Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat werkstuk, niet die werkstuk..
Enneuh.. Neej je moet er niets achter zoeken aangezien hij heeft gezegd dat er niets zal gebeuren, hij jou niet kwijt wil, en jij hem vertrouwd. Wat zou er dan achter te zoeken vallen? Er is echt niets van zijn kant dat erop wijst dat hij iets van plan is of denkt dat er iets zal of kan gaan gebeuren.. Hij gaat puur dat werkstuk afmaken met haar.. Dus wat haar intenties ook zijn en alles, hij is er altijd nog bij en zal niet mee doen aan haar eventuele plannetje.. Anders ga je die zondag ook gewoon naar je vriend toe maar neem je eigen huiswerk mee. Wie weet blijkt zij dan wel mee te vallen en het maakt haar meteen duidelijk dat hij bij jou hoort en niet beschikbaar is voor haar.. Mja, ik zou me eigenlijk gewoon (ik weet, makkelijk gezegd) geen zorgen drom maken.. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom kan hij niet gewoon een werkstuk maken met een klasgenoot.. goed je vertrouwt dat meisje niet, maar je vertrouwt je vriend wèl, en dat lijkt me toch net ff iets belangrijker.. Je kunt je vriend niet verbieden om met dat meisje af te spreken en hij moet dat (niet die) werkstuk toch wel maken voor school lijkt me zo he?? Geef hem gewoon dat vertrouwen wat je in hem hebt en laat hem gewoon dat werkstuk afmaken, hij heeft laten weten dat hij jou niet kwijt wil en het lijkt er nou niet echt op of hij van plan is iets met dat meisje te proberen oid.. Ook al wil dat meisje wel iets, zulke dingen komen van 2 kanten.. en je vriend geeft al aan dat hij daar niet voor in is... Dus zoals ik het zie heb je niet echt iets om je zorgen over te maken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic #143 Heksjuh | 500 | 18-03-2009 08:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Stel ik mij nou aan of niet? Noddy | 59 | 25-07-2008 23:26 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie dit ook en hoe ga je er mee om? mira_love | 45 | 14-03-2007 19:54 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
moet ik er wat van denken of niet? sietssie | 6 | 27-03-2002 12:30 |