Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 20:04
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Hey ik heb het Profiel CM gekozen op de HAVO daar zit dus standaard WiA1 in maar vreemd genoeg word deze niet op het rooster aangegeven terwijl klasgenoten met WiA1.2 het alwelhebben, het programma van wiA loopt toch gelijk in 4h ???
Weet iemand meer hierover ?
Oud 27-08-2002, 20:52
Balance
Balance is offline
dat is volgens mij aan je school te bepalen, maar ik heb er idd nog niet eerder van gehoord dat mensen het vak maar in een bepaalde periode hebben.

maar jij hebt dus echt alleen wia1? verder niks qua wiskunde?
wel raar dan ja... ff bij je mentor navragen dan!
Oud 27-08-2002, 21:02
alpha
alpha is offline
Wiskunde A1 heb je maar een jaar en na dat jaar sluit je het af. Ik had het persoonlijk in 4 Havo en dan meteen vanaf het begin.

Omdat wij niet een gigantische school hebben (ik hoor hier en daar dat men profielklassen heeft, waardoor met ALTIJD alleen met je profiel in zit) hadden wij dit samen met wiskunde A1,2 dit loopt inderdaad in 4 Havo gelijk.

Het kan natuurlijk zijn dat jullie halverwege het jaar beginnen met wiskunde A1. Maar het kan ook een fout in het rooster zijn natuurlijk! Gebeurt wel vaker.
Oud 27-08-2002, 21:03
Kat
Kat is offline
Bij ons op school is het zo geregeld dat iedereen met c&m alleen in de 4e nog wiskunde heeft, in de 5e niet meer. misschien dat ze dat bij jullie anders hebben gedaan, een half jaar in de 4e en een half jaar in de 5e ofzo (lijkt mij knap onhandig, maarjah).
Staat er bij je klasgenoten die ook alleen wiskunde a1 hebben ook geen wiskunde op het rooster? tis wel vaag..
vraag het even na bij je mentor/decaan/wiskundeleraar
Oud 28-08-2002, 13:59
Miracle
Miracle is offline
Bij ons op t vwo begint het pas in de vijfde. misschien is dat bij jou ook??? (ookal doe je havo)
ik heb trouwens meer vakken die ik volgend jaar krijg of die ik dit jaar afrond

Kuzzz
Oud 28-08-2002, 14:13
Verwijderd
Ik had in de vierde synchroon met de WA1,2'ers WA1...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:49
Sommetje
Sommetje is offline
Bij ons op school hebben havo-leerlingen in 4havo alleen wa1. Dus waarschijnlijk een fout op het rooster. Moet je op school even navragen. het kan ook zijn dat je het vak in alleen in de tweede van het jaar hebt met dubbel zoveel uren.
Oud 30-08-2002, 13:49
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
K was t even na wezen vragen vandaag, en idd vanaf maandag as wiskunde A1. Het was idd er roosterfout voor iedereen met WiA. DAnk u voor de reacties
Oud 30-08-2002, 20:23
Bl@Bl@
Bl@Bl@ is offline
Bij ons heb je op de HAVO wiskunde A1 alleen in de vierde.. daarna sluit je t af en hoef je het in de vijfde dus ook niet meer te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 14:01
skip
skip is offline
ik had op het vwo ook wiskunde per periodes...eentje wel en dan weer eentje niet...niet echt handig, want dan moest je er weer zo inkomen, zeker als je niet goed bent in dat stomme vak!!!

~SKIP~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten