Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag verwachten van een 3d kaart van € 230 dat ie ook wat zelf kan ![]() Maarre, waar kennen we dat vinden ... *leest in de gebruiksaanwijzing* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik krijg nu bij de eerste test van 2001 Se (die met de auto's) de ene keer 150/190 Fp/s en de andere keer 35/40 Fp/s
Ik ben echt radeloos (en jah, is in hetzelfde detail) Ik vind het echt superkut dat het niet goed werkt ![]() ![]() Wat zijn nu de beste drivers die ik moet hebben ?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarruh; gewoon de laatste detonators zouden goed moeten zijn. Als je een VIA chipset hebt zou je ook nog kunnen overwegen de laatste 4-in-1 drivers te downloaden van www.viahardware.com. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zal die via maar eff downen .... |
![]() |
|
Verwijderd
|
updat: 4 in1 gedowned, nieuwst Nvidia erop -->
Mijn beeld is nog nooit zooooooo slecht geweest, en dat met een kaart van maar € 236,50 Ik bedoel, zo hoort het ook, veel kopen en dan tot de conclusie komen dat het gewoon echt voor geen meter werkt. Ik kom bij de 1e test in Madunion 2001Se maar tot 20 Fp/s En al mijn oude spelletjes die het goed deden op mijn andere kaart, doen het nou ook voor geen meter meer. Sjees, weet je, ik kan gewoon wel janken, niet om helemaal sentimenteel te worden, maar had alles uitgedacht enz. en het werkt gewoon klote .... Kan een clean os install nog uitkomst bieden ?>? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar jah, wat moet dat moet ..... Mensen, hoogstwaarschijnelijk pas weer tot morgenmiddag en dan met hopelijk beter nieuws .... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Raar; kan je zo niet vertellen wat er fout zit dan als de drivers goed zijn. AGP staat wel op 'auto' in de BIOS? |
![]() |
|
T ligt in ieder geval niet aan je kaartje,
installeer eens de drivers die je op je CD erbij kreeg, in plaats van de nieuwste drivers van internet. Heb je WinXP? Probeer je HD eens te defragmenteren, en een schijfcontrole eroverheen te gooien. (in start -> programma's -> bureauaccesoire -> syswerkset waarschijnlijk) ik weet iig, dat met winXP, je drivers gigantisch uitmaken hierin. ik update altijd standaard bij het installeren mn drivers, maar toen ik die er af gooide, en de CD drivers gebruikte, speelde alles weer vloeiend. succes |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, Hij doet het dus nu echt helemaal geweldig.
Bedankt voor alle tips e.d. ben supergelukkig nu. Wat het hem deed, was een clean Os install. Dus ik weer de hele nacht ![]() Ik ben zo gelukkig, daarom zal ik nu even de volledige specs neerzetten, want nu klopt alles (ik wil het wel van de daken schreeuwen) * Mobo --> Gigabyte GA-7vrxp * CPU --> AMD Athlon XP 1800+ (nog niet overklokt ![]() * DDR --> 512 DDR PC2700 werkgeheugen (A-merk) * 3D --> GeForce 4 Ti 4200 128 MB (Leadtek A250 TD) (ook nog niet overklokt ![]() Voor de rest een cd-rom & brander van Lite-on,Floppy, Aopen kast --> type: HQ08 met 300 Watt voeding. (cker wel gemod ![]() Ook nog monitor, een 17" van jah lachen maar, TRUST. Is wel een geweldig ding, en krijg veel complimentjes van de kwaliteit, is echt lache, is voor € 70 van een kennis gekocht, maar hij bevalt goed ![]() Oh ja, ook nog een geluidskaart, Creative, zonder al die 5.1 shit enzo, heb de uitgang lekker naar em eigen geluidset staan, wil wel blazen. (heb nog wel speakerboxjes, labtec forever ![]() 2x 40 gig (Maxtor, Liquid bearing) nog niet in raid, komt nog ![]() Digidoc Fancontroller met 6 (!!) fans eraan gekoppeld, is dus lekker koel. ![]() Nou, ik heb hier dus een tijd over gedaan om het zo te krijgen, maar het is me allemaal gelukt. Alles zelf samengesteld en in elkaar gedraaid en ben nu echt superblij met mijn gamesysteem. Deze config die ik zo gemaakt heb is zeer zeker wel aan te raden. Nou, ik ga weer verder genieten ![]() Laatst gewijzigd op 28-08-2002 om 20:25. |
![]() |
||
Citaat:
xp1900+ gf3 classic, 768 MB DDR =/ ![]() spreekt voorzich .. congratulations my ass
Laatst gewijzigd op 29-08-2002 om 05:16. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 |