Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Peyote.shtml
Dit is de experience vault van Peyote, hier staan dus trips (zowel goede als slechte ervaringen) van mensen op erowid. Er staan ook tripreports van mensen die san pedro en peyote hebben genomen ![]() ![]() Wel een waarschuwing : Het blijkt heel moeilijk om die shit in je maag te houden, dus overgeven zal je hoogstwaarschijnlijk doen, maar een trip met buikpijn lijkt me niet leuk ![]() ![]() Hieronder is een stukje van 1 van de tripreports van PEyote [I] 'LOOK TO THE MOON' I realized that is what he was trying to tell me. I looked around for the moon, only to see three moons in the sky, 1 blue 1 yellow, and 1 red as blood. As i glanced at each moon, i felt a different sensation wash over me. Blue: calm, sereneity, and the sound of water washing up on sandbeds....Yellow: fear of the unknown, and what is to come in my future.... RED: was the most disturbing. As I looked to the Red moon, my vision suddenly just flew me into the moon, wghere I could see only red flame and hear unsettling sound from beyond my line of vision... I suddenly felt the need to close my eyes, and when I did so, I saw a scenerio of myself struggling in water, seemingly like I was drowning? As soon as I saw this, i was transorted back to the 'world' where there was now only one moon, and the feeling of many things around me at all times, even though I could no longer see them. For hours I contemplated life, until the trip began to make me nauseous. I vomited after about 12 hours into the trip. [I] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het niet aankan moet je het niet nemen. Alleen mensen met een sterkte geest kunnen zoiets aan. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik dus al zei: Op de bloemenmarkt heb je een kraam waar ze meer dan drie keer zo goedkoop zijn dan in Smartshops, en ook nog eens van betere kwaliteit, omdat ze professioneel zijn gekweekt door een grotere kweker met veel verstand van cactussen. maar ik zal binnenkort wel wat info over cactussen plaatsen hiero.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Peyote of san pedro van azarius? Verwijderd | 40 | 01-07-2005 16:00 | |
Drugs & Alcohol |