Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 13:28
ruub
ruub is offline
NOu, hier werd ik dus niet blij van. De hele serie, die zo mooi 'eindigde' met H20 is volledig om zeep geholpen. En busta Rhymes heeft nog nooit zo slecht geacteerd...Met karate trappen Michael Myers te lijf! Een lachertje!Wie heeft 'm nog meer gezien?

Recensie op www.horrorcypher.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 13:55
TAFKAB
TAFKAB is offline
Toen ik de trailer aan het kijken was kon ik alleen maar lachen..
1. Omdat Busta Rhymes echt zzzoooooooooooooooooooo slecht kan acteren.
2. Omdat Mike Myers WWEEEEEEEEEEEEEEER LEEEEEEEEEEEEFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!
Ik wordt er niet goed van, kijk 3 keer kan nog met Halloween maar dit is al deel 8?
Zelfs na onthoofding leeft ie nog? Maar dat schijnt verklaard te worden in de film ofzo...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:08
Uice
Uice is offline
Dat Micheal Myers nog leeft is niet verbazingwekkend, hij is ten slotte de belichaming van het kwaad, zoals Donald Pleasance altijd zo mooi uitlegde in zijn monologen als Sam Loomis.
Ook niet verbazingwekkend dat Halloween: Ressurection slecht is. H20 had al de Halloween spirit veruild voor een moderne teen slasher sfeer, Resurrection ging hier mee verder.
Als je het mij vraagt moet John Carpenter gewoon zelf een definitief einde aan de serie maken, zoals Wes Craven dat deed met Wes Craven's New Nightmare.
Oud 18-08-2002, 20:16
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Juice schreef:
Dat Micheal Myers nog leeft is niet verbazingwekkend, hij is ten slotte de belichaming van het kwaad, zoals Donald Pleasance altijd zo mooi uitlegde in zijn monologen als Sam Loomis.
Ook niet verbazingwekkend dat Halloween: Ressurection slecht is. H20 had al de Halloween spirit veruild voor een moderne teen slasher sfeer, Resurrection ging hier mee verder.
Als je het mij vraagt moet John Carpenter gewoon zelf een definitief einde aan de serie maken, zoals Wes Craven dat deed met Wes Craven's New Nightmare.
Moderne teen slasher sfeer???
Carpenter is, meen ik, de eerst die met zon dergelijke film kwam! Was in mijn ogen ook de spirituele vader van films als SCREAM etc...Natuurlijk kan Craven er ook heel wat van met zn Elmstreets 1 tm 43...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:08
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
H20 was het een goed slot voor halloween en door deze film wordt het verkracht ja
....

enigste wat ik tot nu gezien heb zegt niet veel vond Micheal Myers en vet nep uit zien je ziet gewoon dat hij een pruik op hebt
Oud 19-08-2002, 20:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:

Moderne teen slasher sfeer???
Carpenter is, meen ik, de eerst die met zon dergelijke film kwam! Was in mijn ogen ook de spirituele vader van films als SCREAM etc...Natuurlijk kan Craven er ook heel wat van met zn Elmstreets 1 tm 43...
Carpenter was ook de vader van de teen slashers, maar Halloween was een heel ander soort teen slasher dan de 'trendy' slashers als Halloween: Resurrection en Scream.
Oud 19-08-2002, 21:55
Anonymous John
Anonymous John is offline
Verschrikkelijke film.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:47
legatus
legatus is offline
Citaat:
Juice zei:
Carpenter was ook de vader van de teen slashers
Laat het hem niet horen. Zoals Bob Clarke's BLACK CHRISTMAS en Carpenter's HALLOWEEN zou je ze kunnen bestempelen als de geestelijke voorgangers van teen-slashers. Het is meer dat de makers van teen-slashers gekeken hebben naar de grootmeesters omzelf een wanprodukt te leveren, dat het materiaal waar zij een hommage aangeven, niet eens kan benaderen in kwaliteit of inhoud. Carpenter en Clarke zijn weer beinvloed door de grootvaders van de slasher zoals Mario Bava.

Amerikaanse slashers hebben praktisch per definitie al tieners in hun film. Het teen dat hedendaags gekoppeld is aan de slasher slaat meer op de doelgroep .
Oud 20-08-2002, 12:24
Rioto
huh is die in de bios of zo
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:54
Rioto
is het nou een bios film of kan ik em al huuren ?!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:00
legatus
legatus is offline
zucht...

RESURRECTION moet hier nog in de bioscoop komen. Tenminste, ALS het gedrocht de bioscoop haalt.
Oud 26-08-2002, 11:11
Rioto
Citaat:
legatus schreef:
zucht...

RESURRECTION moet hier nog in de bioscoop komen. Tenminste, ALS het gedrocht de bioscoop haalt.
Fak ik d8 ik ga em zo maar is huuren lol
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef:

Laat het hem niet horen. Zoals Bob Clarke's BLACK CHRISTMAS en Carpenter's HALLOWEEN zou je ze kunnen bestempelen als de geestelijke voorgangers van teen-slashers. Het is meer dat de makers van teen-slashers gekeken hebben naar de grootmeesters omzelf een wanprodukt te leveren, dat het materiaal waar zij een hommage aangeven, niet eens kan benaderen in kwaliteit of inhoud. Carpenter en Clarke zijn weer beinvloed door de grootvaders van de slasher zoals Mario Bava.

Amerikaanse slashers hebben praktisch per definitie al tieners in hun film. Het teen dat hedendaags gekoppeld is aan de slasher slaat meer op de doelgroep .
Euh... dat is wat ik bedoelde/zei.
Oud 26-08-2002, 15:14
legatus
legatus is offline
Citaat:
Euh... dat is wat ik bedoelde/zei.
Je zei: Carpenter was ook de vader van de teen slashers

ONZIN.
Oud 26-08-2002, 15:50
Rioto
Ik wil weer oldschool horror movies!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 15:56
legatus
legatus is offline
Citaat:
Ik wil weer oldschool horror movies!
*maakt een kruis met z'n vingers*

HOUSE OF 1000 CORPSES ademt wel weer die 70-80'er jaren films uit. De sfeer was altijd wel naar. Maar inhoudelijk? Voornamelijk troep.
Oud 26-08-2002, 16:03
Rioto
Citaat:
legatus schreef:

*maakt een kruis met z'n vingers*

HOUSE OF 1000 CORPSES ademt wel weer die 70-80'er jaren films uit. De sfeer was altijd wel naar. Maar inhoudelijk? Voornamelijk troep.
de laatste tijd word het allemaal zo soft man ....

ik wil weer shit zoals Nightmare on elmstreet.... dat von ik wel een vette film .. het is gewoon oldschool
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 16:19
legatus
legatus is offline
Citaat:
ik wil weer shit zoals Nightmare on elmstreet.... dat von ik wel een vette film .. het is gewoon oldschool
ANOES, oldschool? Never mind.

Oldschool is [BIJV.] I SPIT ON YOUR GRAVE, THE EVIL DEAD, RE-ANIMATOR, THE HILLS HAVE EYES, HOUSE BY THE CEMETARY, FROM BEYOND, BRAIN DAMAGE, TOMBS OF THE BLIND DEAD, Hammer Films en dergelijken.

Citaat:
de laatste tijd word het allemaal zo soft man ....
Je doet ook absoluut geen moeite om de betere horrorfilm op te zoeken.

ANOES vind ik persoonlijk ook behoorlijk soft. Het origineel is een goede horrorfilm maar nou ook niet echt een meestwerk zoals ROSEMARY'S BABY, JACOB'S LADDER of RING.
Oud 26-08-2002, 18:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
legatus schreef:

Je zei: Carpenter was ook de vader van de teen slashers

ONZIN.
Okee, das waar, maar; zonder Halloween geen Scream en de niemendalletjes die de laatste film proberen te imiteren.
Reageren

Regels voor berichten