Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En Advocaat en van Haneghem maken ons Europees en Wereldkampioen. ![]() (Een beetje vertrouwen ken geen kwaad, als we negatief blijven doen komt t nooit goed met ons nationale elftal)
|
Zolang we geen Koswal, van Oostrum, Rene van Rijswijk, Jeroen Boere, Toine Rorije en andere toppers in de spits zien vind ik alles best…
Ricksen speelt niet voor niets bij Glasgow Rangers neem ik aan. Ook ik vond de wedstrijd gigantisch saai, maar dat heb ik bij alle live wedstrijden die tegenwoordig op televisie zijn. En dan vooral oefenwedstrijden van het Nederlands elftal! Ik ben allang blij dat het geen 0-0 is geworden. De Oranje-supporters blijven triest en ik hoop op een gezellige 7 september in Eindhoven…. |
![]() |
|
Ik heb helemaal niet gekeken hoewel ik toch wel een grote voetbalfan ben, maar ik mag ten eerste die Advocaat niet en de geselecteerde spelers spraken me ook niet (meer) aan. Laat hij allemaal jonge spelers oproepen, die gaan nog een aantal jaren mee en die zijn ook niet zo verwend, hebben meer inzet enzo, dan wordt t een stuk leuker om naar te kijken.
Suggestie: Van der Meyde, Van der Vaart, Sikora, Hofland, Van Nistelrooy, Ooijer, Bruggink, Timmer, Van der Gun. Als de ploeg maar voor 75% uit nieuwe jonge spelers bestaat. De 'oude garde' (met respect overigens) stopt er toch binnen een paar mee. |
![]() |
||
Citaat:
Over het algemeen mee eens, maar... Timmer?!? Van der Gun?!? Bruggink?!?
||
Citaat:
Timmer is trouwens al rond de dertig! Deze twee namen mogen niet eens in verband worden gebracht met het nederlands-elftal.
|
________________Kluivert____v. Nistelrooy________________
Overmars_______________________________van der Meyde _______________Davids____van der Vaart_________________ Bouma___________Hofland___Stam_______Reiziger_________ ____________________SuperSar_________________________ En dan mensen als Sikora voor Overmars, Zenden nog eventueel, F.d. Boer mag nog wel mee! Laatst gewijzigd op 23-08-2002 om 21:11. |
![]() |
||
Citaat:
Overmars_______________________________van der Meyde _______________Cocu____van der Vaart_________________ Bouma___________F. de Boer___Stam_______Ricksen_________ ____________________Moens_________________________ Dit is de opstelling die ervoor zorgt dat wij t EK gaan halen. ![]() Zenden kun je ook met Overmars wisselen (zijn ongeveer even goed en Overmars is langdurig geblesseert) ![]()
|
Waarom toch altijd die Bouma, ik vind die gast echt niet geweldig ofzo hoor.
En hebben jullie die column in VI gelezen, 'de wedstrijd' die over de johan cruijff schaal. Daar worden de psv'ers toch ff afgemaakt, echt lekker. Vooral de laatste paas regels over van bommel hehehe die waren lekker hard.
|
![]() |
________________Kluivert____v. Nistelrooy________________
Overmars_______________________________van der Meyde _______________Cocu____van der Vaart_________________ Bouma___________F.deBoer___Stam_______Ricksen_________ ____________________Moens_________________________ moens???? kom op zeg, laat die gast zich eerst maareens bij een topclub bewijzen. vind hem echt niet geweldig, maar ok keeper maakt niet zoveel uit, want dat niveau en leeftijd verschilt niet zo en maakt niet zo uit. je hebt ook nog zoetebier en waterreus, ook niet slecht. bouma is ook nix, maar met gebrek aan beter zal het moeten, zou hofland daar niet kunnen spelen? ricksen is ook niet goed genoeg voor het team (alhoewel hij wel goed speelde tegen de noren) verder kan ik me wel vinden in dit team, maar zet er ook maar van persie in, want die jongen is ook zeer goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-----------v. Nistelrooij---Kluivert-------------
