Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk zou, net zoals op elk pakje sigaretten, op elke BigMac wel eens een waarschuwing kunnen staan .. vind je niet? ![]() *durft te wedden dat dit nog gaat gebeuren ook* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat terzijde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hallo
Oh dat zou moooi zijn , die exen van mij krijgen toch effetjes een legertje advocaten voor de deur daar is de V.S jalours op, klaag ze helemaal ziek ![]() Nee geintje. Het is toch jij die toestaat dat hun je hart breken, dus jij bent mederplichtig. Je kunt je immers ook verzetten ertegen. Kun je zelf zitten tot poging tot moord op jezelf nota bene.. groeten en een relaxt weekend the conquer
||
Citaat:
![]() 2) Eerst niet, maar hoe meer ik er over na ga denken wel, dus dat ik em zelf ook als serieus ga beschouwen ![]()
|
![]() |
|
![]() |
uch, dan mag ik 3 mensen aanklagen wegens poging tot moord.
k zat er pas eigenlijk wel aan te denken. zoiets van dat er een liefdesrechtbank moet zijn zodat als iemand je op een lullige manier dumpt, je hem kan aanklagen ofzo. haha. maar later kwam ik tot de conclusie dat zoiets niet werkt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hij is inderdaad slim, te slim. hij heeft hij zijn verstand gebruikt op een slechte maar slimme manier. want shit he, je kan mij niet wijsmaken dat hij echt serieus meent dat ie kwaad is omdat hij niet wist dat hij er dik van zou worden!! ja doh!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik de titel las, had ik echt hele andere ideeen.
![]() Het enige waar ik serieus overna heb gedacht is de volgende jongen met wie ik wat krijg een contract te laten ondertekenen: "Wanneer ik geen gevoelens meer voor je heb, zal ik dat gewoon tegen je zeggen. Ik zal nooit ineens nix meer van me laten horen. En nadat het uit is zal ik er nog steeds zijn voor je en er gewoon over praten met je." En houdt hij zich er dan niet aan, dan klaag ik hem aan ![]() Als iemand je bedriegt vind ik dat je diegene aan mag klagen. Ik vind echt dat ze dat in het rechtssysteem moeten opnemen. Maar als iemand vanaf het begin geen gevoelens heeft en dat eerlijk zegt....nee dat vind ik geen reden om iemand aan te klagen, laat staan te bestraffen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je zoiets doet, dan zou die jongen allerminst moeten eisen dat jij hetzelfde doet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ja k kom ff niet op het goede woord. |
![]() |
|
![]() |
Het idee alleen al, zeg. Ik word altijd al zo nerveus als iemand verliefd op me is terwijl het niet wederzijds is, ik vind het heel zielig voor diegene, maar stel dat diegene ook nog eens het recht zou hebben om je aan te klagen...
Eerlijk gezegd krijg ik steeds vaker het idee dat mensen tegenwoordig geen afwijzing meer kunnen verdragen. Ik bedoel, kom op zeg, iedereen is wel eens teleurgesteld in de liefde. Sommige mensen vinden zichzelf meteen zo zielig als het ze overkomt, of denken dat ze het recht hebben om een ander iets te verwijten. Verder denk ik niet dat deze stelling erg serieus te nemen is, maar het valt me wel steeds vaker op. Men kan geen nee meer accepteren. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Mag dat dan wel?
|
![]() |
|