Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2002, 16:46
jojoba!
jojoba! is offline
BEn je verplicht om er voor uit tekomen dat je BI,Homo of lesbisch bent?

Ik vind, waarom zou je er voor uit MOETEN komen, je hoeft er toch ook niet voor uit te komen dat je Hetero bent ??

REAGEER!
Advertentie
Oud 18-03-2002, 17:09
Jaan-e-nassaar
Jaan-e-nassaar is offline
Citaat:
jojoba! schreef:

Ik vind, waarom zou je er voor uit MOETEN komen, je hoeft er toch ook niet voor uit te komen dat je Hetero bent ??
REAGEER!
Mensen beschouwen heteroseksualiteit als iets natuurlijks.
Oud 18-03-2002, 17:23
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
jojoba! schreef:

REAGEER!
Je kent ze vast wel, nichterige mannen met slappe handjes en opgeschoren vrouwen met een tuinbroek. Ze zijn zo geboren en ze kunnen er helemaal niks aan doen. Kinderen krijgen, ja, dat willen ze nu ook. Waarom krijg ik de kriebels bij de gedachte alleen al?
We worden wijsgemaakt dat het heel normaal is. Op scholen, via de media, noem maar op. Het is heel normaal hoor dat een man ver voorover bukt voor een andere man.Mujahideen doe niet zo ouderwets man, ga met je tijd mee, we leven niet in de middeleeuwen. Als het heel normaal is, waarom krijg ik dan kotsneigingen? Mujahideen, komop jongen, het is heel natuurlijk, het komt immers ook voor bij dieren. Dieren? Ik dacht dat wij mensen waren.

Man, vrouw en kinderen, dat is zo ouderwets. Mujahideen, neem een vent, doe lekker gek, ga met je tijd mee man. Je vrouw en kinderen zullen er wel overheen komen, zeg gewoon dat je zo bent geboren en dat je er nu pas achter bent gekomen. We leven tenslotte in Nederland, alles mag hier, oh en uhhh... vergeet je oorbel en zwarte leren broek niet.

Oud 18-03-2002, 20:07
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
, waarom krijg ik dan kotsneigingen?
omdat je bekrompen bent en je het niet in je botte kop kunt halen dat mensen ook anders kunnen zijn dan jij........jammer....
Oud 18-03-2002, 20:13
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Nanaki schreef:
omdat je bekrompen bent en je het niet in je botte kop kunt halen dat mensen ook anders kunnen zijn dan jij........jammer....

Was niet serieus bedoeld......

Oud 18-03-2002, 20:24
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Was niet serieus bedoeld......

komt niet echt goed over dan....vond het ook niet grappig eigenlijk
Oud 18-03-2002, 21:07
miro
miro is offline
tuurlijk niet
Oud 18-03-2002, 21:12
!!0p3n
!!0p3n is offline
Alleen aan jezelf.
Oud 18-03-2002, 21:36
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
!!0p3n schreef:
Alleen aan jezelf.
Groetjes
Ben(die ook niet van mensen kan verwachten dat ze er verplicht voor uit moeten komen dat ze van 'sm' houden b.v.
Oud 19-03-2002, 11:48
Janicha
Janicha is offline
Ik heb het er mee eens, tuurlijk hoef je er niet vooruit te komen, maar het is gewoon voor jou fijner als je het wel kan...ookal zal het in het begin heel moeilijk zijn. Maar in sommige omstandigheden kun je er gewoon niet voor uit komen
Oud 19-03-2002, 17:40
Prada
Prada is offline
In bepaalde gevallen kan het best van pas komen (met het zoeken naar een partner bijvoorbeeld ), maar het is niet verplicht, slaat ook nergens op...Botweg gezegd: het gaat niemand ene flikker aan wat jij neukt...
Oud 19-03-2002, 18:05
sase
sase is offline
Zolang mensen (werkgevers, vrienden ed) nog reageren met: kotsneigingen, dan hoef je er niet verplicht voor uit te komen. EIngelijk is het ook niemands zaak behalve de jouwe..maar tis wel makkelijker, krijg je geen verkeringaanzoeken meer van de tegenovergestelde sekse enzo..mar je moet het zelf weten!
Oud 22-03-2002, 04:03
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Het lijkt me een beetje vreemd om iemand te verplichten voor zijn/haar geaardheid uit te komen. Wat is het nut daarvan?

Citaat:
Mujahideen schreef:
*snip*
Dat veel mensen het normaal vinden betekent niet dat jij verplicht bent het normaal te vinden. Ze verwachten misschien wel een beetje respect.

