Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zoenen voor 1 avondje, gewoon voor een leuke avondje... maar het is zeker niet zo dat je geen leuke avond kan hebben als je niet zoent (maar soms gebeurt het gewoon...). Ik vind ook dat het niet echt een gewoonte moet worden/ zijn, want zoenen is toch wel beetje speciaal...
|
![]() |
Eigenlijk heel erg veel.. Ik zoen niet zomaar met iedereen, alleen als ik met diegene een relatie wil. Ik zou nooit iemand zoenen, omdat ik gewoon zin heb om te zoenen. Mijn vriend heeft wel met heleboel meisjes gezoend, en daar heb ik ook best moeite mee.. Dat hij hun zomaar heeft kunnen zoenen zonder iets voor te voelen.. Tis een raar gevoel dat zoenen voor hem iets anders betekent dan voor mij..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als het is met iemand die ik op die avond echt leer kennen en leuk met hem heb gepraat en het klikte goed etc etc en hij zoent me dan aan het einde van de avond, dan zie ik dat als het begin van een relatie.
Maar omdat ik niet kan weten of hij er hetzelfde over denkt zou ik die avond nog niet met hem zoenen denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wuuh... Kutvraag. Ik weet het niet meer. Eerder zoende ik toch nog wel eens om mijn eigen ego op te krikken, dat doe ik dus echt niet meer. Maar de laatste keer dat ik voor een avondje met zomaar iemand zoende, voelde dat toch stom. Ik vond het niet boeiend meer. Maar toen ik weer eens met Marcel liep te vozen was het ook zo... euh... saai.
Ok, zoenen is dus saai ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() het valt me op dat er toch best wel veel mensen zoenen voor het zoenen, dan mn volgende vraag: voel je je dan niet een beetje sletterig? kmoet overigens bekennen dat ik pasgeleden een meisje had gezoend enkel voor het zoenen en dat dit omgekeerd mij weer overkwam vorige week zaterdag... |
![]() |
|
zoenen is alles
ik vind het net als met seks, goedkoop als je zomaar met iemand op een vrijdagavond gaat kussen daarnaast heb ik geleerd dat wanneer het echt ' ment to be' is de kus het meest geld. er waren twee jongen die werkelijk NIET konden zoenen, maar mijn huidige vriend en ik zijn het er over eens: we zijn voor elkaar gemaakt ![]()
|
ik zoen niet zomaar met *iemand* voor ene avondje.. ik vind dat als je met iemand zoent ook iets met die persoon moet gaan beginnen dus voordat ik iemand ga zoenen moet ik iets met die persoon willen en ik doe het niet om ff lol te hebben.
![]()
|
![]() |
Met feesten, uitgaan, kermissen enz. dan doet het met me niks en is het puur voor de lol. Geen enkel gevoel komt daar bij kijken.
Voel ik echter al een tijdje wat voor iemand en dan zoen je met elkaar is het echt bijzonder voor me. Zo compleet anders, maar dan sta ik gewoon zowat te trillen. Dat is dan bijzonder en dat vind ik mooi. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Voor mij betekent dat gewoon een leuke avond... in het begin verwachtte ik wel es meer dan ik kon verwachten als je voor de eerste keer met iemand zoent.. en dat viel later zwaar tegen waardoor ik er veel verdriet van had, dus nu zie ik het gewoon als een leuke avond... tsja hopen op meer kan natuurlijk altijd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heel verhaal.. maar goed, ik denk gewoon dat je aan de hoeveelheid mensen met wie je zoent of wat dan ook sletterigheid niet af kunt lezen. Het verschilt gewoon per persoon hoeveel het uberhaupt voor je betekent. En zoenen om het zoenen maakt niet uit als beide partijen er akkoord mee zijn lijkt mij. |
![]() |
|
Ligt er aan met wie en waarom ik zoen. Een zoen kan niks voorstellen (zatte bui) of een zoen kan het begin van iets heel speciaals worden (als je voor het eerst met een bepaald iemand zoent die je leukt vind).
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 Verwijderd | 500 | 14-05-2011 16:37 | |
Liefde & Relatie |