Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2017, 16:24
xlynn
xlynn is offline
Voordat ik mijn vraag stel hier een paar dingen over mijzelf:
-ik heb blond, krullend haar
-blauwe ogen
-ik zit op gymnasium (vwo)
-ik ben 14
-spontaan (volgens mijn vriendinnen, ik ben goed in veel vriendinnen maken)
- ik heb niet zon heel lelijk gezicht (ik heb nog nooit een pukkel gehad)

(niet arrogant bedoeld dit hierboven)

Maar mijn vraag is: Sinds ik op de middelbare zit heb ik geen vriendje gehad ( ik zit in 3e). Al zeg ik het zelf ik ben niet dun. Ik heb brede heupen waardoor ik ook brede benen heb, ik heb niet zo een dikke buik maar doordat ik dikke heupen heb, lijkt het alsof ik heel breed ben.
Nu is mijn vraag: Is voor jongens brede heupen/dikke benen/ mollig erg of kunnen jullie erdoorheen kijken en mooie persoonlijkheden zien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2017, 17:16
Elin3
Elin3 is offline
Sommige mensen vinden iets steviger juist mooi! Brede heupen kunnen ook juist heel vrouwelijk staan, dus maak je er niet te druk om. Toen ik een jaar of 14 was vond ik het ook maar niks, dat ik brede heupen had, maar nu staat het juist mooi en vrouwelijk in verhouding met de rest van mijn lichaam.
Oud 04-09-2017, 17:51
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Juist! Op ieder potje past een dekseltje! Alleen geduld hebben... Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad maar zolang je zelfverzekerd blijft en accepteert hoe je eruit ziet wordt het allemaal een stuk minder ongemakkelijk... Wie weet hoeveel jongens naar je kijken tijdens de pauze😉
Suc6
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 14:24
bierkoning
bierkoning is offline
Brede heupen maakt vrouwelijk idd. Niet zoveel zorgen over maken. Als je zo lekker sociaal bezig bent komt het vast vanzelf. Je bent ook nog heel erg jong. Alle tijd nog dus.
Oud 05-09-2017, 15:03
xlynn
xlynn is offline
Citaat:
Juist! Op ieder potje past een dekseltje! Alleen geduld hebben... Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad maar zolang je zelfverzekerd blijft en accepteert hoe je eruit ziet wordt het allemaal een stuk minder ongemakkelijk... Wie weet hoeveel jongens naar je kijken tijdens de pauze😉
Suc6
Citaat:
Sommige mensen vinden iets steviger juist mooi! Brede heupen kunnen ook juist heel vrouwelijk staan, dus maak je er niet te druk om. Toen ik een jaar of 14 was vond ik het ook maar niks, dat ik brede heupen had, maar nu staat het juist mooi en vrouwelijk in verhouding met de rest van mijn lichaam.
Citaat:
Brede heupen maakt vrouwelijk idd. Niet zoveel zorgen over maken. Als je zo lekker sociaal bezig bent komt het vast vanzelf. Je bent ook nog heel erg jong. Alle tijd nog dus.
<3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten