Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 22:31
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend heeft een uitzonderlijk grote piemel, en ik ben heel nauw. Daardoor doet het me vrijwel altijd pijn als hij naar binnen gaat. Ook als we glijmiddel of spuug gebruiken. Ik ben dan steeds open vanbinnen, heb wondjes enzo. Ik ben wel altijd erg opgewonden, maar misschien niet nat genoeg van mezelf ofzo...Wat doen we aan die pijn?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 22:49
Kirk22
Kirk22 is offline
ik vraag me af of het echt komt door de grootte. Wat weet ik niet. Het lijkt me niet gezond en ik zou het dan ook aan een dokter of sexuoloog ofzo vragen.
Een simpel kloteatwoord zou zijn 'pijnstillers' maar ik denk dat je pijn moet voorkomen...
Oud 14-08-2002, 23:24
Alet
Alet is offline
Precies, je moet zorgen dat de wondjes die je nu misschien hebt genezen en mogenlijke volgende wondjes voorkomen. Meestal is glijmiddel hier voldoende voor, maar misschien heb je iets anders nodig.
Maak hiervoor es een afspraak met de dokter, en laat hem meteen es naar je wondjes krijgen. Je zit vast niet te wachten op een infectie dáár.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 00:50
purple
purple is offline
ik heb ook wel eens gehoord dat je de boel ff moet oprekken doormiddel van eerst 1 vinger erin daar na 2 en daarna 3 als het past. en steeds ff kijken of de penis er ook in kan. en dit lukt ook niet in een half uur. maar gewoon steeds rustig en steeds ietsje meer.

succes en veel plezier

xm
Oud 15-08-2002, 10:58
carla-tje
carla-tje is offline
Inderdaad: oprekken! Dat kan je zelf makkelijk doen, gewoon in een warm bad. Eerst beginnen met 1 vinger, naar binnen brengen en dan naar beneden drukken zover je kan, richting badkuip. Daar enkele seconden vasthouden. Zo steeds verder gaan tot er drie of meer vingers inpassen. Aan de diepte van je vagina kan je weinig doen. Als je vriend echt groot geschapen is, stoot ie tegen de baarmoedermond, en dat kan heel pijnlijk zijn. Een oplossing is hem niet zo diep te laten stoten, door op hem te gaan zitten bijvoorbeeld, en zelf de diepte te bepalen. Veel succes!
Oud 15-08-2002, 12:05
verbal-violence
verbal-violence is offline
Ik heb eiglijk ook een iets te grote Heb er altijd al last van gehad soms kon ik er nauwelijk in Theoretisch meot alles gewoon passen hoor, maar oprekken is zeker weten wel vereist. Gelukkig was mijn Ex-vriendin wat meer ervaren dan alle anderen die ik ooit gehad heb dus daar ging het wel mee

Veel glijmiddel kan ook helpen hoor
Oud 15-08-2002, 13:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Maarrrr......Ik heb het echt al honderd keer met hem gedaan, en te diep gaat het niet, daar zorg ik wel voor. Ik snap gewoon niet hoe het komt dat ik steeds open lig..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:00
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Maarrrr......Ik heb het echt al honderd keer met hem gedaan, en te diep gaat het niet, daar zorg ik wel voor. Ik snap gewoon niet hoe het komt dat ik steeds open lig..
Het kan van alles zijn eiglijk. Is hij je eerste vriendje? Kan jij een kleine indicatie geven van hoe groot zijn toverstaf is ? aan de hand daarvan kan je beter bepalen waar het probleem ligt.
Oud 15-08-2002, 14:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

Is hij je eerste vriendje?
Nope

Citaat:
Kan jij een kleine indicatie geven van hoe groot zijn toverstaf is ?
Omtrek van 16 cm? Doorsnee van 6 cm? Lengte van 18,5? Zo groot dus...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:28
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
[B]
Nope

lol , ehm ik heb doorsnee 6.5cm en lengste varieert van 17-18.5cm ( ligt eraan hoe geil ik ben )

Het ligt iig niet aan jouw mischien is het beter als jij jezelf/of hij jouw met een speeltje verwent "oprekken" heet zoiets. Verder naja , ik heb eiglijk altijd al problemen bij dames af en toe wil het lekker maar dat zijn voornamelijk oudere , mijn ex is 20 en heeft veel ervaring daar ging het gemakkelijk alleen zei ze dat het 1e keer had ze moeiete met dikte maar dat viel na een tijdje best wel mee
Oud 15-08-2002, 14:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Met ervaring heeft het niets te maken. De wijdte van een ehm...vagina kan niet veranderen door veel of weinig sex (gehad) te hebben. Dan was ik inmiddels al wel heel wijd..En met ontspanning ook niet, want ik ben altijd zo geil als wat.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:45
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Met ervaring heeft het niets te maken. De wijdte van een ehm...vagina kan niet veranderen door veel of weinig sex (gehad) te hebben. Dan was ik inmiddels al wel heel wijd..En met ontspanning ook niet, want ik ben altijd zo geil als wat.
Door ervaring wen je er als het ware aan toch ? Klinkt domd maar als het niet echt wilt dan doe ik het meestal ook niet. Ik ben echt bang dat ik haar pijn doe Ik ga meestal oraal verder , ik haar dan probeer het als het ware goed te maken

Dit is natuurlijk geen oplossing voor je probleem (als ik eht een probleem mag noemen) Ik kan niet echt veeel voor je doen , heb eiglijk wel medelijden met je , weet nu eindelijk hoe meisjes zich kunnen voelen als ik hem er neit in krijg of als ik ze pijn doe

damn wat zijn jongens Eikels
Oud 15-08-2002, 15:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

damn wat zijn jongens Eikels
Nee hoor, sommige jongens moeten gewoon niet zo'n grote piemel hebben!! Maja, wat doe je eraan hè? En ach, het is ook wel heel lekker natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:48
Verwijderd
Ik mag misschien totaal niets toe te voegen hebben, maar heb je hier bij je vriend altijd al last van gehad?

Want ik had van jou wel eens gelezen dat je hard lekker vond..? (Dus ik neem aan dat je er toen nog geen last van had? Of ik begrijp het verkeerd ) Maar anyway.. dat heb ik dus ook, ik vind hard ook het lekkerst, en soms als het echt hard (= te hard) is gegaan, of als ik net iets te droog was, dan is het bij mij ook kapot..
En dan vooral het achterste randje aan de opening van de vagina..

Naja dit is vast een loze opmerking, maar het kan dus ook zijn dat je iets 'rustiger' en voorzichtiger moet zijn..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 18:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik mag misschien totaal niets toe te voegen hebben, maar heb je hier bij je vriend altijd al last van gehad?

Want ik had van jou wel eens gelezen dat je hard lekker vond..? (Dus ik neem aan dat je er toen nog geen last van had? Of ik begrijp het verkeerd ) Maar anyway.. dat heb ik dus ook, ik vind hard ook het lekkerst, en soms als het echt hard (= te hard) is gegaan, of als ik net iets te droog was, dan is het bij mij ook kapot..
En dan vooral het achterste randje aan de opening van de vagina..

Naja dit is vast een loze opmerking, maar het kan dus ook zijn dat je iets 'rustiger' en voorzichtiger moet zijn..
Is geen loze opmerking hoor!
Nou, het klopt dat ik van hard hou. Dat is nu nog steeds zo, zelfs met pijn. Het is namelijk zo, dat hoe harder hij beweegt, hoe minder pijn het mij doet. Pas bij de langzame bewegingen krijg ik de kans om die wondjes goed te voelen.
Het is ook meer bij het naar binnen gaan dat het pijn doet, de ingang is steeds helemaal kapot. Als hij er eenmaal in zit en mijn vriend stoot goed door, verdwijnt de pijn meestal, maar als hij hem er weer heeft uitgehaald, of nog daarvoor, doet het me weer pijn en heb ik er soms nog een hele dag last van. Het is dus eigenlijk best vreemd...Heel soms doet het me ook totaal geen pijn, maar die keren kun je op een hand tellen. Ik zet echter wel steeds door, omdat ik weet dat als ik de pijn heb doorstaan, het lekker wordt. mijn vriend dringt ook niet aan ofzo, hij wil vaker stoppen, maar ik wil dan doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:26
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee hoor, sommige jongens moeten gewoon niet zo'n grote piemel hebben!! Maja, wat doe je eraan hè? En ach, het is ook wel heel lekker natuurlijk!
naja je hoort mij er niet over opscheppen ofsow vind het wel klote voor meisjes
Oud 15-08-2002, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Is geen loze opmerking hoor!

Thnx

Citaat:
Nou, het klopt dat ik van hard hou. Dat is nu nog steeds zo, zelfs met pijn. Het is namelijk zo, dat hoe harder hij beweegt, hoe minder pijn het mij doet. Pas bij de langzame bewegingen krijg ik de kans om die wondjes goed te voelen.
Het is ook meer bij het naar binnen gaan dat het pijn doet, de ingang is steeds helemaal kapot. Als hij er eenmaal in zit en mijn vriend stoot goed door, verdwijnt de pijn meestal, maar als hij hem er weer heeft uitgehaald, of nog daarvoor, doet het me weer pijn en heb ik er soms nog een hele dag last van. Het is dus eigenlijk best vreemd...

Ja dat heb ik ook, tijdens seks is het verdoofd en doet het inderdaad geen pijn meer.. Bij mij prikt het echt gigantisch als ie naar binnengaat. En als we dan bezig zijn is het echt heerlijk. Daarom ga ik er ook steeds mee door, en laat ik het niet helen, want ik heb geen zin om de seks ervoor te stoppen. Maar hierdoor heeft het ook geen kans om te helen. Helen helpt op zich ook helemaal niet goed. Want mijn vriend was drie weken weggeweest en toen was de pijn weg enzow, en toen hadden we het weer een paar keer gedaan en toen deed het weer pijn Hmmz.. klote dus

Citaat:
Heel soms doet het me ook totaal geen pijn, maar die keren kun je op een hand tellen. Ik zet echter wel steeds door, omdat ik weet dat als ik de pijn heb doorstaan, het lekker wordt. mijn vriend dringt ook niet aan ofzo, hij wil vaker stoppen, maar ik wil dan doorgaan.
Heel soms doet het inderdaad geen pijn, maar dat komt denk ik doordat het dan een tijdje heeft kunnen rusten en helen, en dan de eerste keer dat we het weer doen, doet het geen pijn. Maar de keren daarna altijd wel.. Ik zou niet weten wat het is..

Maar heb je ook wel eens jeuk? Van die jeuk dat wanneer je eraan komt het weer pijn doet? Dat heb ik namelijk wel..

Mijn vriend vraagt ook heel vaak of het geen pijn doet enzo, en dat vind ik wel lief, maar ik ga toch echt niet stoppen Haha

*knuf*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 09:58
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
ik kreeg dit van de pil, weet niet hoelang jij die al gebruikt, maar mijn huid werd erg gevoelig van de pil en ging daardoor dus scheuren erg pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ja dat heb ik ook, tijdens seks is het verdoofd en doet het inderdaad geen pijn meer.. Bij mij prikt het echt gigantisch als ie naar binnengaat. En als we dan bezig zijn is het echt heerlijk. Daarom ga ik er ook steeds mee door, en laat ik het niet helen, want ik heb geen zin om de seks ervoor te stoppen. Maar hierdoor heeft het ook geen kans om te helen. Helen helpt op zich ook helemaal niet goed. Want mijn vriend was drie weken weggeweest en toen was de pijn weg enzow, en toen hadden we het weer een paar keer gedaan en toen deed het weer pijn Hmmz.. klote dus
Ja, ik het dus echt precies hetzelfde! Lijkt wel of ik dit vertel! Wat grappig, dacht dat ik de enige was!

Citaat:
en dan de eerste keer dat we het weer doen, doet het geen pijn. Maar de keren daarna altijd wel.. Ik zou niet weten wat het is..
Yup, heb ik ook...

Citaat:
Maar heb je ook wel eens jeuk? Van die jeuk dat wanneer je eraan komt het weer pijn doet? Dat heb ik namelijk wel....
Ja, ik ook... Heb ook heel vaak last van een infectie. Dan hang je al helemaal open, moet je dan zo'n buisje met crème erin gaan proppen, drie avonden achter elkaar. Heb ik vrijwel elke maand of twee maanden, heel vervelend. De dokter zei dat als ik het zo vaak blijf hebben, ik naar langs moet komen om uit te laten zoeken waar het vandaan komt. Nou, dat weet ik zelf wel, maar ik zie me al bij de dokter zitten:"Mijn vriend heeft zo'n grote piemel!"

Citaat:
ik ga toch echt niet stoppen Haha
Ik ook niet, ghehe!

Citaat:
*knuf*
*knuf terug*
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
vrijgezel16d schreef:
ik kreeg dit van de pil, weet niet hoelang jij die al gebruikt, maar mijn huid werd erg gevoelig van de pil en ging daardoor dus scheuren erg pijnlijk.
Ik gebruik hem al twee a tweeëneenhalf jaar. Zou misschien best kunnen ja, dat het daardoor zo gevoelig is. Heb ik nog helemaal niet bij stilgestaan!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:11
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik gebruik hem al twee a tweeëneenhalf jaar. Zou misschien best kunnen ja, dat het daardoor zo gevoelig is. Heb ik nog helemaal niet bij stilgestaan!
eindleijk een beetje vooruitgang
Oud 16-08-2002, 10:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

eindleijk een beetje vooruitgang
Hahaha!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 10:40
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
Hahaha!!
hey probeer alleen maar mee te leven ik geef om mijn mede forummers hoor!
Oud 16-08-2002, 11:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

hey probeer alleen maar mee te leven ik geef om mijn mede forummers hoor!
OK.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:04
verbal-violence
Citaat:
Vampiria schreef:
OK.
Kort direct en Overtuigend
Oud 16-08-2002, 15:55
rabecca
rabecca is offline
misschien ben je een beetje ruw van binnen ofzow...
zodat als hij heen en weer gaat dat het erg schuurt en het daardoor open gaat...
ik heb wel es dat ik heel droog ben (soms word ik gewoon niet nat hoe opgewonden ikzelf ook ben) en dat het schuurt maar ik krijg er geen wondjes van..
Oud 16-08-2002, 22:23
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
II_Duce schreef:
nou ik heb daar geen last van want ik heb geen grote
Bedankt voor deze nuttige reactie.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:52
Mystique
Mystique is offline
1. Elke piemel past in elk gaatje. Das gewoon een feit.

Alleen soms gaat het wat moeilijker omdat hij wat groot is. Ik denk sowieso dat je eerst je wondjes moet laten genezen anders haal je ze steeds open en dan loop je in een cirkeltje.
Mijn vriend heeft ook een grote en ik heb ook altijd wel een beetje pijn als hij naarbinnen gaat, maar daar hebben geloof meer meiden last van. Wat ik wel fijn vind is dat hij met zijn vingers in me gaat zodat ik vanbinnen meer 'open' ben. Ik merk gewoon echt het verschil.
maar wat ik me afvraag is of je geen schimmelinfectie hebt. Die had ik ook en toen deed het vrijen ook pijn. Zo'n infectie kun je zo oplopen en sommige vrouwen hebben het elke keer bij hun menstruatie. is niks engs alleen vervelend en met een pil die je in je vagina stopt zo verholpen. Ik zou naar de dokter gaan en vragen of die mogelijkheid er is en je laten onderzoeken. Hij ziet vrijwel meteen of je het inderdaad hebt. Is eng maar daarna voelt het echt veel beter! Ik heb er nu geen last meer van en is ook niet meer terug gekomen. je kunt bij een schimmelinfectie wel ff een week geen seks hebben maar als je dan weer vrijt heb je het weer dus kun je het beter genezen.
Oud 03-09-2002, 16:04
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Mystique schreef:

maar wat ik me afvraag is of je geen schimmelinfectie hebt.
Jawel, die heb ik heel erg vaak. Ik gebruik dan altijd crème die ik erin moet spuiten zeg maar, en dan gaat het ook over. Maar een maand later, door wondjes en bacteriën enzo, heb ik het toch weer.

Overigens heb ik de laatste tijd veel minder last, omdat mijn vriend me altijd eerst laat komen, zodat ik heel nat ben. Dan gaat het keer op keer goed.

Bedankt voor je reactie in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 18:40
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Mystique schreef:
maar wat ik me afvraag is of je geen schimmelinfectie hebt. Die had ik ook en toen deed het vrijen ook pijn.
Hmm, is dat zo ja, dat het vrijen pijnlijk is als je een schimmelinfectie hebt? Is dat dan niet ook schadelijk voor de jongen? (dattie het ook kan krijgen ofzo )
Oud 04-09-2002, 10:41
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
metalgirl schreef:

Hmm, is dat zo ja, dat het vrijen pijnlijk is als je een schimmelinfectie hebt? Is dat dan niet ook schadelijk voor de jongen? (dattie het ook kan krijgen ofzo )
Ja het is dan heel erg pijnlijk. Eigenlijk bestaat die vaginale schimmelinfectie(candida ) uit de bacteriën die zich al in de vagina bevinden alleen dan geloof te veel. Je afscheiding is dan ook wat anders en alles is wat geirriteerd.
Ik zag alleen niet echt duidelijk dat er iets aan de hand was omdat de afscheiding een gewone kleur en geur had(het was wel wat andres maar niet drastisch). Was alleen wat dikker geloof ik. De pijn gaf aan dat er iets mis was. Dus toen ben ik gaan zoeken naar wat het was en heb bij het UMC en SOA-test laten doen waar uitkwam dat ik dus Candida had.
Een schimmelinfectie is niet schadelijk voor de jongen. Hij kan het niet krijgen. Het is dus geen SOA.
Ik weet niet alles precies meer dus als je meer wilt weten zou ik bij Ilse zoeken op candida/vaginale schimmelinfectie. Dan vind je heel veel. Het kan ook zijn dat je Chlamydia hebt..dat kon bij mij ook dus als je denkt dat je het hebt zou ik altijd een test laten doen om alles zeker te weten want als je te lang met Chlamydia rondloopt kun je ontvruchtbaar worden en dat is dus wel besmettelijk voor een jongen want dat is wel een SOA. (dis niet alleen aan jou gericht hoor maar ook denk ik wel handig voor de rest).
Oud 04-09-2002, 10:47
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Jawel, die heb ik heel erg vaak. Ik gebruik dan altijd crème die ik erin moet spuiten zeg maar, en dan gaat het ook over. Maar een maand later, door wondjes en bacteriën enzo, heb ik het toch weer.

Overigens heb ik de laatste tijd veel minder last, omdat mijn vriend me altijd eerst laat komen, zodat ik heel nat ben. Dan gaat het keer op keer goed.

Bedankt voor je reactie in ieder geval
Geen dank. Ik ben blij dat het vrijen nu wel goed/beter gaat. Tis zo jammer dat het pijn doet want dan geniet je zoveel minder. Ik vind het ook nog wel jammer dat het in het begin van de penetratie het bij mij erg gevoelig is. Gelukkig is dat over als hij helemaal in me zit.
Wat ik me afvraag is of de dokter niet iets effectiever heeft voor je schimmelinfectie als je het zo vaak hebt. Het lijkt me ook geen pretje dat je steeds met die crème in de weer bent.
Oud 04-09-2002, 15:11
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Mystique schreef:

Wat ik me afvraag is of de dokter niet iets effectiever heeft voor je schimmelinfectie als je het zo vaak hebt. Het lijkt me ook geen pretje dat je steeds met die crème in de weer bent.
Zou ik inderdaad eens kunnen vragen, als het weer terug komt ga ik eens langs.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 18:54
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Hehe "Oh My F*cking God". Een omtrek van 16 cm... een doorsnee van zes.. gelukkig spreek je zelf die 16 tegen, maar snappen doe ik het niet (-:
Met citaat reageren
Oud 05-09-2002, 21:15
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
[B]
Nope

heb je wiskunde gehad?

doorsnee 6 is omtrek 28,27.

maar omtrek 16 is nog al aardig normaal hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 21:48
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Built to last schreef:
heb je wiskunde gehad?

haha ik heb laatst ook eens de penis van mijn vriend opgemeten (waren ff melig ) maar dat was ook wel groot! Bijna net zo groot als die van vamipa's lover (ipv 18,5 18 cm). Moet wel zeggen dat je erg kan genieten op zo'n ding hoewel het in het begin ff tanden op mekaar is...
Vampira..hoop dat er zo'n middeltje is! let me know...
Oud 10-09-2002, 14:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Built to last schreef:
heb je wiskunde gehad?

Nee, dat is helemaal niet normaal. En geloof me; ik heb vergelijkingsmateriaal Heb je nooit statistieken bestudeerd dan? Want dan zou je weten dat de gemiddelde omtrek aanzienlijk lager ligt.

http://www.infotaria.be/infotaria/gezondheid/penis.htm Kijk hier maar eens.
Gemiddelde lengte slappe
situatie = 8.6 centimeter
Gemiddelde lengte in erectie = 16.1 Centimeter
Gemiddelde omtrek in erectie = 12.7 centimeter

bescheiden = 14 centimeter
normaal = 16 centimeter
wel bedeeld = 18 centimeter

Zo, krijg ik nu eens gelijk? Je hebt je echt vergist.

