Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2001, 18:01
NY
NY is offline
Kent iemand dit?
Het is een project voor Nederlands waarbij de vier boeken moet lezen en dan over elk boek een rapport maakt. Er doen 15 scholen aan mee en het winnende boek krijgt een prijs (ik weet even niet meer welke).

In ieder geval ik ben nu Geheime Kamer van Jeroen Brouwer aan het lezen (488 bladzijdes) en ik moet er nog een en dat binnen twee weken!!

Ik zou wel willen weten wat jullie van de boeken vinden.
Oud 20-12-2001, 18:08
stroopwafel
stroopwafel is offline
welke boeken??
Oud 21-12-2001, 13:35
Trebbor
Trebbor is offline
ja, ik doe ook mee; lees Franklin. Had al eerder een topic begonnen maar niemand reageerde....nu dus wel
Oud 21-12-2001, 13:37
Trebbor
Trebbor is offline
oja mijn mening; franklin is wel goed, maar een beetje vaag geschreven af en toe..ik heb em nog niet uit dus mijn eindoordeel,krijg je nog.
BTW; welke school zit je dan?
Oud 23-12-2001, 14:58
NY
NY is offline
Ik zit op het Kennemer Lyceum.
En jij zit op.....?

Volgens mij moet ik na deze franklin gaan lezen of anders die fantoom...nog wat, of zoiets.
Oud 23-12-2001, 15:01
NY
NY is offline
O ja sorry de boeken zijn:

Geheime Kamers, Jeroen Brouwer
Fantoompijn, Aron Grunberg
Franklin, Tomas Lieske
Volgend jaar in Bergem, Leo Pleysier
Oud 23-12-2001, 21:27
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Trebbor schreef:
ja, ik doe ook mee; lees Franklin. Had al eerder een topic begonnen maar niemand reageerde....nu dus wel
en bedankt

Oud 24-12-2001, 11:18
Trebbor
Trebbor is offline
Citaat:
NY schreef:
Ik zit op het Kennemer Lyceum.
En jij zit op.....?
nehalennia middelburg
Oud 24-12-2001, 17:45
NY
NY is offline
Dat is in Overveen (bij Haarlem)

Nou misschien zie ik je wel in Paradiso of in Brugge...
Oud 30-12-2001, 19:38
NY
NY is offline
nog even wat: heeft iemand fantoompijn al gelezen?? Ik heb net geheime kamers van Jeroen Brouwers achter de rug en wil nu iets makkelijkers. Dus vrieg ik me af of fantommpijn van Aron Grunberg een beetje leuk en makkelijk was.
Oud 31-12-2001, 16:31
Trebbor
Trebbor is offline
Franklin uit; vaaaag einde.
Oud 02-01-2002, 17:48
NY
NY is offline
Eindelijk Geheime Kamers uit!!

Daar moet je echt even doorheen, maar opzich best leuk. Als je het eenmaal uit hebt.
By the way: stom einde.....
Oud 06-01-2002, 17:08
NY
NY is offline
Lees nooit Fantoompijn! Wat een rotboek, echt je komt er bijna niet doorheen.

Maar ja weer een boek nog 2 te gaan.

[Dit bericht is aangepast door NY (06-01-2002).]
Oud 08-01-2002, 21:50
Verwijderd
Citaat:
NY schreef:
Kent iemand dit?
Het is een project voor Nederlands waarbij de vier boeken moet lezen en dan over elk boek een rapport maakt. Er doen 15 scholen aan mee en het winnende boek krijgt een prijs (ik weet even niet meer welke).

In ieder geval ik ben nu Geheime Kamer van Jeroen Brouwer aan het lezen (488 bladzijdes) en ik moet er nog een en dat binnen twee weken!!

Ik zou wel willen weten wat jullie van de boeken vinden.
jah ikke, ons school (sint jan berchmanscollege mol (belgië)) doet daar ook aan mee.

persoonlijk vind ik tot nu toe Franklin de beste, maar ja, ik heb dan alleen ook nog maar franklin en volgend jaar in berchem gelezen, in geheime kamers ben ik nu ook bezig, ma ik zit nog maar aan blz 20...

fantoompijn is naar het schijnt nogal saai, en echt maf (gekke conversaties die nergens op slagen etc), geheime kamers keeeeeiiiiiiiiilangdradig en dus saaaaiiiiiii.
tja franklink vind ik dus persoonlijk wel de beste tot nu toe, interessante personages enzow, en onverwachte gebeurtenissen... en die franklin vind ik gewoon te gek! zo'n coole kerel! geweldige replieken geeft die.
volgend jaar in berchem valt wel mee, maar ja, der gebeurt niks hé... twee conversaties aan twee tafels op nieuwjaarsdag. lekker interessant ...

nou doei!
*blue*

ps: zit jij ook op dat forum, op www.inktaap.com? ik ben er alleen nog maar een kijkje gaan nemen. naar www.inktaap.nl ben ik nog niet geweest. jij?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 19:45
Trebbor
Trebbor is offline
nee moet de contacten met onze zuiderburen onderhouden (jullie dus) moet ff om toegangscodes vragen aan m'n leraar
maar daarna ben ik er vaak te vinden (hoop ik)
Reageren

Regels voor berichten