Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 09:36
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Sinds enige tijd ga ik met een heel leuk meisje om. Leuk, tof, super Zij vind mij de liefste jongen ter wereld, en ze is verliefd op me. Omgekeerd hetzelfde...

We zijn al een aantal malen met elkaar uit geweest, hebben film gekeken bij elkaar etc. Alleen nu mijn probleem. Ik wil 'r graag zoenen, maar wanneer moet ik dit doen? Ik ben er niet bang voor ofzow, zoenen lijkt me hardstikke leuk... Maarja dan moet je het wel doen, want ik denk niet dat zij daar de aanzet voor zal geven...

Dus, in welke situatie moet ik haar zoenen?

En hoe begin je ermee, gewoon elkaar aankijken, je hoofd scheef houden, naar haar toe bewegen en 'r zoenen?

Alvast bedankt voor jullie advies...
Oud 25-08-2002, 09:59
Octopus
Octopus is offline
Onder de film bijvoorbeeld, elkaar aankijken en dan steeds dichterbij komen. Geef haar gewoon een kus op de mond en dan gaat het vast allemaal vanzelf!
Oud 25-08-2002, 10:02
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Ik hoop het...

Leuke avatar btw
Oud 25-08-2002, 10:07
whizzer
whizzer is offline
mijn girl vroeg letterlijk gewoon aan me of ik dr wilde zoenen, tsja, ik kreeg het dus op een presenteerblaadje aangeboden Maar ik zou gewoon onder film proberen, desnoods die cliche van arm om dr heen.............
Oud 25-08-2002, 10:15
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Citaat:
whizzer schreef:
mijn girl vroeg letterlijk gewoon aan me of ik dr wilde zoenen, tsja, ik kreeg het dus op een presenteerblaadje aangeboden Maar ik zou gewoon onder film proberen, desnoods die cliche van arm om dr heen.............
mazzelaar...
En als het nou eens niet bij een film is?
Oud 25-08-2002, 10:22
Octopus
Octopus is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:

mazzelaar...
Ga dan naar een plekje waar je alleen bent ofzo..
Pak haar beide handen vast (als je staat dan) en geef der een kus.
Oud 25-08-2002, 11:18
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:

mazzelaar...
Ik denk dat jouw situatie stukken makkelijker is dan van menig ander. Je komt al bij haar thuis, gaat met haar uit, dus eigenlijk ideaal. Maak je niet te druk over dat zoenen, zodra je ermee bezig bent denk je waarschijnlijk toch: oh goh is dit het nou?
Beste manier lijkt me als je met haar alleen bent (samen op haar/jouw kamer) of met haar in een disco bent.
Met haar alleen ga je dichtbij haar zitten en je geeft haar 1 of meerdere kusjes op de mond. Dan een hele lange kus op de mond, je mond iets open, voorzichtig haar lippen likken en dan ook heel voorzichtig je tong bij haar naar binnen. De rest gaat sowieso vanzelf.
Als je met haar in de disco bent moet je heel dicht tegen haar aan gaan staan, haar vasthouden en heel dicht bij haar oor praten. Ook daar kun je haar op de mond kussen en verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je zou dr bij afscheid gewoon een kus op dr mond kunnen geven, als ze daar goed op reageert kan je verder gaan.
of inderdaad, tijdens de film. sla een arm om dr heen. dat geeft vaak een vertrouwd gevoel.

ow ja, begin rustig met zoenen. ga niet direct als een wilde tekeer. dat verpest de 'romantiek'.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 12:07
Verwijderd
Merk je wel. Als je elkaar aankijkt en je blijft elkaar maar aankijken, en komt steeds dichter met de gezichten bij elkaar.... 's niet zo moeilijk, gewoon laten gebeuren
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 12:43
whizzer
whizzer is offline
Citaat:
16Maarten16 schreef:

mazzelaar...
als je met haar alleen bent wachten op het juiste moment. En jij hebt het makkelijker dan ik het had eerst, jij gaat al met haar uit enzow. Dat juiste moment voel je denk ik wel. En eerst misschien alleen dr lippen zoenen zegmaar, als ze dat goed vindt kun je langzaam 'french kissen' maar dat gaat vanzelf, geloof me, wist het eerst zelf ook niet

En niet als een beest tekeergaan, krijg je wasmachine effect, gewoon relaxt zoenen......
Oud 25-08-2002, 16:24
Jamiroquai
Jamiroquai is offline
Je kan natuurlijk ook vragen of je haar mag zoenen....werkt ook wel... of anders zoen je haar op de mond als je weggaat, werkt ook altijd goed. Waarschijnlijk zit zij nu zich af te vragen wanneer je haar zoent.... go for it!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:39
Kirk22
Kirk22 is offline
geef haar een keer een zoen op d'r mond, dat werkt het beste. Ga er van uit dat zij met hetzelfde zit als jij.
Oud 25-08-2002, 17:43
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
geef haar een keer een zoen op d'r mond, dat werkt het beste. Ga er van uit dat zij met hetzelfde zit als jij.
nee, want eers zoende ze met jan en allemal, en heeft er dus al een hoop ervaring mee...

maarja, ik zie het allemaal wel
Oud 25-08-2002, 18:33
Kazanka
Kazanka is offline
verplaats je gedachtes. Zou jij het leuk vinden als ze jouw ineens een zoen gaf, zoja ga er vanuit dat zij hetzelfde denkt.
't moment maakt niet veel uit, kan tijdens film, bij afscheid etc zoals al gezegt is. Als het maar niet te haastig gaat
Oud 25-08-2002, 18:38
Q
Q is offline
Citaat:
Kazanka schreef:
verplaats je gedachtes. Zou jij het leuk vinden als ze jouw ineens een zoen gaf, zoja ga er vanuit dat zij hetzelfde denkt.
't moment maakt niet veel uit, kan tijdens film, bij afscheid etc zoals al gezegt is. Als het maar niet te haastig gaat
Offtopic: Kerry King rules!

Voor de rest hebbie gelijk.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 19:55
whizzer
whizzer is offline
Ennuh, laat ff weten hoe het gaat/is gegaan, k?
Oud 25-08-2002, 20:45
BELLEKE
BELLEKE is offline
gewoon beetje dichter bij haar gaan zitten, je hand op haar leggen, haar op een of andere manier je lichaam tegen het hare doen voelen, haar n lichte knuffel geven, misschien in r nek... zal ze wel zelf met je verdergaan...
x
Oud 25-08-2002, 22:01
SHAZZ
SHAZZ is offline
Heey,

Jouw situatie komt me wel bekend voor. Tot voor kort had ik ook nog nooit gezoend. Ik was me ook altijd ze druk aan het maken. Het was dat bij mij zich nog nooit de gelegenheid had voorgedaan. Had altijd al tegen anderen gezegd, als die zich voordoet grijp ik die met beide handen. Nou op vakantie vond ik een jongen leuk, ken ik al 3/4 jaar (komen steeds naar dezelfde camping). En toen liepen we zo naar een rustig plekje en toen heb ik het hem gezegd dat ik nog nooit gezoend had. Dat is ook een optie. Hij zo ja moet je wel hier heen komen als ik je wil zoenen haah ging beetje klungelig hahaa maar toen keek ie me zo aan. En ik dacht ja nou maar met mijn mond op de zijne en toen ging het vanzelf. Vond het in het begin niet echt lekker. Maar we hebben het daarna nog vaak herhaald en toen werd het wel lekkerder. Alleen hij was beetje een wasmachine dat vond ik minder. Dus ga niet snel rondjes draaien!! Succes en laat ff weten hoe het was!

