Advertentie | |
|
![]() |
||
May it be van Enya. Lietje van Lord of the Rings. Persoonlijk vind ik het wel mooi. Maar ik weet niet of het geschikt is en je het zelf mooi vind.
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hey,
Moet je een up-tempo? Zoja dan is Wouldn't it be loverly een goeie. Anders kun je heel veel. ER zijn zat mooie balads! Het ligt er een beetje aan wat voor auditie het is... Khoop dat je er wat aan hebt! liefs lies
||
![]() |
Citaat:
Ik heb binnenkort een zangwedstrijd, dwz, daar kan ik aanmeedoen als ik instrumentale versies heb van de liedjes en dat is ook nog moeilijk ![]() Voor een auditie heb ik Ironic van Alanis Morissette gezongen, is ook wel een mooi liedje vind ik (alleen maakte de pianist een foutje.. vond ik iets minder leuk) |
![]() |
|
![]() |
als je perse een MOOI liedje wilt kun je "Foolisch games' van Jewel doen. die heb ik zelf gedaan en vond hem erg mooi om te zingen.
je kunt ook musicalnummers nemen: liedjes van Aida, pochahontas, de musical Anastacia, miss saigon "I still believe" de kleine zeemeermin enzo. er zijn zat liedjes om te zingen. als je niks weet kun je ook gewoon een aantal nummers downloaden en zoek je gewoon op 'musical' daar zit vast wel wat tussen.
|
Je kan iets van enya doen, marble halls is heel mooi voor als je mooi en zuiver kan zingen.
Als dat niet lukt, kan je misschien een superblij liedje doen, waar je heel energiek en enthousiast mee overkomt. Van k3 ofzo ![]() Of iets van alicia Keys, fallin'? Het ligt aan je stem, hoe je zingt ![]() succes ermee
|
"angel" is ook heel mooi om te zingen. kent iemand ie? weet ff nie meer van wie ut is. erg mooi ook qua tekst. gaat over het gebruik van drugs en dergelijke om je beter te voelen om er voor te zorgen dat je niet meer de pijn voelt. klinkt allemaal vrij grof maar is erg mooi.
je kan het aanpassen aan je stem. dat gaat heel goed. |
Advertentie |
|
|
|