![]() |
|
Als ik jou was zou ik snel afleren om voor je meisje later naar bed te gaan. Jij hebt je slaap gewoon nodig, dus eerder naar bed gaan als zij doet is helemaal niet zo gek. Als jij regelmatig vroeger naar bed gaat voel jij je beter en functioneer je beter (en heb je waarschijnlijk ook weer zin in en energie voor seks). Natuurlijk is samen naar bed gaan fijn, maar als jij die slaap zo hard nodig hebt is dat misschien wel meer waard.
||
![]() |
Citaat:
Maar dat doet ze niet. Ik kan het nog wel eens voorstellen aan haar, dat ik gewoon vroeger slaap met jouw redenen erbij. Misschien dat dat werkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Normaal gezien ga ik er om 05:15 en ben ik thuis tussen 16:00 en 16:30. Eigenlijk moet ik dan eerst nog naar de sportschool, dus ben ik pas echt thuis rond half 7 ofzo. Dan moeten we nog avondeten, dus ik heb niet echt tijd voor een powernap. |
![]() |
|
Zij wil niet te veel seks, en jij niet te weinig. Jullie matchen gewoon niet qua libido, en daar kan niemand wat aan doen.
Als je daar doorheen wil moeten jullie allereerst stoppen met de schuld leggen bij de ander en/of bij externe factoren. Maar het is moeilijk om grote libidoverschillen om te gaan, dus of het daarna beter gaat is de vraag. Je moet je partner toch kunnen accepteren zoals diegene is, maar meestal groeit er aan beide kanten onvrede en gaat het uit. Succes. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd, wat doet je vriendin precies? Werkt zij ook? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga geen discussie voeren over hoe zwaar 40 uur of meer werken is. Het is zwaar en vermoeiend, dat is gewoon een feit. Mijn vriendin werkt nu tijdelijk meer in een schoenenwinkel, maar ze werkt ongeveer de helft minder uren dat ik werk. Plus ze moet bijna altijd pas na 09:30 beginnen en ze is om 18:00 uur klaar. Ik wil haar ook niks in de schoenen schuiven of iets, maar ze heeft nou eenmaal meer slaap en meer vrije tijd dan ik, dus ze wordt niet zo snel moe. Ik ga er van uit dat de vermoeidheid tijdelijk is, omdat ik het niet gewend ben om zoveel te werken. Niemand legt de schuld bij een ander. Sterker nog, ik geef mezelf de schuld en zeg dat ik het wel ga fixen, en dat ga ik ook doen |
![]() |
|
Jezelf de schuld geven hoeft niet. Er is geen schuld.
Maar mensen met een hoger libido dan jij willen wél seks als ze 40 uur per week werken. Ik maakte ooit dagen van 7:30 tot 23:00 en had toch tijd om een uurtje per dag te neuken, al was het in de pauze. Je seksbehoefte is zoals het is, jezelf (of je partner) daarin willen veranderen werkt niet zo goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de dingen waar je libido van keldert horen óók bij je libido. De een wil normaal niet vaak maar bij stress juist 5x per dag, de ander wil normaal dagelijks maar heeft helemaal geen zin meer als het minder vaak moet. Natuurlijk zijn er algemeenheden, goede communicatie en geen druk erop zetten en dergelijke - maar het is wel belangrijk dat je seksualiteit met elkaar 'rijmt'. Als je vriend serieus nadenkt over 's avonds een Dextro Energy dan voorspel ik toch een mismatch. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het missen van liefde en daardoor depressief. Kevin v L. | 91 | 20-11-2005 12:07 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 |