Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2002, 21:20
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Nou, als we met dit voetbal europees kampioen moeten worden kunnen we het wel vergeten. Ik vind de coaches de slechtste van de afgelopen 10 jaar!!!

En de wedstrijd was ook niet best.
Oud 21-08-2002, 21:31
PV
PV is offline
Altijd dat gezeur op coaches... t zijn de spelers die er een fatsoenlijke wedstrijd van moeten maken, de coach niet. Goed, hij kiest zijn spelers en maakt misschien wat mindere beslissingen soms.. maar om alles op een coach af te schuiven vind ik niet eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 21:36
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
PV schreef:
Altijd dat gezeur op coaches... t zijn de spelers die er een fatsoenlijke wedstrijd van moeten maken, de coach niet. Goed, hij kiest zijn spelers en maakt misschien wat mindere beslissingen soms.. maar om alles op een coach af te schuiven vind ik niet eerlijk.
Even advocaat samenstellen: Ricksen?!?!? En eerst ook weer Numan?!? Al die eikels van Glasgow...

Wat is dat?

En trouwens, met de te gebruiken spelers kan elke goede trainer iets hoor. En juist deze 2 niet! Wat is dat??
Dus, ja, als we dit ek weer niet goed presteren vind ik dat we het zeker op de coach moeten afschuiven!
Oud 21-08-2002, 21:42
Krugdinho
Krugdinho is offline
ricksen speelde best goed en numan vond ik ook altijd wel goed ronald de boer,mols en konterman selecteerd ie toch ook nie?
Oud 21-08-2002, 21:56
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Even advocaat samenstellen: Ricksen?!?!? En eerst ook weer Numan?!? Al die eikels van Glasgow...

Wat is dat?

En trouwens, met de te gebruiken spelers kan elke goede trainer iets hoor. En juist deze 2 niet! Wat is dat??
Dus, ja, als we dit ek weer niet goed presteren vind ik dat we het zeker op de coach moeten afschuiven!
Heb je de wedstrijd nie gezien ofzo? Ricksen was een van de beste op het veld...
En Advocaat en van Haneghem maken ons Europees en Wereldkampioen.

(Een beetje vertrouwen ken geen kwaad, als we negatief blijven doen komt t nooit goed met ons nationale elftal)
Oud 21-08-2002, 21:59
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
numan is gestopt
Oud 21-08-2002, 22:36
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niet alles baseren op één wedstrijd he...
Oud 22-08-2002, 11:20
The President
The President is offline
Ik heb in deze coach het minste vertrouwen.
Maar dat is misschien iets goeds want ik had veel vertrouwen in Van Gaal.
Oud 22-08-2002, 17:03
AGH
AGH is offline
Zolang we geen Koswal, van Oostrum, Rene van Rijswijk, Jeroen Boere, Toine Rorije en andere toppers in de spits zien vind ik alles best…
Ricksen speelt niet voor niets bij Glasgow Rangers neem ik aan.

Ook ik vond de wedstrijd gigantisch saai, maar dat heb ik bij alle live wedstrijden die tegenwoordig op televisie zijn. En dan vooral oefenwedstrijden van het Nederlands elftal!
Ik ben allang blij dat het geen 0-0 is geworden.

De Oranje-supporters blijven triest en ik hoop op een gezellige 7 september in Eindhoven….
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:26
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb helemaal niet gekeken hoewel ik toch wel een grote voetbalfan ben, maar ik mag ten eerste die Advocaat niet en de geselecteerde spelers spraken me ook niet (meer) aan. Laat hij allemaal jonge spelers oproepen, die gaan nog een aantal jaren mee en die zijn ook niet zo verwend, hebben meer inzet enzo, dan wordt t een stuk leuker om naar te kijken.

Suggestie: Van der Meyde, Van der Vaart, Sikora, Hofland, Van Nistelrooy, Ooijer, Bruggink, Timmer, Van der Gun. Als de ploeg maar voor 75% uit nieuwe jonge spelers bestaat. De 'oude garde' (met respect overigens) stopt er toch binnen een paar mee.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 19:34
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Niet alles baseren op één wedstrijd he...

Thank You.
Oud 22-08-2002, 19:35
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Ik heb helemaal niet gekeken hoewel ik toch wel een grote voetbalfan ben, maar ik mag ten eerste die Advocaat niet en de geselecteerde spelers spraken me ook niet (meer) aan. Laat hij allemaal jonge spelers oproepen, die gaan nog een aantal jaren mee en die zijn ook niet zo verwend, hebben meer inzet enzo, dan wordt t een stuk leuker om naar te kijken.

