Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 19:32
quween
quween is offline
hey.
ben ik nu arogand het ook ook geschreven! super lieve reacties! maar er speelt nog iets! ik ben namelijk best onzeker over mezelf! ik weet dat is iedereen wel eens! alleen ik ben het bij een aantal vriendinnen van me. ze drukken me als het waren omlaag! ik zou niet weten waarom,ik ben namelijk ( niet arogant bedoelt!) geen doos of zo! veel mensen doen ook gewoon aardig hoor! veel zelfs. aleen ik heb z'n gevoel van ik wil me niet door mijn eige vriendinnen een (kleine) minderwaardigheidscomplecs krijgen! ik zit (om het een beetje duidelijker te maken) in een populere groep van onze school. weet niet hoe ik daar in belant ben geraakt maar goed. populer houd dus ook in knape, mooie vriendinnen! daar doe ik het zeker niet voor hoor!!!!!!!! er zijn ook echt hele liefe bij maar de populerdere mensen vormen toch een soort groep! dus krijg je ook met andere mensen te maken! nou om het kort te houden hoe krijg ik al die andere populere meiden me zo omlaag duwen niet meteen z'n onzeker gevoel??

alvast bedankt! kus

Laatst gewijzigd op 25-08-2002 om 19:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 19:38
Kirk22
Kirk22 is offline
zijn het dan ook vriendinnen of is het meer je referentiegroep, waarmee je mooi staat te zijn?
Je wilt ook niet bij de kneusjes horen, dat vat ik ook wel. Hoe drukken ze je omlaag dan?
Oud 25-08-2002, 19:45
quween
quween is offline
ja ik ben eerlijk idd niet bij de kneusjes alleen ik zeg al! ik weet niet sirieus hoe ik er in beland ben! ik ga ook alleeen met de mensen om die ik cool vind! ik ga niet met de populerste om! want ik houd niet van arogantie!!!!!!!!!!!!!! maar ja je word wel gekonfronteerd met gespreken he! en dan......... nou noem een voorbeelt: we hebben een leuk gesprek zeg ik iets fouts of spreek het verkeerd uit (heb nemelijk dislecty) de reactie,
ehhh kom je uit een ei of zo dat steeds!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 23:06
Angeles
Angeles is offline
'Vriendinnen' die jou omlaag proberen te halen zijn geen vriendinnen. Sommige mensen kun je gewoon beter niet opzoeken, als je merkt dat iemand jou telkens de grond in wil stampen dan kun je in het vervolg diegene beter een beetje negeren. Probeer gevat te reageren als diegene iets zegt of zeg gewoon rechtstreeks dat je niet van dat soort opmerkingen gediend bent. 'Kom je uit een ei?' is niet bepaald een slimme, geweldig leuke opmerking, dat grapje was er al toen ik nog op de middelbare school zat en het is niet bijster origineel. Diegene is heus niet verbaal sterker dan jij.

En nogmaals, vervelende mensen moet je gewoon mijden. Je kunt beter in een leuk groepje kneusjes zitten dan in een vervelend groepje populaire mensen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 23:09
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Populaire vrienden zijn niet alles....Is wel leuk natuurlijk...Maar wat zij al zei: dit kun je geen vriendinnen noemen...zoek mensen die jouw repsecteren en jouw nemen om wie je bent....en die je kunt vertrouwen en die niet over je roddelen...

succes
Reageren

Regels voor berichten