Zenden-------------------------------v/d Meyde ------------v/d Vaart-------Cocu----------------- v. Bronkhorst---de Boer----Stam----Melchiot ---------------------v/d Sar----------------------- Hasslebaink zou kunnen invallen voor een van de twee spitsen. Zenden vind ik de laatste tijd beter dan Overmars, maar die twee zouden kunnen wisselen. v/d Vaart + Cocu op het middenveld, waarvan v/d Vaart iets aanvallender en Cocu de wat verdedigende middenvelder. v. Bronkhorst, omdat ik Bouma 3 keer niks vind op die positie. En als laatste begrijp ik niet waarom Melchiot nooit genoemd wordt voor de rechtsbackpositie, want bij Chelsea speelt hij elke week best goed. Reserves: Zoetebier, Hofland, Ricksen, Overmars, Davids, Hasselbaink, Makaay/v. Hooijdonk |
![]() |
|
Waarom heeft iedereen v/d sar in het doel, terwijl je in Nederland keepers als Zoetebier (gister wat minder
![]() Ik heb v/d sar nooit goed gevonden verder:Kluivert===de arrogantie zelf, hij kan het wel, maar hij heeft in de voorronde WK duidelijk bewezen dat hij te LUI is. Stam zie ik ook vaak, wat mot je daar nou mee ![]() ![]() ![]() als ik bondchoach was: Zoetebier r-l:Melchiot-vWonderen-Hofland r-l:vPersie-vdMeyde-vdVaart-2 iets meer ervarenere spelers r-l:vNistelrooij(zie je ook overal met z'n kop in reklame over "see you in 2004, eerst zien dan gelove)-Kuyt veel jonge spelers vanwege het feit dat die over 2 jaar (zeker over 4 jaar) veel meer ervaren zijn, en ons zeker naar de beker schieten
|
![]() |
|
Edwin van der Sar - doelman
Michael Reiziger - rechtsback Kevin Hofland - centrale verdediger Frank de Boer - centrale verdediger Giovanni van Bronckhorst - linksback Phillip Cocu - controlerende middenvelder Andy van der Meyde - rechtermiddenvelder Marc Overmars - linkermiddenvelder Rafael van der Vaart - aanvallende middenvelder Patrick Kluivert - spits Ruud van Nistelrooy - spits Ik zou dus in een 4-4-2-formatie spelen met een middenveld waarbij vd Meyde en Overmars ruimte hebben om op te komen langs de flanken. Eventueel zou Kluivert wat terug kunnen zakken. Verder ben ik benieuwd naar het centrale verdedigingsduo Hofland-de Boer, al was het alleen maar omdat Stam z'n beste tijd wel gehad heeft. Van Bronckhorst vind ik als linksback nog altijd vele malen beter dan Bouma. Er is dus geen plaats voor Davids (die mag invallen en mijn ongelijk bewijzen), van Bommel (mag eerst leren om een fatsoenlijke pass over minimaal 20 meter te geven, iets wat ik 'm nog nooit heb zien doen in Oranje), en alle andere B-internationals die de afgelopen jaren in het Nederlands Elftal hebben gestaan. Op Denny Landzaat na dan ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar wat heb je aan de 11 beste als ze niet wille spelen (ze hebbe nog gelijk ook want waarom zou je spele als je toch al multimiljoenair bent??) daarom kies ik dus voor de jongere talenten(nog geen miljoenair) gesteunt door wat ervarenere spelers. We hadde het team om het WK te winne, maar we deden niet eens mee ![]() ![]() ![]()
|
[QUOTE]Firebolt schreef:
Waarom heeft iedereen v/d sar in het doel, terwijl je in Nederland keepers als Zoetebier (gister wat minder ![]() Ik heb v/d sar nooit goed gevonden[QUOTE] Hij heb gelijk.... Moens is er ook nog! ![]() ![]() Ma Stekelenburg is nog lang niet genoeg ontwikkeld voor t nederlands elftal. Ma t wordt wel een goeie over een paar jaar is ie een wereld-keeper. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() We moeten ons eerst kwalificeren weet je nog? Anders mogen we niet eens naar t EK of WK. Dan kan die Stekelenburg nog zo goed zijn over 2 jaar, opgeroepen worden kan ie dan wel vergeten. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Peetvaders en saaie achternamen #1162 Geel | 500 | 13-10-2010 07:48 | |
Vrije tijd |
Selectie van Nederland tegen Roemenië en Armenië bekend. one. | 95 | 27-03-2005 20:38 | |
Lifestyle |
De oranje voetbalshirtjes van het EK. Verwijderd | 42 | 16-06-2004 23:09 | |
Vrije tijd |
[voetbal] Belgie - Nederland Tofke_H | 146 | 26-08-2003 14:19 | |
Vrije tijd |
laatste speelronde (voetbal uiteraard) knijtert! | 42 | 02-06-2003 11:24 | |
Vrije tijd |
Gevestige orde van Ned. elftal te gevestigd Defenderzzz | 10 | 07-04-2003 23:59 |