Suggestie: Van der Meyde, Van der Vaart, Sikora, Hofland, Van Nistelrooy, Ooijer, Bruggink, Timmer, Van der Gun. Als de ploeg maar voor 75% uit nieuwe jonge spelers bestaat. De 'oude garde' (met respect overigens) stopt er toch binnen een paar mee.

Over het algemeen mee eens, maar... Timmer?!? Van der Gun?!? Bruggink?!?
Oud 23-08-2002, 00:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Over het algemeen mee eens, maar... Timmer?!? Van der Gun?!? Bruggink?!?
Precies, Timmer en van Der Gun alletwee op 2e pad geraakt bij hun clubs.... Timmer bij AZ en van de Gun bij Ajax.
Timmer is trouwens al rond de dertig!
Deze twee namen mogen niet eens in verband worden gebracht met het nederlands-elftal.
Oud 23-08-2002, 00:33
Kirk22
Kirk22 is offline
voorbereiding zegt niets. Wat je kan moet je laten zien als het moet, verder niet.
Oud 23-08-2002, 19:21
Firebolt
Firebolt is offline
niet gezien (op vakantie) maar ik kon het je van te vore wel voorspelle met al die arrogante eikels die voor ons het wk verziekt hebbe
Oud 23-08-2002, 20:55
Rioto
nederlands elftal is echt BAGGER ...de ouwe garden wil ik
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 21:06
Evito
Evito is offline
________________Kluivert____v. Nistelrooy________________

Overmars_______________________________van der Meyde
_______________Davids____van der Vaart_________________

Bouma___________Hofland___Stam_______Reiziger_________

____________________SuperSar_________________________

En dan mensen als Sikora voor Overmars,
Zenden nog eventueel,
F.d. Boer mag nog wel mee!

Laatst gewijzigd op 23-08-2002 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 22:29
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Evito schreef:

_______________Davids____van der Vaart_________________

Bouma___________Hofland___Stam_______Reiziger_________

____________________SuperSar_________________________

En dan mensen als Sikora voor Overmars,
Zenden nog eventueel,
F.d. Boer mag nog wel mee!

_______________Cocu____van der Vaart_________________

Bouma___________F. de Boer___Stam_______Ricksen_________

____________________Moens_________________________

Dit is de opstelling die ervoor zorgt dat wij t EK gaan halen.

Zenden kun je ook met Overmars wisselen (zijn ongeveer even goed en Overmars is langdurig geblesseert)
Oud 24-08-2002, 12:29
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
laat vd vaart maar mee gaan!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 12:48
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Waarom toch altijd die Bouma, ik vind die gast echt niet geweldig ofzo hoor.

En hebben jullie die column in VI gelezen, 'de wedstrijd' die over de johan cruijff schaal. Daar worden de psv'ers toch ff afgemaakt, echt lekker. Vooral de laatste paas regels over van bommel hehehe die waren lekker hard.
Oud 24-08-2002, 20:50
freggelfreak
freggelfreak is offline

_______________Cocu____van der Vaart_________________

Bouma___________F.deBoer___Stam_______Ricksen_________

____________________Moens_________________________

moens???? kom op zeg, laat die gast zich eerst maareens bij een topclub bewijzen. vind hem echt niet geweldig, maar ok keeper maakt niet zoveel uit, want dat niveau en leeftijd verschilt niet zo en maakt niet zo uit. je hebt ook nog zoetebier en waterreus, ook niet slecht.
bouma is ook nix, maar met gebrek aan beter zal het moeten, zou hofland daar niet kunnen spelen? ricksen is ook niet goed genoeg voor het team (alhoewel hij wel goed speelde tegen de noren) verder kan ik me wel vinden in dit team, maar zet er ook maar van persie in, want die jongen is ook zeer goed
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 23:12
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Waarom toch altijd die Bouma, ik vind die gast echt niet geweldig ofzo hoor.
Ik ben ook niet echtr super gecharmeerd van die gozer maja, wie zet je anders op die plek?
Oud 25-08-2002, 03:24
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:
En eerst ook weer Numan?!? Al die eikels van Glasgow...
Elke keer dat NL word uitgeschakeld op een WK/EK is Numan geblesseerd of is ie geschorst! De mentale kracht van Numan is van onschatbare waarde..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 10:59
Verwijderd
-----------v. Nistelrooij---Kluivert-------------
Zenden-------------------------------v/d Meyde
------------v/d Vaart-------Cocu-----------------
v. Bronkhorst---de Boer----Stam----Melchiot
---------------------v/d Sar-----------------------

Hasslebaink zou kunnen invallen voor een van de twee spitsen.
Zenden vind ik de laatste tijd beter dan Overmars, maar die twee zouden kunnen wisselen.
v/d Vaart + Cocu op het middenveld, waarvan v/d Vaart iets aanvallender en Cocu de wat verdedigende middenvelder.
v. Bronkhorst, omdat ik Bouma 3 keer niks vind op die positie.
En als laatste begrijp ik niet waarom Melchiot nooit genoemd wordt voor de rechtsbackpositie, want bij Chelsea speelt hij elke week best goed.

Reserves: Zoetebier, Hofland, Ricksen, Overmars, Davids, Hasselbaink, Makaay/v. Hooijdonk
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 13:14
Firebolt
Firebolt is offline
Waarom heeft iedereen v/d sar in het doel, terwijl je in Nederland keepers als Zoetebier (gister wat minder ), Waterreus, Moens, en desnoods jonge talenten als Stekelenburg...
Ik heb v/d sar nooit goed gevonden

verder:Kluivert===de arrogantie zelf, hij kan het wel, maar hij heeft in de voorronde WK duidelijk bewezen dat hij te LUI is.

Stam zie ik ook vaak, wat mot je daar nou mee

als ik bondchoach was:

Zoetebier
r-l:Melchiot-vWonderen-Hofland
r-l:vPersie-vdMeyde-vdVaart-2 iets meer ervarenere spelers
r-l:vNistelrooij(zie je ook overal met z'n kop in reklame over "see you in 2004, eerst zien dan gelove)-Kuyt

veel jonge spelers vanwege het feit dat die over 2 jaar (zeker over 4 jaar) veel meer ervaren zijn, en ons zeker naar de beker schieten
Oud 26-08-2002, 11:23
Koning Hay
Koning Hay is offline
Edwin van der Sar - doelman
Michael Reiziger - rechtsback
Kevin Hofland - centrale verdediger
Frank de Boer - centrale verdediger
Giovanni van Bronckhorst - linksback
Phillip Cocu - controlerende middenvelder
Andy van der Meyde - rechtermiddenvelder
Marc Overmars - linkermiddenvelder
Rafael van der Vaart - aanvallende middenvelder
Patrick Kluivert - spits
Ruud van Nistelrooy - spits

Ik zou dus in een 4-4-2-formatie spelen met een middenveld waarbij vd Meyde en Overmars ruimte hebben om op te komen langs de flanken. Eventueel zou Kluivert wat terug kunnen zakken.

Verder ben ik benieuwd naar het centrale verdedigingsduo Hofland-de Boer, al was het alleen maar omdat Stam z'n beste tijd wel gehad heeft. Van Bronckhorst vind ik als linksback nog altijd vele malen beter dan Bouma.

Er is dus geen plaats voor Davids (die mag invallen en mijn ongelijk bewijzen), van Bommel (mag eerst leren om een fatsoenlijke pass over minimaal 20 meter te geven, iets wat ik 'm nog nooit heb zien doen in Oranje), en alle andere B-internationals die de afgelopen jaren in het Nederlands Elftal hebben gestaan. Op Denny Landzaat na dan
Oud 26-08-2002, 11:25
Koning Hay
Koning Hay is offline
Citaat:
Firebolt schreef:
OMG
Oud 26-08-2002, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:
Waarom heeft iedereen v/d sar in het doel, terwijl je in Nederland keepers als Zoetebier (gister wat minder ), Waterreus, Moens, en desnoods jonge talenten als Stekelenburg...
Van der Sar niet goed?? Al jarenlang de beste keeper van Nederland. Ik denk dat hij door de jaren heen een hooppunten voor Nederland heeft gepakt. Hij was alleen niet zo goed in penalty's. Maar wie wil je dan? Zoetebier is een goede reservekeeper, maar is nooit zo goed als v/d Sar geweest. Waterreus is misschien een goede keeper voor psv, maar niet bijzonder goed. En over die andre twee hoef ik het denk ik niet te hebben, maar voor de duidelijkheid: Moens was een paar jaar geleden beter dan de gemiddelde Eredivisie keeper, maar nu vind ik hem minder geworden. Hij heeft alleen het voordeel, dat hij een paar jaar geleden voor het Nederlands elftal is opgeroepen en daardoor een goede naam heeft.

Citaat:
verder:Kluivert===de arrogantie zelf, hij kan het wel, maar hij heeft in de voorronde WK duidelijk bewezen dat hij te LUI is.
Tja, daar heb je gelijk in. Áls hij zijn arrogantie en luiheid aan de kant zet dan kan het een belangrijke speler zijn, maar zoals je hem de laatste tijd ziet...meestal probeert hij ff een leuke actie, maar verspeelt hij vaak de bal dan.

