![]() |
|
![]() |
Ja, dat kan je nie begrijpen, iemand die dood ziek is, dat die niet eens een uitkering kan krijgen. Mijn moeder werkte op dat moment niet, dus wij kregen zoiezo niks.
En ja...iedereen is snel op zijn teentjes getrapt, vooral ik was de gene die het soms moeilijk maakte voor mijn vader. Gelukkig is mijn moeder er niet zo doodziek van geweest, ze lag hooguit 3 dagen op een ligstoel in de kamer en ze kon daarnaast nog gewoon oppassen op haar vaste dagen. De dokter heeft haar afgelopen maart echt genezen gesteld, maar ze wil wel graag om het half jaar op controle blijven komen. Heleen en de rest die er te maken mee heeft (gehad) sterkte!! Liefs kris |
![]() |
||
Citaat:
Maar toen m'n vader ook nog eens in het ziekenhuis kwam te liggen met zijn hart, ja toen was het wel heel erg moeilijk...maar gelukkig is alles nu wel weer aardig goed...Ja mensen die kanker hebben gehad die hebben meer kans om het weer te krijgen... dankje....Ja iedereen sterkte ![]()
||
Citaat:
![]() Sterkte
|
Mijn vriendin (heleentjuh) haar moeder heeft zoals jullie weten kanker gehad. Ik hou hier erg veel rekening mee, voordat ik haar leerde kennen gebruikte ik het woord kanker vaak maar nu nooit meer.
Ik heb niemand in de familie met kanker maar de vader van mijn moeder is er aan overleden en ik heb het er nog vaak met mijn moeder over. Ik heb mijn opa nooit gekend maar toch weet ik heel veel over hem.
|
![]() |
mijn vader heeft longkanker gehad, ik was toen 4 dus veel weet ik er niet meer van. hij heeft het overleeft, maar heeft nu nog maar één long, dus hij iz heel snel moe en kan geen zware dingen doen. dat is wel heel erg jammer, maar gelukkig is hij er nog.
heel veel sterkte voor de mensen die mensen kennen die kanker hebben of zelf hebben! liefs nina |
![]() |
|
[Lucky Duck, onder naam buurjongen]
Mijn vader heeft slokdarmkanker gehad, dat ging weg na een heleboel chemotherapien.. Toen kwam er een ander gezwel achter z'n maag, daarvoor is hij nu net een paar maanden bestraalt en er is een kans dat dat ook weg is, maar onder andere zijn geheugen is er heel erg door aangetast ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn moeder had eerst een gezwel bij haar schildklier, na een operatie hebben ze haar als 'genezen' verklaard. Een maandje later was mijn zusje een beetje druk op haar schoot, en kreeg ze overal blauwe plekken, veel te snel. Bleek dat ze leukemie had. Kwamen ze te laat achter, is ze twee jaar geleden aan overleden.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |