Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 07:16
Kupu
Kupu is offline
Ik draai nu XP op mijn computer, maar telkens als ik meer als 1 scherm van Internet Explorer geopend heb, loopt ie vast en blijf er maar 1 scherm over. Dus ik kan niet tegelijk mijn hotmail even checken en hier even rondkijken. Nou had ik dit probleem eerst niet, maar ik heb MSN eraf gedonderd en opnieuw geinstalleerd. Kan het daarmee te maken hebben? Oh ja en aanmelden bij msn wil nu ook niet meer

Ik weet dat ik dat systeemherstelgedoe kan gebruiken hiervoor(toch?), maar dat doe ik liever niet omdat ik de laatste paar dagen nogal wat dingen veranderd heb e3n ik wil dat liever niet overnieuw doen.
Oud 10-09-2002, 07:27
zedonite
zedonite is offline
Ik denk niet dat het met MSN te maken heeft. Misschien ligt het aan geheugentekort..

Of misschien wil Windows Update wel helpen, deze update veel dingen.

Er is nu ook een nieuwe versie van MSN (4.7) die werkt misschien beter, kan je hier vinden. (Alleen voor XP)
Oud 10-09-2002, 07:36
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
zedonite schreef:
Ik denk niet dat het met MSN te maken heeft. Misschien ligt het aan geheugentekort..

Of misschien wil Windows Update wel helpen, deze update veel dingen.

Er is nu ook een nieuwe versie van MSN (4.7) die werkt misschien beter, kan je hier vinden. (Alleen voor XP)
We hebben 512 MB Ram, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. En het probleem met het aanmelden heb ik juist met MSN 4.7... Kheb het zonet gedownload.

Oh ja bij MSN geeft ie gelijk de melding dat er of iets met hun server of met mijn internetverbinding is. Maar het ligt niet aan mijn internetverbinding, want ik kan hier nu berichtjes plaatsen. En hun server werkte zonet met 4.6 nog wel. En hij zoekt niet eens. Die melding geeft ie gelijk zodra ik op aanmelden klik.

Ik ga zo even op de uptdate-site kijken, maar dan moet ik eerst dit berichtje plaatsen anders loopt internet explorer weer vast. En kan ik overnieuw gaan typen.
Oud 10-09-2002, 14:30
Kupu
Kupu is offline
niemand meer???????????????????????

Ik heb trouwens geprobeerd IE opnieuw erop te zetten(ook met dat ding van www.bink.nu) en dan geeft ie aan dat ie geen verbinding kan krijgen met de site, omdat er iets fout is met de proxy-instellingen terwijl ik niet werk via een proxy. En MSN opnieuw installeren helpt ook geen fuck.
Reageren

Regels voor berichten