Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 01:16
ikbenLINDA
ikbenLINDA is offline
ik heb begin dit jaar een "relatie" gehad met dennis. beetje aan en uit, we zagen elkaar meestal alleen in het weekend. toen is het een tijdje echt aan geweest, en na een paar weken was het echt definitief uit. een week later had ik wat met zijn beste vriend. dat ging allemaal goed, maar wel een beetje snel. we waren binnen een maand al verloofd. na 4 maanden, begin deze zomer maakte hij het opeens uit. in ging al snel op vakantie en leerde daar maarten kennen. hij woont in utrecht, ik bij rotterdam, en hij is 2 jaar jonger dan ik. toen ik net terug was kreeg ik weer wat met dennis, maar maarten wil me ook weer zien, en ik hem ook denk ik. ik heb dennis niks verteld over maarten, en ik heb maarten net gemaild over dennis, maar hij kan het pas over een paar dagen lezen. ik weet niet wat ik moet doen met dennis. ik denk dat ik het uit wil maken, maar hij heeft het op dit moment heel moeilijk thuis en met zichzelf. ik ben bang om hem pijn te doen, vooral omdat het allemaal zo vaag is gegaan dit jaar. hoe kan ik het op een manier uitmaken zonder hem pijn te doen? of moet ik gewoon bij hem blijven?
Oud 25-08-2002, 06:50
TMLWKY
TMLWKY is offline
Het ergste dat je kunt doen is bij een jongen blijven uit medelijden...

Dus ik vind dat je het uit moet maken... Als je hem wilt helpen kun je wel aanbieden vrienden te blijven, maar ik weet niet of hij dat wil

In elk geval veel succes en sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 07:33
Verwijderd
Citaat:
ikbenLINDA schreef:
hoe kan ik het op een manier uitmaken zonder hem pijn te doen?
Hoe beklim ik de Mount Everest zonder blaren in mijn handen en voeten te krijgen?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
wie verloofd zich nou na een maand?!

je moet het uitmaken ómdat je eerlijk tegen hem moet zijn en hem zéker niet aan het lijntje mag houden.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 15:59
girl18
girl18 is offline
Citaat:
ikbenLINDA schreef:
ik heb begin dit jaar een "relatie" gehad met dennis. beetje aan en uit, we zagen elkaar meestal alleen in het weekend. toen is het een tijdje echt aan geweest, en na een paar weken was het echt definitief uit. een week later had ik wat met zijn beste vriend. dat ging allemaal goed, maar wel een beetje snel. we waren binnen een maand al verloofd. na 4 maanden, begin deze zomer maakte hij het opeens uit. in ging al snel op vakantie en leerde daar maarten kennen. hij woont in utrecht, ik bij rotterdam, en hij is 2 jaar jonger dan ik. toen ik net terug was kreeg ik weer wat met dennis, maar maarten wil me ook weer zien, en ik hem ook denk ik. ik heb dennis niks verteld over maarten, en ik heb maarten net gemaild over dennis, maar hij kan het pas over een paar dagen lezen. ik weet niet wat ik moet doen met dennis. ik denk dat ik het uit wil maken, maar hij heeft het op dit moment heel moeilijk thuis en met zichzelf. ik ben bang om hem pijn te doen, vooral omdat het allemaal zo vaag is gegaan dit jaar. hoe kan ik het op een manier uitmaken zonder hem pijn te doen? of moet ik gewoon bij hem blijven?
om gewoon bij hem te blijven doe je hem ook pijn en je eigen.. dus het is beter om het dan gewoon uittemaken en er is geen manier om het uit te maken zonder pijn
Oud 25-08-2002, 16:26
Jamiroquai
Jamiroquai is offline
Gewoon uitmaken, wat heb je nou aan iemand die uit medelijden bij je blijft? En hij komt er wel overheen... ook al heeft ie een moelijke tijd gehad, jij bent toch niet verplicht zijn leven leuk te maken? succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten