Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2002, 23:05
Verwijderd
dancepop was echt zwaar relaxt!!
Johan gielen vond ik erg lekker draaien en ik heb zn handtekening *blij is *
en ik dacht van jean dat het niks werd..maar hij draaide het tegendeel ...echt zo lekker!!

ik heb iig genoten dit weekend
tot over een jaar!!!
Advertentie
Oud 09-09-2002, 08:56
Gonzo
Gonzo is offline
Ik had kaartjes gewonnen, maar ben niet gegaan.

Hoe draaiden Remy, Michel de Heij & Tijs?
Oud 09-09-2002, 10:36
Verwijderd
zaterdag:

ik heb van remy nie veel gehoord..ik ging ff luisteren bij brainpower maar dat was duidelijk niet mn smaak..we wilden al naar de stad om uit te gaan dus 22:00 was ik weg..mischien een kwartiertje gehoord van remy..wel aardig jah

zondag:

michel de heij draaide na mark van dale..in het begin veel club..maar hij draaide 2x dancevalley theme en nog paar andere nrs..maar draaide niet zo hard zoals op sensation

ik stond versteld van dj jean..ik dacht eerst hmm wordt niks lekker commercieel...maar nee hoor echt bruut stampwerk gewoon 2 uur lang..ik ging helemaal los
en daarna kwam tijs..gelijk magik journey dat was echt mooi..lethal industry/69 ways/suburban train kwamen langs..maar ik ging weer eerder naar huis omdat ik agassi - sampras (tennis) wilde zien

maar Dancepop was absoluut geslaagd!!
Oud 09-09-2002, 10:41
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
zaterdag:

ik heb van remy nie veel gehoord..ik ging ff luisteren bij brainpower maar dat was duidelijk niet mn smaak..we wilden al naar de stad om uit te gaan dus 22:00 was ik weg..mischien een kwartiertje gehoord van remy..wel aardig jah

zondag:

michel de heij draaide na mark van dale..in het begin veel club..maar hij draaide 2x dancevalley theme en nog paar andere nrs..maar draaide niet zo hard zoals op sensation

ik stond versteld van dj jean..ik dacht eerst hmm wordt niks lekker commercieel...maar nee hoor echt bruut stampwerk gewoon 2 uur lang..ik ging helemaal los
en daarna kwam tijs..gelijk magik journey dat was echt mooi..lethal industry/69 ways/suburban train kwamen langs..maar ik ging weer eerder naar huis omdat ik agassi - sampras (tennis) wilde zien

maar Dancepop was absoluut geslaagd!!
Top. Ik had dus wel die gratis kaartjes, maar vrienden wilden persé naar de Limburg Love Parade, dus zijn we dat maar gaan doen. Hier waren btw Michel de Heij & Jean ook aanwezig en beiden draaiden super.

Michel leverde een heerlijke technoset af en Jean draaide typisch zoals vroeger - zijn Madhouse / It-stijl. Heerlijk.

Regels voor berichten