Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 00:05
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
Heeft iemand hier wel eens een Peyote of San pedro trip gehad?? Vertel eens, ikzelf heb het nog nooit gedaan.

(peyote en san pedro zijn catussen uit mexico)
Oud 13-04-2002, 11:26
Locke
Locke is offline
Lijkt me sterk aangezien die vrij moeilijk te krijgen zijn ...
Oud 13-04-2002, 13:30
the Comebackkid
ik heb een San Pedro cactus thuis staan. Ze zijn op vele plaatsen te koop. In nijmegen, Helmond, Maastricht heb ik ze gezien, gewoon kant en klare catussen.....

maar jah....ik wil mijn cactus nog een eind groter laten worden. Paar jaartjes wachten dus....
Oud 13-04-2002, 16:18
Griller
Griller is offline
Waar kun je die dingen precies krijgen in maastricht en wat gebeurt er dan met je?
Oud 21-08-2002, 00:17
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ik moet zeggen dat van alle drugs ik cactussen het meest interessant vind. Ik gebruik zelf, op af en toe blowen na(en ik rook verder niet) geen drugs, maar ben al vanaf m'n 11de erg geïnteresseerd erin. Heb veel vrienden die drugsgebruiken, en ik lees er al vanaf toen alles over wat ik kan vinden. Cactussen heb ik altijd het meest interessant gevonden. Bijna niemand hier heeft het ooit gebruikt, t is een middel dat al honderden jaren wordt gebruikt (net als paddestoelen) de plant groeit heel langzaam (op de vensterbank). Ik heb zelf zowel peyote als San Pedro cactussen, san pedro groeit hel erg hard en goed, in de smart en growshop betaal je er gruwelijk veel voor, terwijl je ze op de Amsterdamse Bloemenmarkt goedkoop kunt kopen, terwijl de kwaliteit hiervan erg goed is. Als mensen meer over cactussen moeten weten, laat maar horen, want anders ga ik hier zomaar alles volproppen terwijl niemand geïnteresseerd is erin....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 12:14
the Comebackkid
JAZEKER!. Ik wil er wel meer over weten. Ik heb een grote San Pedro thuis staan maar wil hem nog niet eten. Hij groeit zo goed, elk jaar wordt ie groter, zzonde om nu al op te eten.

Peyote lijkt me zeer vet. ik heb er veel onderzoeken en boeken enz. over gelezen. Ik heb nooit zo'n ding gekocht, ze zijn vaak erg duur.
Oud 21-08-2002, 12:14
the Comebackkid
heb jij trouwens wel eens zo'n cactus opgegeten?
Oud 21-08-2002, 15:13
Verwijderd
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Peyote.shtml

Dit is de experience vault van Peyote, hier staan dus trips (zowel goede als slechte ervaringen) van mensen op erowid.

Er staan ook tripreports van mensen die san pedro en peyote hebben genomen mischien iets voor jouw ?

Wel een waarschuwing : Het blijkt heel moeilijk om die shit in je maag te houden, dus overgeven zal je hoogstwaarschijnlijk doen, maar een trip met buikpijn lijkt me niet leuk

Hieronder is een stukje van 1 van de tripreports van PEyote

[I] 'LOOK TO THE MOON' I realized that is what he was trying to tell me. I looked around for the moon, only to see three moons in the sky, 1 blue 1 yellow, and 1 red as blood. As i glanced at each moon, i felt a different sensation wash over me. Blue: calm, sereneity, and the sound of water washing up on sandbeds....Yellow: fear of the unknown, and what is to come in my future.... RED: was the most disturbing. As I looked to the Red moon, my vision suddenly just flew me into the moon, wghere I could see only red flame and hear unsettling sound from beyond my line of vision... I suddenly felt the need to close my eyes, and when I did so, I saw a scenerio of myself struggling in water, seemingly like I was drowning? As soon as I saw this, i was transorted back to the 'world' where there was now only one moon, and the feeling of many things around me at all times, even though I could no longer see them. For hours I contemplated life, until the trip began to make me nauseous. I vomited after about 12 hours into the trip. [I]
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 15:49
Griller
Griller is offline
dat lijkt mij toch minder .. zon trip....
Oud 21-08-2002, 16:45
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
twaalf uur trippen! hoe lang werkt dat spul egt!
en hoe gebruik je het... ik bedoel, als je zo'n cactus koopt, welk deel eet je op?
En dat je het moeilijk in je maag houdt is logisch -> cactussap is verschrikkelijk bitter, dat kan je maag niet hebben (vandaar dat drinken uit cactussen in een woestijn een fabeltje is...)
Oud 21-08-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Eightball GOD schreef:
twaalf uur trippen! hoe lang werkt dat spul egt!
en hoe gebruik je het... ik bedoel, als je zo'n cactus koopt, welk deel eet je op?
En dat je het moeilijk in je maag houdt is logisch -> cactussap is verschrikkelijk bitter, dat kan je maag niet hebben (vandaar dat drinken uit cactussen in een woestijn een fabeltje is...)
hehe lijkt me wel geinig, iemand sterft van de dorst, eet ie toevallig ZO een cactus op

Er zijn btw wel cactussen waar je uit kan drinken...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:36
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

Er zijn btw wel cactussen waar je uit kan drinken...
ow, ik dacht van niet dus, maar ja, dat boeit niet zo, waar het mij om gaat is welk deel ik moet eten en hoeveel die dinge kosten... ik kan ze dus op de adamse bloemenmarkt kopen? das mooi
Oud 22-08-2002, 09:51
Locke
Locke is offline
Jammer genoeg zijn ze vrij duur ..
Oud 22-08-2002, 15:37
Griller
Griller is offline
ik wil niet saai lijken ofZow .. maar is het echt 12 uur lang trippen??? wzant dat lijkt mij na een tijdje best wel kut worden....
Oud 22-08-2002, 16:59
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
In amsterdam kan ej ze krijgen bij een smartshop in de warmoesstraat (volgens mij conscious dreams), weet niet hoe duur het is, leek me wel interessant...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Griller schreef:
ik wil niet saai lijken ofZow .. maar is het echt 12 uur lang trippen??? wzant dat lijkt mij na een tijdje best wel kut worden....
Ja het is 12 uur lang best hard trippen.

Als je het niet aankan moet je het niet nemen. Alleen mensen met een sterkte geest kunnen zoiets aan.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 19:59
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Wat ik dus al zei: Op de bloemenmarkt heb je een kraam waar ze meer dan drie keer zo goedkoop zijn dan in Smartshops, en ook nog eens van betere kwaliteit, omdat ze professioneel zijn gekweekt door een grotere kweker met veel verstand van cactussen. maar ik zal binnenkort wel wat info over cactussen plaatsen hiero.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten