![]() |
|
![]() |
Yooo,
Het ventje van 13 heeft een nieuwe site gebouwt, naja site alleen de lay-out met 1 knopje is er pas... mja ![]() http://coolesitecheck.cjb.net/ nou ff een mooje url voor jullie aangemaakt... Jah, de site is beetje voor vanalles komt handige IP converter op en heeeeeel veel troep. Maar laat ik hem eerst es sitechecken..... Heb dit keer wat met fotosoep gespeeld en wat frames gemaakt, dus zeg maar es wat je er van vind.... -Lunchbox is going to be active again
|
![]() |
|
![]() |
...
Zorg dat je eerst een goed onderwerp heb voor je een site maakt? Zet eens wat meer knoppen in het menu, dat geeft een wat beter beeld van het totaal. Zet om dezelfde reden ook wat meer tekst in het tekst gedeelte. Persoonlijk vind ik de kleuren die je heb gebruikt totaal niet bij elkaar passen, dat zwart met grijs is wel ok, maar dat geel en rood erbij... Skip dat toetsenbord plaatje uit het menu plz, het past totaal niet bij de rest. Ennuh die andere 2 plaatjes, 1 in menu, en 1 achter het tekst gedeelte, zijn wel aardig, maar wat hebbie die met de site temaken? en ze passen niet bij elkaar.. ohwja, die knop in het menu, is echt zo'n loszwevend iets.. niet erg mooi, zorg ervoor dat ie beter in het geheel opgaat. dat was het wel, geloof ik... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|