool van een Kusters blijkbaar rond z'n partij hangt. Wat een figuur is dat zeg.
Meest bizarre namedropping ooit: Hiddema ken ik al heel lang, hij was jarenlang de advocaat van de weduwe van NSB'er Rost van Tonningen.
Oud 28-08-2017, 19:00
Verwijderd
Ja, als je kanker zaait zal je tumoren oogsten eah. Kan het dus niet zielig vinden voor hem of z'n verwerpelijke kotspartij.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 19:11
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Kan iemand me even uitleggen wat er nou precies gebeurt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand me even uitleggen wat er nou precies gebeurt
Nee helaas.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 19:27
Mustache Cat
Mustache Cat is offline
Citaat:
Nee helaas.
Aj jammer
Met citaat reageren
Oud 28-08-2017, 19:28
Verwijderd
Wat begrijp je er precies niet aan? Wat de NVU is? FvD? Want waar de ruzie over gaat en wat het zijn wordt best wel in de links die gepost zijn ook al duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 14:03
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ja, als je kanker zaait zal je tumoren oogsten eah. Kan het dus niet zielig vinden voor hem of z'n verwerpelijke kotspartij.
Soms denk ik 'goh deka ben je niet wat fel in je meningen' maar gelukkig zijn er dan altijd posts van jou

Waarom vind je het FvD verwerpelijk?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 14:04
Verwijderd
Ik ben Deadlock niet maar ik heb vooral een hekel aan Baudet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 14:04
Verwijderd
Ik zou echt een uitstekende leider van Noord Korea zijn
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 14:30
Turk February
Turk February is offline
Als je beoogde academische carrière faalt kun je altijd nog de politiek in. Ik vind het zo deprimerend dat mensen Baudet als intellectueel zien omdat hij een grote woordenschat en een paar boeken geschreven heeft.
Oud 29-08-2017, 19:22
df
df is offline
Goossens: ‘Jullie kunnen beter de naam van de partij gaan veranderen in Forum voor Democratuur. Uw club is een instrument van het ‘koosjerkartel’ geworden, welke geen kritiek duldt op Israël, de ‘Joden’ en het zionisme.’

https://dekanttekening.nl/samenlevin...or-democratie/

Oud 29-08-2017, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Als je beoogde academische carrière faalt kun je altijd nog de politiek in. Ik vind het zo deprimerend dat mensen Baudet als intellectueel zien omdat hij een grote woordenschat en een paar boeken geschreven heeft.
Er is me al een positie aangeboden door een universiteit (en best een prestigieuze) in India als lector en dat zou gegarandeerd tot een eredoctoraat gaan leiden. Ik snap dat dat ook academisch is maar als m'n huidige ambities falen dan ga ik dat doen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2017, 20:01
Not for Sale
Not for Sale is offline
Is die Jeroen Drijfmeester nou van FvD of gewoon een random fb trol?
Oud 29-08-2017, 22:04
df
df is offline
Citaat:
Is die Jeroen Drijfmeester nou van FvD of gewoon een random fb trol?
Onvindbaar op Google. Zal random fb trol zijn.
Oud 29-08-2017, 22:08
df
df is offline
Door dit trouwens even op youtube gekeken met de zoekterm NVU. Wat een mongolen

www.youtube.com/watch?v=SFT0hmAYAZ8
7:11-7:45

'Zonder die oorlog was Hitler een van de grootste Duitsers uit de geschiedenis geweest. Historici hebben dat geschreven.'

Op minuut elf geeft Kusters aan dat hij het DNA van z'n vrouw heeft laten checken. Bij een spoortje joods bloed had hij het uitgemaakt. Toen maar uitgezet. Wat de neuk.
Oud 30-08-2017, 10:09
Verwijderd
Citaat:

'Zonder die oorlog was Hitler een van de grootste Duitsers uit de geschiedenis geweest. Historici hebben dat geschreven.'
Dat zijn altijd van die leuke quotes. Heb daar een tijdje geleden in een topic in de trant van "noem iets positiefs over een negatief persoon" nog wat over geschreven. Hitler heeft een wonder voor/met de Duitse economie verricht. Maar in dat wonder was het heel erg nodig dat er oorlog werd gevoerd. En zelfs dat klopt niet, is verkeerd om geredeneerd. Hitler was uit op oorlog. Of op zijn minst op hele grote gebiedsuitbreiding met daarbij de reële kans op oorlog. Om die oorlog goed in te gaan had hij een aantal voorwaarden nodig, voornamelijk wapenindustrie (en daar waren weer onder meer snelwegen voor nodig). Dat hij daar in investeerde, zorgde dat de werkeloosheid spectaculair afnam. Die investeringen moest Hitler betalen. Dat deed hij via een monetaire truc. De precieze opzet om uit te leggen gaat te ver, maar Hitler wist in 1935 al dat hij in 1939 een probleem zou hebben in financieel opzicht. In de praktijk had hij in 1939 al het goud van Oostenrijk en Polen binnen, problem solved. Hoe had hij dat Poolse goud gekregen? Door oorlog.

Lang verhaal kort, en dat was je punt natuurlijk ook al, Hitler zou zonder die oorlog helemaal niet een van de grootste Duitsers geweest zijn. Alle "goede" zaken die Hitler heeft gedaan waren met als enig doel om oorlog/gebiedsuitbreiding te kunnen verwezenlijken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 10:34
df
df is offline
Ja, precies. Die gast heeft het ook over terugdringen werkeloosheid bv als argument waarom Hitler zonder oorlog goed zou zijn geweest

Andere quote: 'ik baseer me niet op één bron. Ik ben kritischer dan de meesten. Ik heb Irving gelezen. Hitler wordt eenzijdig neergezet door de MSM.'
Oud 30-08-2017, 11:33
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik ken MSM als Mannen die Seks hebben met Mannen, dus je laatste zin klonk in eerste instantie opmerkelijk. ;D

Maar volgens wiki dus de massamedia. ;P
Oud 30-08-2017, 14:17
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ken MSM als Mannen die Seks hebben met Mannen, dus je laatste zin klonk in eerste instantie opmerkelijk. ;D

Maar volgens wiki dus de massamedia. ;P
Mainstream media.
Oud 30-08-2017, 16:54
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ja, dit was de vrije Nederlandse vertaling.
Oud 30-08-2017, 17:54
Turk February
Turk February is offline
Slechte vertaling dan.
Reageren

Regels voor berichten