Citaat:
Prada schreef:
het gaat niemand ene flikker aan wat jij neukt...
Behalve de persoon die geneukt wordt, natuurlijk. Wel zo netjes om die van te voren in te lichten over je plannen.
Of staat me een verassing te wachten bij de volgende FB meeting?
Oud 27-03-2002, 15:09
Verwijderd
nou als je bijv. homo bent maar daar niet voor uit wil komen -best, maar dan niet in zo'n ontkenningsfase zitten en toch een vriendin nemen, en haar ontmaagden en weet ik wat, en dan na een paar jaar "sorry meid maar ik val eigenlijk alleen op mannen".
Of nog erger: als je al getrouwd bent en kinderen hebt

Dat vinnik echt zoooooo aso...

Ik vind dat als je bi bent ofzow je dat sowieso wel aan je vriend(in) moet zeggen, dan weet diegene tenminste ook wat ie kan verwachten.

Maar verderz hoef je er niet voor uit te komen en gaat het de rest vd wereld nix aan
Oud 27-03-2002, 23:15
drama
drama is offline
Citaat:
jojoba! schreef:

REAGEER!
Nee, natuurlijk ben je daar niet verplicht toe. Dat maak je toch lekker zelf ff uit

Oud 28-03-2002, 06:35
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
jojoba! schreef:

REAGEER!
Natuurlijk niet. Het is net als geloofsovertuiging een privé aangelegenheid waarbij je niet verplicht kan worden te vertellen wat je overtuiging is
Oud 09-09-2002, 16:49
Yamyam
Yamyam is offline
Precies. Ik maak er ook nooit zo'n drama van.
Oud 09-09-2002, 18:00
Mujahideen
Mujahideen is offline
Euh, waarom is deze topic naar boven gehaald?
Oud 09-09-2002, 18:13
Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb totaal geen bezwaar tegen homo's, zolang ze mij maar niet lastig vallen.

Volgens mij zijn er 2 type homo's:

Die met te WEINIG testosteron; de "verwijfde" kerels
Die met TEVEEL testosteron; zij zijn "te mannelijk" waardoor ze dus op mannen vallen

Er zijn naar mijn idee ook 2 soorten lesbiënnes:

Te weinig oestrogeen; de "halve kerels"
Teveel oestrogeen; zeer mooie vrouwen die helaas niet van mannen houden (ik ken een hele lekkere meid die jammerlijk genoeg niet op jongens valt )
Oud 09-09-2002, 19:48
Vice
Vice is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Ik vind dat als je bi bent ofzow je dat sowieso wel aan je vriend(in) moet zeggen, dan weet diegene tenminste ook wat ie kan verwachten.
Alsof mensen die bi zijn sneller vreemd gaan dan mensen die hetero zijn .
Oud 09-09-2002, 19:54
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Nou.. je hoeft het van mij niet over straat te gillen.., of ineens spontaan te zeggen 'hé, ik ben homo'. Tenzij je daar behoefte aan hebt.. Maar als mensen et vragen, waarom zou je dan liegen..
Oud 09-09-2002, 20:23
REIE
REIE is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:

We worden wijsgemaakt dat het heel normaal is. Op scholen, via de media, noem maar op. Het is heel normaal hoor dat een man ver voorover bukt voor een andere man. Mujahideen doe niet zo ouderwets man, ga met je tijd mee, we leven niet in de middeleeuwen. Als het heel normaal is, waarom krijg ik dan kotsneigingen? Mujahideen, komop jongen, het is heel natuurlijk, het komt immers ook voor bij dieren. Dieren? Ik dacht dat wij mensen waren.

Tja, het is nou niet zo dat homosexualiteit nieuw is. Het bestond al eeuwen, alleen nu kunnen mensen dankzij onze moderne samenleving zich uitten zonder dat ze binnen strakke gedragsregels moeten blijven.

Verder moet je maar lekker zelf weten of je je wilt uiten en of je omgeving daar een enorme behoefte aan heeft.

REIE
Oud 10-09-2002, 10:17
*Soull*
*Soull* is offline
Het gaat er vooral om dat je eerlijk bent t.o.v. jezelf. Ik heb een vriend, maar intereseer me ook wel eens voor vrouwen. Ik heb het er met hem over omdat hij het recht heeft om dat van mij te weten. De rest van de wereld echter niet, die hebben daar naar mijn gevoel niets mee te maken, maar als iemand er naar vraagt, dan geef ik wel een eerlijk antwoord.

veel liefs,
Oud 10-09-2002, 16:38
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Mujahideen schreef:
Euh, waarom is deze topic naar boven gehaald?
Bijzonder goede vraag.

Regels voor berichten