Advertentie | |
|
![]() |
|
Zolang mensen (werkgevers, vrienden ed) nog reageren met: kotsneigingen, dan hoef je er niet verplicht voor uit te komen. EIngelijk is het ook niemands zaak behalve de jouwe..maar tis wel makkelijker, krijg je geen verkeringaanzoeken meer van de tegenovergestelde sekse enzo..mar je moet het zelf weten!
|||
Het lijkt me een beetje vreemd om iemand te verplichten voor zijn/haar geaardheid uit te komen. Wat is het nut daarvan?
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Of staat me een verassing te wachten bij de volgende FB meeting? ![]()
|
Verwijderd
|
nou als je bijv. homo bent maar daar niet voor uit wil komen -best, maar dan niet in zo'n ontkenningsfase zitten en toch een vriendin nemen, en haar ontmaagden en weet ik wat, en dan na een paar jaar "sorry meid maar ik val eigenlijk alleen op mannen".
Of nog erger: als je al getrouwd bent en kinderen hebt ![]() Dat vinnik echt zoooooo aso... ![]() Ik vind dat als je bi bent ofzow je dat sowieso wel aan je vriend(in) moet zeggen, dan weet diegene tenminste ook wat ie kan verwachten. Maar verderz hoef je er niet voor uit te komen en gaat het de rest vd wereld nix aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb totaal geen bezwaar tegen homo's, zolang ze mij maar niet lastig vallen.
Volgens mij zijn er 2 type homo's: Die met te WEINIG testosteron; de "verwijfde" kerels Die met TEVEEL testosteron; zij zijn "te mannelijk" waardoor ze dus op mannen vallen Er zijn naar mijn idee ook 2 soorten lesbiënnes: Te weinig oestrogeen; de "halve kerels" Teveel oestrogeen; zeer mooie vrouwen die helaas niet van mannen houden (ik ken een hele lekkere meid die jammerlijk genoeg niet op jongens valt ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nou.. je hoeft het van mij niet over straat te gillen.., of ineens spontaan te zeggen 'hé, ik ben homo'. Tenzij je daar behoefte aan hebt.. Maar als mensen et vragen, waarom zou je dan liegen..
||
Citaat:
Verder moet je maar lekker zelf weten of je je wilt uiten en of je omgeving daar een enorme behoefte aan heeft. REIE
|
![]() |
Het gaat er vooral om dat je eerlijk bent t.o.v. jezelf. Ik heb een vriend, maar intereseer me ook wel eens voor vrouwen. Ik heb het er met hem over omdat hij het recht heeft om dat van mij te weten. De rest van de wereld echter niet, die hebben daar naar mijn gevoel niets mee te maken, maar als iemand er naar vraagt, dan geef ik wel een eerlijk antwoord.
veel liefs, |
![]() |
|
|