Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2017, 20:32
Gekkiexxx
Gekkiexxx is offline
Hallo ik ben een meisje van 16 jaar en mijn vriendje is even oud als me. We zijn al 1 jaar samen en ik ben heel gelukkig met hem. Laatst was niemand thuis en ik had gevraagd of hij eens zou willen langskomen. Mijn ouders waren naar een feest dus ik wist wel datvze lang weg zouden blijven. Toen ik en hem samen waren gingen we het voor de eerste keer proberen. Ik kleedde me uit en hij begon me te neuken. Het voelde zo lekker aan dat ik moest kreunen. We hebben verschillende posities geprobeerd. Het was echt een fijn moment, een moment van ons 2. We hadden het allebei naar ons zin. Het was echt nog niet laat het was 22:00 of 10 minuten later ofzoiets en we waren nog steeds aan het neuken. Maar het ergste was dat mijn vader terug naar huis was gekomen en hij kwam de kamer binnen en had ons betrapt TIJDENS DE SEKS! Hoe genant. Ik heb me aangekleed en ik ben weggelopen want mijn vader begon te schreeuwen op me

Wat moet ik doen? Hoe moet ik het gaan uitleggen?!?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 20:48
Verwijderd
Ja, je pa kan schreeuwen wat hij wil, het klinkt alsof je het verder naar je zin hebt gehad. Als je bescherming gebruikt hebt dan tja, hij kan het er mee oneens zijn maar dat is dan zijn probleem. Ik zou hem een poosje uit de weg gaan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 20:49
n00balert
n00balert is offline
Als je vader je al heft betrapt, hoezo zou je het dan moeten uitleggen?
Wat ik zou doen is er over praten, vertel dat het je Eigen lichaam is en je Eigen keuzes.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten