Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit, en jouw denkbeeld is echter verkeerd want alle jongens zijn niet zo.. Ik en een heleboel anderen die ik ken niet ![]() Je moet gewoon de juiste jongen nog tegenkomen waaraan je vanzelf voelt dat hij echt niet zo is zoals jouw denkbeeld van jongens is! En ga er niet wanhopig naar zoeken.. Fun met je vriendinnen of vrienden is toch ook heel erg leuk, denk maar eens aan iets anders dan aan zulke jongens.. Komt wel goed ![]() ![]() |
![]() |
|
Neem jezelf voor dat niet alle jongens (of meisjes) hetzelfde zijn (dat zijn ze ook niet) maar dat er zeker ook genoeg *goede* jongen (of meisjes) bijzijn...
Je vriend die heeft je al gezegd dat hij niet vreemd zal gaan, je wilt hem wel geloven (neem ik aan) maar je durft hem toch niet compleet te vertrouwen, ik kan me daar wel iets bij voorstellen eerlijk gezegd.. maar het zegt misschien ook wel iets over jezelf, namelijk dat je best wel onzeker bent over jezelf... Zorg dat je zelf ook lekker in je vel zit! Laat hem af en toe een beetje "losser", bijvoorbeeld met uitgaan niet heel de tijd aan hem vastklampen uit angst dat hij vreemd zal gaan..(niet te letterlijk opvatten) maar laat hem ook een beetje zijn eigen weg gaan.. en als je op vakantie bent, ga hem niet "controleren" (bij wijze van)... En als hij een keer zonder je uitgaat geeft dat hem misschien al een gevoel van vertrouwen van jou uit. En als hij niet vreemd is gegaan, kun je tegen jezelf zeggen van "zie je nou wel, hij is niet vreemdgegaan" Als je hem iets meer vertrouwt is dat voor jezelf ook een stuk fijner, hoef je niet heel de tijd in de *zorgen* te zitten dat hij misschien wel vreemd is gegaan.. maar als jij je wat zekerder over jezelf voelt enzo, dat scheelt misschien al een hoop, minder bang dat hij je zal inruilen voor "iets beters"... succes..
||
Citaat:
Moeilijk :/ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
hoe win in vertrouwen van me ouders terug? en hoe krijg ik meer vrijheid van ze? Meisje1996 | 14 | 15-09-2011 14:31 | |
Liefde & Relatie |
vakantie Zonnemeisje | 22 | 05-01-2007 00:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |