Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vindt ik heel gaaf om te horen het is ook een begin van het engels dichten (die ik meestal in nedrelands zoals je wel ziet ![]() ik vondt het gevoel waarmee ik het heb egschreven best wel mooi daarom dat ik met dat gevoel ,het engels heb uit geprobberd ![]() dank je voor je al je kritiek (bedoel het in mijn opzicht goed hor ![]() xxxx sylvana
|
![]() |
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[b]Mkay ik gaat ff hard zijn, neem me niet kwalijk, dit is gewoon kritisch bedoeld: Ik vind het flut, het zijn een hoop woorden maar komt allemaal precies op hetzelfde neer, er zit wenig afwisseling in, en het is een typisch voorbeeld van een one in a million gedicht... niet gewebdt van jou the hard way maar maakt niet uit ik leer over al iets van toch?? xxx sylvana [Dit bericht is aangepast door misspretty (09-01-2002).]
|
![]() |
|
|