Want waarom zou zijn lul anders blauw uitslaan als er eindelijk een condoom omheen is geperst? Een condoom is gebaseerd op de gemiddelde maat, dus is die van hem dikker dan gemiddeld.
En ik heb hem gemeten, dus dat van die 28,27 is ook onzin. En ja, ik weet hoe een meetlint werkt... Meet anders de doorsnede en omtrek van een wc- rolletje maar, als je me niet gelooft. Dan zie je dat jouw redenering niet klopt.

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 14:17.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 16:49
Zwegel
Zwegel is offline
Citaat:
Built to last schreef:
heb je wiskunde gehad?

ff voor de rekenkundige hier, een omtrek van een cirkel kan je maar op een manier het beste bereken en dat is door de doorsnee maal 3,141592654 te doen. Dus als een lul een doorsnee van 6cm heeft is de omtrek 6x3,14...=18,84955592

Aangezien een lul nooit helemaal perfect rond is kan je dit dus niet goed meten...met vriendelijke groet , Zwegel
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 17:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Zwegel schreef:

ff voor de rekenkundige hier, een omtrek van een cirkel kan je maar op een manier het beste bereken en dat is door de doorsnee maal 3,141592654 te doen. Dus als een lul een doorsnee van 6cm heeft is de omtrek 6x3,14...=18,84955592

Aangezien een lul nooit helemaal perfect rond is kan je dit dus niet goed meten...met vriendelijke groet , Zwegel
En zo is het maar net, wijze heer.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 17:47
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

lol , ehm ik heb doorsnee 6.5cm en lengste varieert van 17-18.5cm ( ligt eraan hoe geil ik ben )

Het ligt iig niet aan jouw mischien is het beter als jij jezelf/of hij jouw met een speeltje verwent "oprekken" heet zoiets. Verder naja , ik heb eiglijk altijd al problemen bij dames af en toe wil het lekker maar dat zijn voornamelijk oudere , mijn ex is 20 en heeft veel ervaring daar ging het gemakkelijk alleen zei ze dat het 1e keer had ze moeiete met dikte maar dat viel na een tijdje best wel mee
daar ben je vet mee
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 18:58
MeJulie
MeJulie is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Hai Vampiria,

Misschien komt het wel doordat jullie te snel willen? Ik heb geen idee hoor, maar wij doen altijd heel voorzichtig, als mijn vriend in me komt, bij mij doet het anders ook wel eens pijn als ik niet zo heel erg 'nat' ben...Doe gewoon heel voorzichtig en gebruik veel glijmiddel.Speeksel is niet handig om te gebruiken, dat droogt namelijk bloedsnel op...geen optie dus. Gebruik glijmiddel. Maar dan nog iets, ik weet niet of jullie het ook met condoom doen? Maar zo ja, dat kan ook remmend werken doordat rubber nogal stroef kan zijn....en als je perse met condoom moet, tja, dan zou ik gewoon zo'n hele tube glijgel erop doen ofzow...ik hoop dat je hier iets aan hebt...succes!
XXXMeJulie

p.s nog 1 raad: doe niet aan sex als het pijn doet, ik weet wel dat je soms ineens heel erg zin kan krijgen, maar doe niet aan sex voordat die wondjes zijn genezen, en dan ook volledig genezen, anders 'stoot' hij ze steeds weer open. Zoiets heeft even tijd nodig om te helen en als je dan steeds weer sex hebt krijgt het nooit de tijd daarvoor...neem dus de tijd en ik neem aan dat je vriend het wel snapt als je even niet meer kan vrijen door die wondjes...die maken het denk ik niet aangenamer..en dat snapt hij ook wel!
Oud 13-09-2002, 03:56
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Inderdaad: oprekken! Dat kan je zelf makkelijk doen, gewoon in een warm bad. Eerst beginnen met 1 vinger, naar binnen brengen en dan naar beneden drukken zover je kan, richting badkuip. Daar enkele seconden vasthouden. Zo steeds verder gaan tot er drie of meer vingers inpassen. Aan de diepte van je vagina kan je weinig doen. Als je vriend echt groot geschapen is, stoot ie tegen de baarmoedermond, en dat kan heel pijnlijk zijn. Een oplossing is hem niet zo diep te laten stoten, door op hem te gaan zitten bijvoorbeeld, en zelf de diepte te bepalen. Veel succes!
hier heb ik niet veel meer op aan te merken, probeer dit eerst eens, helpt het niet zou ik toch over wegen de dokter of een sexuoloog te bezoeken

Regels voor berichten