xxx SHAZZ
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:40
moenbase
moenbase is offline
Hm, ik zou best lang kunnen wachten met de 1e zoen eigenlijk, niet omdat ik het niet durf, maar het moment zou gewoon perfect moeten wezen.
'k ga ook liever een jaartje heel goed en leuk met haar om, en haar dan eens te zoenen, dan meteen al bij de 3e keer dat we uit zijn geweest.
Misschien heel raar...maar sommigen zijn zeg maar minder snel 'zoenbaar'. Daar bedoel ik mee dat ik niet zo snel met haar zal zoenen, niet omdat ik het niet geweldig zou vinden, maar om het principe. Dat haar zo speciaal maakt. Hmz, moeilijk uit te leggen...
Als je het boek De Geur Van Seringen/A Walk To Remember van Nicholas Sparks hebt gelezen begrijp je het misschien wel een beetje...
Oud 26-08-2002, 11:41
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Als jullie afscheid van elkaar nemen
Oud 26-08-2002, 12:09
the_conquer
the_conquer is offline
Hoiz

niet bij afscheit, want dan moet ze weg, beter in het midden of begin, je weet al dat ze gek op je is, das het belangrijkst. knuffel der gewoon of kruip er dichter bij, en ga langzaam steeds dichter en zoen der het is vrij simpel. Das altijd zo , versieren is nog het makkelijkste dat er is, zorgen dat ze je vriendin blijft is velen malen moeilijker.

greetz

the conquer
Oud 26-08-2002, 13:47
Psychoot
Psychoot is offline
Gewoon bij afscheid of bij aankomst doen. Zij wilt ook wel graag zoenen lijkt me als ze verliefd op je is. Ze zal het heus niet erg vinden. Mijn eerste vriendin zoende mij bij afscheid, ik durfde toen niet echt maar zij wel. En bij me 2e vriendin had ik haar gezoend meteen. Was voor haar de 1e keer maar wist wel dat ze wou zoenen maar niet zou durven. Dus heb ik de 1e stap gedaan. En dan komt het allemaal wel goed. Gewoon doen dus.
Oud 27-08-2002, 16:49
16Maarten16
16Maarten16 is offline
't Gaat weer een tijdje duren voor ik haar weer zie
Oud 28-08-2002, 10:01
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Morgen komt ze bij mij film kijken! Dan moet het maar eens gebeuren he, ik vertel jullie wel hoe het gegaan is. Alvast bedankt voor de tips!
Oud 28-08-2002, 17:50
Angellove
Angellove is offline
Veel suc6 !!! (en plezier )
Oud 28-08-2002, 20:13
a new noise
a new noise is offline
be original......
volg geen raad van het forum op
Oud 28-08-2002, 20:20
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Citaat:
a new noise schreef:
be original......
volg geen raad van het forum op
Ik denk ook niet dat je precies moet doen wat de mensen hier zeggen. Je moet er toch altijd een eigen invulling aan geven. Het kan je echter wel helpen minder zenuwachtig te doen!
Oud 29-08-2002, 18:23
16Maarten16
16Maarten16 is offline
Thanks for the support. Het was echt lollig vanmiddag. Zij lag op me bed ... en toen ben ik er gewoon bovenop gaan liggen, we keken elkaar aan, en toen ging het vanzelf . Maar idd, het stelt niet zoveel voor, maar het is wel lekker

Oud 29-08-2002, 18:40
Verwijderd
op bed nog wel.... hahaha...
maar leuk voor je... en het was idd niet moeilijk dus
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 22:45
HIBJ
HIBJ is offline
onze eerste kus was bij het afscheid toen ze naar huis moest
rare timing maar het was perfext
Oud 30-08-2002, 02:20
ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
ik vond een meisje leuk en zij mij blijkbaar ook.
op een gegeven moment raakten we in gesprek, en toen heb ik tussen neus en lippen door gewoon gevraagd of ze mij leuk vond...toen draaide ze der hoofd weg en ik zag dat ze bloosde, toen heb ik zachtjes haar hoofd bijgedraaid en haar een gewone kus op de mond gegeven...5 min later stonden we buiten elkaar af te lebberen... was echt enorm lekker
Reageren

Regels voor berichten