Citaat:
Stam zie ik ook vaak, wat mot je daar nou mee

als ik bondchoach was:

Zoetebier
r-l:Melchiot-vWonderen-Hofland
r-l:vPersie-vdMeyde-vdVaart-2 iets meer ervarenere spelers
r-l:vNistelrooij(zie je ook overal met z'n kop in reklame over "see you in 2004, eerst zien dan gelove)-Kuyt

veel jonge spelers vanwege het feit dat die over 2 jaar (zeker over 4 jaar) veel meer ervaren zijn, en ons zeker naar de beker schieten [/B]
.... Wél Zoetebier, van Wonderen, van Persie en Kuyt (en v/d Meyde is ook nog niet top) , maar geen van der Sar, de Boer, Stam, Hasselbaink, V. Hooijdonk..enz.. Ik ben het met Dick Advocaat dat eens dat je bij het nationale elftal de 11 beste spelers van het moment in de basis moet zetten. Je kan niet, als bij een club, een team opbouwen, want je speelt maar een paar keer per jaar met elkaar samen. Ik zie echt geen reden om Kuyt, bijvoorbeeld, op te roepen, omdat hij nog jong is en goed kan worden. Hij heeft minimaal 5 spitsen voor zich en dan is het nog maar de vraag of hij dan wel beter is dan Hoogendorp bijv, die echt nooit voor het NE elftal zal worden opgeroepen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 13:07
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef:
.... Wél Zoetebier, van Wonderen, van Persie en Kuyt (en v/d Meyde is ook nog niet top) , maar geen van der Sar, de Boer, Stam, Hasselbaink, V. Hooijdonk..enz.. Ik ben het met Dick Advocaat dat eens dat je bij het nationale elftal de 11 beste spelers van het moment in de basis moet zetten. Je kan niet, als bij een club, een team opbouwen, want je speelt maar een paar keer per jaar met elkaar samen. Ik zie echt geen reden om Kuyt, bijvoorbeeld, op te roepen, omdat hij nog jong is en goed kan worden. Hij heeft minimaal 5 spitsen voor zich en dan is het nog maar de vraag of hij dan wel beter is dan Hoogendorp bijv, die echt nooit voor het NE elftal zal worden opgeroepen.
Ok, dat is jouw mening
maar wat heb je aan de 11 beste als ze niet wille spelen (ze hebbe nog gelijk ook want waarom zou je spele als je toch al multimiljoenair bent??)
daarom kies ik dus voor de jongere talenten(nog geen miljoenair) gesteunt door wat ervarenere spelers.

We hadde het team om het WK te winne, maar we deden niet eens mee
Oud 26-08-2002, 15:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
[QUOTE]Firebolt schreef:
Waarom heeft iedereen v/d sar in het doel, terwijl je in Nederland keepers als Zoetebier (gister wat minder ), Waterreus, Moens , en desnoods jonge talenten als Stekelenburg...
Ik heb v/d sar nooit goed gevonden[QUOTE]

Hij heb gelijk.... Moens is er ook nog!

Ma Stekelenburg is nog lang niet genoeg ontwikkeld voor t nederlands elftal. Ma t wordt wel een goeie over een paar jaar is ie een wereld-keeper.
Oud 26-08-2002, 19:02
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:
Ma Stekelenburg is nog lang niet genoeg ontwikkeld voor t nederlands elftal. Ma t wordt wel een goeie over een paar jaar is ie een wereld-keeper.
die heb ik er alleen bij gezet omdat hij zo jong is, want ik denk niet dat Zoetebier, Moens of Waterreus over 2 (en zeker 4) jaar nog op hun niveau zijn...
Oud 26-08-2002, 21:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Firebolt schreef:

die heb ik er alleen bij gezet omdat hij zo jong is, want ik denk niet dat Zoetebier, Moens of Waterreus over 2 (en zeker 4) jaar nog op hun niveau zijn...
T is nu toch ook niet over 2 of 4 jaar?

We moeten ons eerst kwalificeren weet je nog? Anders mogen we niet eens naar t EK of WK.
Dan kan die Stekelenburg nog zo goed zijn over 2 jaar, opgeroepen worden kan ie dan wel vergeten.
Oud 27-08-2002, 11:28
freggelfreak
freggelfreak is offline
gebruik bij kwalificatie gewoon eens dan nieuwe mensen. wat heb je eraan om mensen te nemen die misschien nu nog een jaar kunnen spelen voor nederland en dan ermee stoppen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten