Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2002, 16:04
Verwijderd
kbedoel als jullie een meisje/jongen leren kennen op een avondje uit en ermee gaan zoenen, hoe zien jullie dat; als een prille relatie of gewoon een leuke avond of iets anders...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2002, 16:14
makita
makita is offline
als een leuke avond !! ik wordt niet snel verliefd, helemaal niet binnen een avond, dus ook al al is het nog zo'n leuke jongen dan zou ik het niet als het begin zien van een relatie. Gewoon een gezellige avond en als het vaker gebeurt jaa dan ist iets anders
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:17
Verwijderd
Ligt eraan met wie..

kzoen wel es met vriendinnen, dan is het puur lol.. Gister rare situatie met stelletje Italianen, was gewoon lol. Maar als ik iemand tegenkom die ik echt wel eens leuk zou kunnen gaan vinden en dergelijke, zou ik daar denk ik niet al de eerste avond mee zoenen en anders het ms wel zien als het begin van een prille relatie.... verschilt gewoon heel erg per avond
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:23
Angeles
Angeles is offline
Zoenen voor het zoenen heb ik nooit zo veel gedaan, eigenlijk. Meestal hoopte ik er wel meer van, en als dat niet zo was had ik meestal eerder spijt van dat zoenen. Ik weet nog dat ik voor het eerst in de disco zoende met een jongen die ik helemaal niet kende. Ik voelde me daarna zó'n sloerie! Hij probeerde de rest van de avond nog wel toenadering te zoeken, maar ik schaamde me zo voor wat ik had gedaan dat ik hem verder uit de weg ging (eigenlijk maakte ik het daarmee nog erger, of het voor mij echt was: zoenen en hup, weg). Best stom, maar ik schaamde me toen echt heel erg. Dat kwam ook wel een beetje door mijn neef en mijn nichtje met wie ik die avond uit was, die me de hele avond nog ermee liepen te pesten. Ik was toen een jaar of 16.

Ik moet wel zeggen dat het nog wel vaker is gebeurd, maar dat ik ook wel wat naďef was soms, en erg graag een vriendje wilde. Maar ik was zeker niet iemand die iedere week met een ander zoende. Daarvoor betekende het toch wel te veel.

Nu betekent het voor mij sowieso heel veel, het is niet iets wat je zomaar doet. Maar nu heb ik ook een vriend, dus dan is het sowieso anders.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:35
the exploding boy
the exploding boy is offline
bij iemand die ik niet leuk vind: niks ... gewoon voor de lol

bij iemand die ik wel leuk vind wil ik ook niet meteen mee zoenen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:53
Roos
Roos is offline
Dat diegene iig erg leuk is. Vaak ook fysieke aantrekkingskracht.

Of diegene echt leuk genoeg is om iets mee te beginnen, kan je vaak pas zien bij het volgende afspraakje.
Oud 31-08-2002, 17:01
HIBJ
HIBJ is offline
zoenen, ik vind het speciaal, je moet niet zo met iedereen zoenen vind ik, ik vond het, tja, gewoon, bedoeld voor 1 persoon ( hier heb ik het wel over uitgebreid zoene he )
Oud 31-08-2002, 17:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
best veel eigenlijk, ik zoen namelijk niet met iedereen.
Oud 31-08-2002, 17:02
georgie
georgie is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Zoenen voor het zoenen heb ik nooit zo veel gedaan, eigenlijk. Meestal hoopte ik er wel meer van, en als dat niet zo was had ik meestal eerder spijt van dat zoenen. Ik weet nog dat ik voor het eerst in de disco zoende met een jongen die ik helemaal niet kende. Ik voelde me daarna zó'n sloerie! Hij probeerde de rest van de avond nog wel toenadering te zoeken, maar ik schaamde me zo voor wat ik had gedaan dat ik hem verder uit de weg ging (eigenlijk maakte ik het daarmee nog erger, of het voor mij echt was: zoenen en hup, weg). Best stom, maar ik schaamde me toen echt heel erg. Dat kwam ook wel een beetje door mijn neef en mijn nichtje met wie ik die avond uit was, die me de hele avond nog ermee liepen te pesten. Ik was toen een jaar of 16.

Ik moet wel zeggen dat het nog wel vaker is gebeurd, maar dat ik ook wel wat naďef was soms, en erg graag een vriendje wilde. Maar ik was zeker niet iemand die iedere week met een ander zoende. Daarvoor betekende het toch wel te veel.

Nu betekent het voor mij sowieso heel veel, het is niet iets wat je zomaar doet. Maar nu heb ik ook een vriend, dus dan is het sowieso anders.
Zo heej, wij zijn het eens
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:08
20marianne12
20marianne12 is offline
Zoenen voor 1 avondje, gewoon voor een leuke avondje... maar het is zeker niet zo dat je geen leuke avond kan hebben als je niet zoent (maar soms gebeurt het gewoon...). Ik vind ook dat het niet echt een gewoonte moet worden/ zijn, want zoenen is toch wel beetje speciaal...
Oud 31-08-2002, 17:39
Guano @
Guano @ is offline
Eigenlijk heel erg veel.. Ik zoen niet zomaar met iedereen, alleen als ik met diegene een relatie wil. Ik zou nooit iemand zoenen, omdat ik gewoon zin heb om te zoenen. Mijn vriend heeft wel met heleboel meisjes gezoend, en daar heb ik ook best moeite mee.. Dat hij hun zomaar heeft kunnen zoenen zonder iets voor te voelen.. Tis een raar gevoel dat zoenen voor hem iets anders betekent dan voor mij..
Oud 31-08-2002, 17:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
kbedoel als jullie een meisje/jongen leren kennen op een avondje uit en ermee gaan zoenen, hoe zien jullie dat; als een prille relatie of gewoon een leuke avond of iets anders...
Als een leuke avond. Pas als ik smoorverliefd op iemand ben, kan ik vlinders in mijn buik krijgen van een kus.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:48
Verwijderd
Als het is met iemand die ik op die avond echt leer kennen en leuk met hem heb gepraat en het klikte goed etc etc en hij zoent me dan aan het einde van de avond, dan zie ik dat als het begin van een relatie.
Maar omdat ik niet kan weten of hij er hetzelfde over denkt zou ik die avond nog niet met hem zoenen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 18:14
Mysterons
Mysterons is offline
aantrekkingskracht, of diegene heel erg leuk vinden
Oud 31-08-2002, 18:18
Piccola
Piccola is offline
Ik zoen alleen met een jongen waar ik echt gek op ben! Ik zal nooit zomaar voor een avondje met iemand zoenen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:32
Verwijderd
Wuuh... Kutvraag. Ik weet het niet meer. Eerder zoende ik toch nog wel eens om mijn eigen ego op te krikken, dat doe ik dus echt niet meer. Maar de laatste keer dat ik voor een avondje met zomaar iemand zoende, voelde dat toch stom. Ik vond het niet boeiend meer. Maar toen ik weer eens met Marcel liep te vozen was het ook zo... euh... saai.

Ok, zoenen is dus saai
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Ik zoen alleen met een jongen waar ik echt gek op ben! Ik zal nooit zomaar voor een avondje met iemand zoenen ofzo.
Dat wil ik ook wel maar ik word verdorie nooit verliefd op iemand die ik kan krijgen. Als ik hem wel kan krijgen boeit hij niet meer...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 11:41
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
best veel eigenlijk, ik zoen namelijk niet met iedereen.
eej gefeliciteerd
het valt me op dat er toch best wel veel mensen zoenen voor het zoenen, dan mn volgende vraag: voel je je dan niet een beetje sletterig?
kmoet overigens bekennen dat ik pasgeleden een meisje had gezoend enkel voor het zoenen en dat dit omgekeerd mij weer overkwam vorige week zaterdag...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:07
Optima
Optima is offline
zoenen is alles
ik vind het net als met seks, goedkoop als je zomaar met iemand op een vrijdagavond gaat kussen

daarnaast heb ik geleerd dat wanneer het echt ' ment to be' is de kus het meest geld.

er waren twee jongen die werkelijk NIET konden zoenen, maar mijn huidige vriend en ik zijn het er over eens: we zijn voor elkaar gemaakt
Oud 01-09-2002, 12:15
girl18
girl18 is offline
ik zoen niet zomaar met *iemand* voor ene avondje.. ik vind dat als je met iemand zoent ook iets met die persoon moet gaan beginnen dus voordat ik iemand ga zoenen moet ik iets met die persoon willen en ik doe het niet om ff lol te hebben.
Oud 01-09-2002, 12:29
luckyleo
luckyleo is offline
Met feesten, uitgaan, kermissen enz. dan doet het met me niks en is het puur voor de lol. Geen enkel gevoel komt daar bij kijken.
Voel ik echter al een tijdje wat voor iemand en dan zoen je met elkaar is het echt bijzonder voor me. Zo compleet anders, maar dan sta ik gewoon zowat te trillen. Dat is dan bijzonder en dat vind ik mooi.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 12:35
HIBJ
HIBJ is offline
Citaat:
Optima schreef:
zoenen is alles
ik vind het net als met seks, goedkoop als je zomaar met iemand op een vrijdagavond gaat kussen

daarnaast heb ik geleerd dat wanneer het echt ' ment to be' is de kus het meest geld.

