Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 14:28
FiReMiSs
FiReMiSs is offline
hallo

ik heb nu 2 jaar verkering en daar ben ik ook heel erg blij mee.
er is alleen 1 probleem. namelijk een meisje waar mijn vriend bij in de klas heeft gezeten, ik vertrouw haar niet. toen mijn vriend nog bij haar in de klas zat en nog niet met mij had vond hij haar leuk maar zij hem niet. toen kreeg hij met mij en toen vond zij hem ook wel leuk. daarna is ze naar een andere school gegaan. mijn vriend zit nu weer op dezelfde school als haar en spreekt haar wel eens op msn. ze vertelde hem laatst dat haar vriend niks van zich liet horen en dat hij haar niet belde. later verteld ze mn vriend dat ze het uit heeft gemaakt met die jongen en hangt ze allemaal zielige verhalen bij mijn vriend op. ze komt nu zondag bij mn vriend om samen een werkstuk af te maken. ik weet niet wat ze allemaal van plan is maar ik vertrouw haar niet (al vanaf het begin dat ik haar ken) mijn vriend zegt tegen mij dat er niks kan en gaat gebeuren omdat hij mij niet kwijt wil, en ik vertrouw hem ook helemaal.
maar moet ik hier iets achter zoeken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 14:48
the exploding boy
the exploding boy is offline
Altijd kut als vriendjes iets niet zien wat jij bijna zeker weet

Het kan dus gewoon zijn dat hij het niet doorheeft, of dat er echt niks aan de hand is, of dat er wel iets is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:54
Angeles
Angeles is offline
Als hij ook maar een beetje stevig in zijn schoenen staat dan kan hij haar pogingen heus wel weerstaan. Natuurlijk is het vervelend dat dit gaat gebeuren, maar als hij het wel vertrouwt dan kun je weinig anders dan gewoon afwachten.

Als er iets gebeurt dan zijn daar twee mensen voor nodig en als hij niks met haar wil dan zal er ook niks gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:33
PardonMe
PardonMe is offline
Als jij in je vriend gelooft en als hij om jou geeft dan weet hij heus die pogingen van dat meisje wel te weerstaan..
Hij zei zelf al dat hij blij is met jou en dat hij je niet kwijt wilt..
Hij zal echt wel zo verstandig zijn dat hij niet op mogelijke pogingen van dat meisje ingaat
Oud 30-08-2002, 16:59
girl18
girl18 is offline
Citaat:
FiReMiSs schreef:
hallo

ik heb nu 2 jaar verkering en daar ben ik ook heel erg blij mee.
er is alleen 1 probleem. namelijk een meisje waar mijn vriend bij in de klas heeft gezeten, ik vertrouw haar niet. toen mijn vriend nog bij haar in de klas zat en nog niet met mij had vond hij haar leuk maar zij hem niet. toen kreeg hij met mij en toen vond zij hem ook wel leuk. daarna is ze naar een andere school gegaan. mijn vriend zit nu weer op dezelfde school als haar en spreekt haar wel eens op msn. ze vertelde hem laatst dat haar vriend niks van zich liet horen en dat hij haar niet belde. later verteld ze mn vriend dat ze het uit heeft gemaakt met die jongen en hangt ze allemaal zielige verhalen bij mijn vriend op. ze komt nu zondag bij mn vriend om samen een werkstuk af te maken. ik weet niet wat ze allemaal van plan is maar ik vertrouw haar niet (al vanaf het begin dat ik haar ken) mijn vriend zegt tegen mij dat er niks kan en gaat gebeuren omdat hij mij niet kwijt wil, en ik vertrouw hem ook helemaal.
maar moet ik hier iets achter zoeken?
laat hem gewoon een smoesje verzinnen om die werkstuk niet met haar te doen.. als die dat niet doet dan is er wel wat mis maar als ie echt om je geeft dan doet ie dat wel hoor..
Oud 30-08-2002, 17:22
Verwijderd
dat werkstuk, niet die werkstuk..

Enneuh.. Neej je moet er niets achter zoeken aangezien hij heeft gezegd dat er niets zal gebeuren, hij jou niet kwijt wil, en jij hem vertrouwd. Wat zou er dan achter te zoeken vallen? Er is echt niets van zijn kant dat erop wijst dat hij iets van plan is of denkt dat er iets zal of kan gaan gebeuren.. Hij gaat puur dat werkstuk afmaken met haar..

Dus wat haar intenties ook zijn en alles, hij is er altijd nog bij en zal niet mee doen aan haar eventuele plannetje.. Anders ga je die zondag ook gewoon naar je vriend toe maar neem je eigen huiswerk mee. Wie weet blijkt zij dan wel mee te vallen en het maakt haar meteen duidelijk dat hij bij jou hoort en niet beschikbaar is voor haar..

Mja, ik zou me eigenlijk gewoon (ik weet, makkelijk gezegd) geen zorgen drom maken..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:30
FiReMiSs
FiReMiSs is offline
hey

dank jullie wel voor de reacties.
ik zal me geen zorgen proberen te maken.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:38
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
girl18 schreef:

laat hem gewoon een smoesje verzinnen om die werkstuk niet met haar te doen.. als die dat niet doet dan is er wel wat mis maar als ie echt om je geeft dan doet ie dat wel hoor..
Nou ja dan laat je dus al gelijk merken dat je hem niet vertrouwt..
Waarom kan hij niet gewoon een werkstuk maken met een klasgenoot.. goed je vertrouwt dat meisje niet, maar je vertrouwt je vriend wèl, en dat lijkt me toch net ff iets belangrijker..
Je kunt je vriend niet verbieden om met dat meisje af te spreken en hij moet dat (niet die) werkstuk toch wel maken voor school lijkt me zo he??

Geef hem gewoon dat vertrouwen wat je in hem hebt en laat hem gewoon dat werkstuk afmaken, hij heeft laten weten dat hij jou niet kwijt wil en het lijkt er nou niet echt op of hij van plan is iets met dat meisje te proberen oid..
Ook al wil dat meisje wel iets, zulke dingen komen van 2 kanten.. en je vriend geeft al aan dat hij daar niet voor in is...
Dus zoals ik het zie heb je niet echt iets om je zorgen over te maken
Oud 31-08-2002, 11:35
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
dat werkstuk, niet die werkstuk..
mijn exuses hoor schooljufvrouw..
Reageren

Regels voor berichten