Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Eej,
Ik heb een tijdje nepnagels gehad. Dat waren gelnagels, met french manicure. Ik hoor iedereen hier wel zo zeggen dat ze er zo nep uitzien, maar dat valt reuze mee. T ligt eraan wie ze erop zet. Bij mij deed een vrouw t die ervoor geleerd had (nouja, ik bedoel: cursussen voor gedaan had), dus die kon t gewoon goed. Vaak als meisjes ze door vriendinnen laten doen ziet t er nie uit. Ook ziet het er nie uit als je ze veels te lang heb, dus van die Jerry Springer wapper-de-wapper nagels....Je moet ze gewoon op een redelijke lengte laten vijlen. Ik heb ze een half jaartje gehad, en dat kostte 40 euro voor helemaal nieuwe erop laten zetten (dus oude nagel eraf, hele nieuwe erop). Twintig euro voor bijvullen/bijwerken (het uitgroei stukje bijwerken, eventuele gebroken nagels er weer op zetten enz). Wil wel even van tevoren waarschuwen: ze zijn niet altijd even handig. Je hebt 'opeens' lange nagels die niet bepaald tegen een stootje kunnen. Je moet een hele nieuwe manier ontwikkelen van een blikje openmaken. Als je je nagel onder dat lipje zet is het natuurlijk meteen: KRAK. Je moet dus onwijs uitkijken met dingen openmaken, oppakken, vastmaken enz enz. Dan komt er ook nog eens bij dat als ze afscheuren/breken het een onwijze pijn doet!!! (pijn als in: je hele nagel scheurt van je vinger af) Ik vind ze dus mooi (mits ze op een goeie manier erop gezet worden!!!!), maar niet handig. Daarom heb ik ze er ook weer af laten halen, want heel veel dingen 'kan' je gewoon niet/heel moeilijk ermee. Sorry voor die lange tekst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() L=links R=rechts 1=duimnagel 5=pink en alles daartussen snap je wel L1 ....2,6 L2 ....2,3 L3....2.5 L4...2,5 L5...1,8 (wuz afgebreekt) R1 ....2,3 R2....1,4 (is nu helemaal kort, pas afgebroken) R3 ....2,5 R4....2,4 R5....2,3
|
ik zit er zelf ook over te denken om ze te nemen, maar niet omdat ik ze mooi vind, maar omdat ik nagels bijt en dat vieze spul op mijn nagels niet werkt
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
welke kleur nagellak? darkfairy | 121 | 11-10-2011 14:56 | |
Lifestyle |
Nepnagels eraf halen Noddy | 9 | 25-07-2007 14:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gelnagels Chayra-Ley | 15 | 03-01-2005 10:30 | |