er waren twee jongen die werkelijk NIET konden zoenen, maar mijn huidige vriend en ik zijn het er over eens: we zijn voor elkaar gemaakt
helemaal mee eens
Oud 01-09-2002, 12:47
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Voor mij betekent dat gewoon een leuke avond... in het begin verwachtte ik wel es meer dan ik kon verwachten als je voor de eerste keer met iemand zoent.. en dat viel later zwaar tegen waardoor ik er veel verdriet van had, dus nu zie ik het gewoon als een leuke avond... tsja hopen op meer kan natuurlijk altijd...
Oud 01-09-2002, 13:39
Hippielove
Hippielove is offline
Ik zoen eigenlijk alleen met de hoop dat er meer uit voortbloeit. Bij iedere zoen heb ik het gevoel dat ik een stukje van mijn hart weg geef. En mijn hart is iets waar ik zuinig op ben.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
zoenen is alles

Ik denk dat dat heel erg verschilt hoor. Want ikzelf vind het zoenen zelf, ookal ben ik verliefd op iemand, gewoon niet zo heel speciaal. Iets wat mij veel meer doet is knuffelen met iemand... dat is voor mij veel belangrijker dan zoenen, ook in een relatie. Ik zoen niet veel zomaar hoor, maar af en toe wel eens, ook met vriendinnen enzo.. maar knuffelen doe ik nooit zomaar, want dat is voor mij echt heel erg speciaal.. Dus het verschilt denk ik ook in hoeveel het met je doet uberhaupt..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

het valt me op dat er toch best wel veel mensen zoenen voor het zoenen, dan mn volgende vraag: voel je je dan niet een beetje sletterig?
Ik heb dus afgelopen vrijdag voor het eerst gezoend om het zoenen, maar dan wist ik ook zeker dat dat voor de anderen ook zo was. Ja, anderen.. het was namelijk heel vaag. We hadden groep italianen ontmoet, en beetje dollen, beetje flirten, verder niks... maar toen was het dat als 2 van die italianen met elkaar zouden zoenen ze mij mochten zoenen.. en toen deden ze het dus ook nog, en heb ik daarna met beiden gezoend.. En ja, ik voelde me sletterig daarna.. maar ik had ook zoiets van nou ja, het was voor beide partijen duidelijk.. het was lollig, zoenen doet mij sowieso niet zoveel en nja.. heb ikz oiets ook es gedaan. Het is dus namelijk niet zo dat ik het regelmatig doe, ik had hiervoor een relatie van 20 maanden, dit was de eerste keer dat ik zoende sinds het uit was.. en verder heb ik maar 1 keer voor een avondje gezoend, en dat was mn eerste zoen.

Heel verhaal.. maar goed, ik denk gewoon dat je aan de hoeveelheid mensen met wie je zoent of wat dan ook sletterigheid niet af kunt lezen. Het verschilt gewoon per persoon hoeveel het uberhaupt voor je betekent. En zoenen om het zoenen maakt niet uit als beide partijen er akkoord mee zijn lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 13:53
Tox
Tox is offline
Ligt er aan met wie en waarom ik zoen. Een zoen kan niks voorstellen (zatte bui) of een zoen kan het begin van iets heel speciaals worden (als je voor het eerst met een bepaald iemand zoent die je leukt vind).
Oud 01-09-2002, 13:55
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Heel verhaal.. maar goed, ik denk gewoon dat je aan de hoeveelheid mensen met wie je zoent of wat dan ook sletterigheid niet af kunt lezen. Het verschilt gewoon per persoon hoeveel het uberhaupt voor je betekent. En zoenen om het zoenen maakt niet uit als beide partijen er akkoord mee zijn lijkt mij.
inderdaad, helemaal mee eens.
Reageren

Regels voor berichten