Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het gedicht is gewoon perfect ,naar mijn mening net zo als het het gedicht queen het zijn echt toppers deze en queen moet er effe uit
|
![]() |
enige aanmerkingen..
thinking what I have done = misschien klinkt thinking what I've done beter...?? I've treat you wrong = I've been treating you wrong? Till I find = Till I'll find Not the time that we felt blue = misschien beter als je schrijft not the time we felt blue Sorry als je deze aanmerkingen nix vindt, het zijn maar ideeen, verder vind ik het een heeeel mooi gedicht! vooral het eerste stukje en dat stukje over de pianist, het is dan net alsof je erbij zit, in een pub, helemaal depri.. ja ik zie het helemaal voor me ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
I've treat you wrong
uhm, klein taalfoutje, I've been treating moet het zijn of I treat, maar dat klopt niet echt in het gedicht.... I treated kan geloof ik ook nog (ik niet zeker weet) voor de rest een sprekend gedicht. Loopt niet even lekker overal, maar wel een goed plaatje erbij gemaakt. niet slecht dus xxx
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Terug van weggeweest kaaspepsel | 3 | 22-04-2013 21:07 | |
De Kantine |
Wat zaai seg! #102 TopDrop | 500 | 21-12-2007 21:28 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
leuke humorsite MasterPITO | 0 | 15-05-2003 11:50 | |
Psychologie |
Minder vrolijk.. maar ik heb echt advies nodig Kleintjeyakult | 10 | 11-04-2003 21:27 |