Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2002, 21:27
Lateralus
Lateralus is offline
Ik weet niet of veel mensen dit al kennen, maar ik ga toch een poging wagen om deze band te promoten

Het is een harcore/punk band uit de zaanstreek / amsterdam / haarlem en ilpendam(wtf that may be)
Ze bestaan al 10 jaar, en hebben al een aantal demo's uitgebracht. dus echt "Teens" zijn het niet meer Ondanks dat ik niet zo'n ontzettende hardcore fan ben, vind ik deze band toch wel erg goed.

http://www.outcastedteens.com/mp3/index.php?lan=ned

hier zijn wat nummers te downloaden. luistertips zijn:

- Hinkstapcore
- The Massacre
- not impressed

de laatste 2 nummers zijn live opgenomen tijdens een optreden in de Groote Weiver in Krommenie. Er staan nog een stuk of 15 nummers die te downloaden zijn, het meeste is live opgenomen.

Hoogtepunten van de band zijn tot nu toe een optreden in de Melkweg, en een tour door Schotland en Duitsland. Dus ze hebben wel enigzins naam gemaakt

21 september treden ze op in de kleine Kade in Zaandam, als je in de buurt bent ga er dan ff langs, het is echt de moeite waard
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2002, 21:57
Lateralus
Lateralus is offline
Tsjakka! is trouwens ook een erg leuk nummer, gaat over Emiel Ratelband
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 06:08
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
System of a Deftone schreef:
Ik weet niet of veel mensen dit al kennen, maar ik ga toch een poging wagen om deze band te promoten

Het is een harcore/punk band uit de zaanstreek / amsterdam / haarlem en ilpendam(wtf that may be)
Ze bestaan al 10 jaar, en hebben al een aantal demo's uitgebracht. dus echt "Teens" zijn het niet meer Ondanks dat ik niet zo'n ontzettende hardcore fan ben, vind ik deze band toch wel erg goed.

http://www.outcastedteens.com/mp3/index.php?lan=ned

hier zijn wat nummers te downloaden. luistertips zijn:

- Hinkstapcore
- The Massacre
- not impressed

de laatste 2 nummers zijn live opgenomen tijdens een optreden in de Groote Weiver in Krommenie. Er staan nog een stuk of 15 nummers die te downloaden zijn, het meeste is live opgenomen.

Hoogtepunten van de band zijn tot nu toe een optreden in de Melkweg, en een tour door Schotland en Duitsland. Dus ze hebben wel enigzins naam gemaakt

21 september treden ze op in de kleine Kade in Zaandam, als je in de buurt bent ga er dan ff langs, het is echt de moeite waard
heb ze toen een keer in de grote weiver gezien
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 21:31
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
dr martens schreef:

heb ze toen een keer in de grote weiver gezien
Tof!! ga je volgende maand ook heen?
ik heb hen nog nooit live gezien, maar als ik kijk naar wat ik op hun site aan live nummers heb gehoord, dan moet het wel een toffe live-band zijn
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 23:19
dr martens
dr martens is offline
Citaat:
System of a Deftone schreef:

Tof!! ga je volgende maand ook heen?
ik heb hen nog nooit live gezien, maar als ik kijk naar wat ik op hun site aan live nummers heb gehoord, dan moet het wel een toffe live-band zijn
21 september? in kade samen met kortsjok en 16 stitches? denk ut wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten