Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je geen drugs gebruikt en je krijgt gevoelens voor een ander waarna je in een situatie belandt waar je later spijt van gaat krijgen -- of juist niet -- is toch een goed voorbeeld van het niet onder controle hebben van emoties.
|
Nee, ik denk niet dat het door de drugs komt, je krijgt alleen versterkte gevoelens, dus als je vreemd gaat (ook al sta je zwaar onder invloed) is het iets wat je ergens onbewust of bewust wilt.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
gewoon is ook de reden nie, echt, is het nodig om zo moeilijk te doen? Ik neem het op grote feesten om tot smorgens vroeg daar te kunnen staan feesten en ook omdat je dan kan blijven gaan. Respect voor diegenen die het kunnen volhouden tot 7.00u smorgens feestend, maar ik kan dat niet.
|
![]() |
heeft iedereen niet een verschillende reactie op drugs, ok ja, je hebt de kenmerken die iedereen wel vertoont, grote ogen, dikke pupillen, schuddende tandjes en een energieboost maar daarnaast zijn er reacties op de "overige stoffen" in je xtc. Op die stoffen kun je vreemde bijwerkingen krijgen...
||
Citaat:
(gebruikt zelf ook af en toe xtc.)
|
Verwijderd
|
ok, nu ik ga ik wel heel ver, maar dit is een beetje mijn theorie:
vreemdgaan is best normaal, alleen niet bij de mens, en bij de dieren heet het geen vreemdgaan het is je sexuele lust. Je kan er nix aan doen, de lust dan, je kan het wel proberen tegen te houden, de lust niet, maar wel iets doen met iemand anders.... dat lukt ook meestal... MAAR... Door de werking van drugs wordt je wat losser en dus ga je soms sneller vreemd. De natuur is ook niet gebouwd op 1 partner... Het is birth, sex, death ![]() en of die sex nou met je buurvrouw is of met het leuke meisje van school, dat maakt die lust niet veel uit... en de natuur ook niet... maja... btje offtopic ![]() euh... ik weet het niet meer ![]() |
![]() |
|
![]() |
van drugs wordt je idd een stuk losser en gaan de dingen makkelijker, maar op het moment dat je vreemdgaat sta je er wel al voor open. Anders had je jezelf ook wel kunnen tegenhouden. als je voor jezelf bedenkt dat er best uitzonderingen gemaakt mogen worden "ik was geil, en was mijn eerste pil", sta je er dus al voor open.
latrzzz |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
grenzen van vreemdgaan Mss Maddocks | 54 | 09-07-2003 22:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |