Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm, verwerkingstijd 6-8 weken en je krijgt het met terugwerkende kracht zie ik inderdaad. Dus dan zou dat wel eens de (heel simpele) oplossing kunnen zijn inderdaad!
Kan het wel pas morgen aanvragen volgens mij, want bij mijn.toeslagen.nl staat tot 1 augustus nog m'n oude adres. Bedankt ![]()
|
Je kan bij je aanvraag toch aangeven dat je per 1-8 verhuist? Als je niet vandaag aanvraagt krijg je voor augustus volgens mij niets omdat je t voor de eerste van de maand moet? Verkijk je trouwens niet op die 6-8 weken ik heb vorig jaar 6,5 maand gewacht. (Wel alles met terugwerkende kracht gekregen maar toch)
|
Oke, en wat ze in augustus overmaken is natuurlijk voor September, dus ik moet de huur wel al tijdig ( = het is verwerkt voor 20 augustus) wijzigen via de website.
Of maak ik een denkfout? ![]()
|
|