Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2017, 23:58
Boefje2000
Boefje2000 is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een 17 jarige jongen en ik ben homo,
Ik woon alleen met mijn vader en ik ontdekte laatst iets wat ik geil maar ook appart vind,

Ik heb in mijn omderbroeken lade een paar zwarte boxers liggen en eentje gebruik ik als ik me aftrek om mijn zaad mee op te vangen en de andere zwarte draag ik niet echt vaak.
Ik kwam laatst terug van werk in de avond en na het douche wilde ik een zwarte boxer aan doen dus ik deed hem open om erin te gaan en ik zag dat er best veel opgedroogd zaad in zat maar er zat ook nog vers zaad(nat zaad) in de boxer.

Zou mijn vader in mijn onderbroek spuiten?

Ik zag ook een keertje dat hij foto's van mijn onderbroeken heeft gemaakt terwijl hij ze aannheeft en hij heeft ze daarna gewoon in mijn lade terug gelegd.

Ik vind het opzich best geil dat hij in mijn boxers spuit maar moet ik er wat van zeggen of gewoon negeren?
Oud 21-12-2017, 01:07
robbie14
robbie14 is offline
Aflikken
Oud 21-12-2017, 01:17
Boefje2000
Boefje2000 is offline
Maar dat opgedroogde krijg je er niet afgelikt
Oud 21-12-2017, 03:06
robbie14
robbie14 is offline
Meer speeksel gebruiken?
Oud 21-12-2017, 07:09
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Aflikken
Citaat:
Maar dat opgedroogde krijg je er niet afgelikt
Jongens, even serieus. Seksuele spanning tussen een vader en zoon is niet oké. Zeker als je alleen met je vader woont is het niet fijn om te weten dat je pa buitengewoon veel interesse toont in dingen als jouw ondergoed. Daarnaast is het sowieso niet prettig als je huisgenoten aan jou spullen zitten op die manier. Een ondergoed-la is gewoon privé (tenzij je vader je was opruimt). Dat hij er foto's van maakt terwijl hij jouw boxers draagt is dus best wel vreemd. Dat is geen normaal gedrag voor een vader!

Ik begrijp zelf niet zo goed dat jij het geil vindt - het is je vader - ik zou me er zelf enorm ongemakkelijk bij voelen. Misschien zelfs een beetje onveilig.

Wil je een geile ervaring? Ga dan lekker experimenteren met leeftijdsgenootjes en zeker niet met de man die jou verwerkt heeft.

Laatst gewijzigd op 21-12-2017 om 07:18.
Oud 21-12-2017, 17:53
Pluis
Pluis is offline
Ik geloof hier echt helemaal niks van. Vaders hebben echt wel wat beters te doen dan zich aftrekken in het ondergoed van hun zoon.

Regels voor berichten