Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat gedoe met de olympische spelen is gewoon bullshit mountainbike dual slalom wordt ook niet op de olympische spelen gedaan maar er is wel een door het UCI georganiseerd kampioenschap dus ook echt wel een sport.
Ik denk dat er 3 criterea zijn waar sport aan moet voldoen: 1. Er moet lichaamelijke of geestelijke inspanning zijn 2. Er moet competitie bestaan 3. Er moet een bond zijn die zich met competitie bemoeid en (stijl)dansen voldoet zeker aan al deze drie criteria dus is zeker een sport.
|
Verwijderd
|
Het kan misschien wel een sport zijn, maar ik vind het wel een andere dan andere. Poolen, bridgen of dammen zijn ook weer heel andere sporten dan voetbal, rugby, wielrennen of basketbal.
En die laatste vier vind ik dan de echte sporten, maar goed, das ook maar mijn mening. ![]() |
![]() |
|
Het is pas sport als je een danscompetitie houdt en kijkt wie de beste is. Anders is dansen gewoon gewoon dansen.
Lekker rennen is ook geen sport maar (conditie)training, als je echter met z'n 8 op een rijtje gaat rennen om het snelst dan wordt het sport. REIE
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Sport gezocht! Saarah | 58 | 20-09-2006 16:52 | |
Vrije tijd |