Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 17:12
m€isje
m€isje is offline
Zijn jullie wel eens met een uitwisseling geweest voor een deel van het (middelbare)schooljaar?

Hoe was het, en welk land
Oud 30-08-2002, 17:19
Boogie
Boogie is offline
Ja, ik ben een keer naar Hongarije geweest en mijn gast hier. Het was echt heel leuk/gezellig en een mooi land (naja, mooie stad Boedapest)
Oud 30-08-2002, 17:42
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
ja, ik heb wel eens meegedaan aan een uitwisseling. 'T was niet zo lang, een week, en naar Zuid-Frankrijk (Libourne).
Echt superleuk, een weeklang gelachen, leuke tijd gehad, en het was nog goed voor m'n frans ook, want voor m'n proefwerk Frans een paar weken later had ik een 9

Op dit moment zit een meisje uit mijn klas voor een half jaar geloof ik in Canada.
Oud 30-08-2002, 18:10
Kat
Kat is offline
we hebben een keer een uitwisselingsproject gehad met een school in Duitsland, gewoon 1 dagje, was wel melig.
Die lui wilden (toen ze bij ons waren) allemaal in de pauze op het schoolplein gaan roken enzo, dat mocht bij hun niet. En als je daar als nederlander rondloopt denkt ook iedereen dat je hele vooraden wiet meegenomen hebt... hast du grass?
Oud 30-08-2002, 19:07
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn zus heeft net een jaar in Canada gezeten voor een highschoolyear... Ze is nu thuis voor een jaar en wil er daarna voorgoed heen....

Het beviel wel dus
Oud 30-08-2002, 21:09
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
AH ik wil 6 weken naar Ange, de sataliet stad van haarlem in france. Daar moet ik dan zelfstandig door werken enzo..
Lijkt me echt leuk! over een maand ga ik weg ofzo, als alles goed komt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 21:27
Ninnoc
Ninnoc is offline
week naar italie , dorpje vlakbij padua, was super een echte aanrader!
Oud 30-08-2002, 22:01
georgie
georgie is offline
euhm ja, afgelopen jaar nog naar zweden. Die persoon die hier kwam was een btje een k*twijf, niemand mocht haar (ik dus ook niet en hebben gigantische ruzie gehad). Toen moest ik dus nog daar heen, maar zat gelukkig bij iemand anders. Btje jammer dat ik elke dag om half 6 op moest staan. Op een eiland zat (dus geen contact met andere scholieren) en met de sukkel van de school opgescheept zat. Maar dat meisje was heel aardig
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:07
heldin
heldin is offline
wij hadden met school een best groot uitwisselingsprogramma, iedereen die in de 3e mee wilde doen kon dat. wij zijn met de klas naar Sicilie geweest, ik heb daar 2 weken geslapen bij het meisje dat daarvoor 2 weken bij mij geslapen had. het was super leuk!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Kat schreef:
we hebben een keer een uitwisselingsproject gehad met een school in Duitsland, gewoon 1 dagje, was wel melig.
Die lui wilden (toen ze bij ons waren) allemaal in de pauze op het schoolplein gaan roken enzo, dat mocht bij hun niet. En als je daar als nederlander rondloopt denkt ook iedereen dat je hele vooraden wiet meegenomen hebt... hast du grass?
tssss, het waren 2 dagen
wij een dag daar, zij een dag hier
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 12:09
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Kat schreef:
En als je daar als nederlander rondloopt denkt ook iedereen dat je hele vooraden wiet meegenomen hebt... hast du grass?
Hahaha, id

Ik heb (moest ) ook aan zo'n uitwisseling meedoen... die Duitser pakte mijn tas op, keek ernaar en de eerste vraag was: "Do you have weed?"
Oud 31-08-2002, 17:42
AlopiA
AlopiA is offline
ik ga nog, in 4 vwo (volgend jaar) 2 weken naar sicilie, best wel veel zin in, zegmaar.
Oud 31-08-2002, 17:57
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Ik ga dit jaar nog un weekje naar lille ( frankrijk )
Oud 31-08-2002, 21:46
Verwijderd
Ik ben afgelopen jaar naar een school in Chicago geweest. Dat was op zich wel cool het schijnt dat dat de grootste college van Amerika is
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 12:52
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb meegedaan met een uitwiseling met Finland..
Finse leerlingen kwamen eerst voor een week hier naar toe en een maand later gingen wij voor een week naar Finland..
Het is me heel goed bevallen, maar het is slechts een weekje natuurlijk
Het waren allemaal leuke leerlingen waar we allemaal redelijk goed mee overweg konden
Hun engels was alleen iets minder dan dat van ons maar leverde ook niet echt problemen op..

Leuk is het om mee te maken hoe anders het daar op school aan toe gaat
Reageren

Regels voor berichten