Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik sta net op het punt om zonder make up de stad in te gaan, lees ik: "Begin met iets kleins. Doe maar eens geen make-up op. Loop maar eens in een badpak, laat je buik hangen. "
..en ik bedenk me opeens dat er velen zijn die niet zonder make up de deur uit willen, al helemaal niet ergens waar veel mensen rondlopen.
|
Verwijderd
|
Het is wel bevrijdend als je gewoon jezelf bent.
We zijn deze week druk bezig het huis te renoveren en ik moest ff boodschappen doen. Toen wandelde ik vrolijk in een versleten jeans, mijn oude kisten, een wit onderhemd, ongekamd en ongeschoren door de supermarkt. Ik vond het wel cool ![]() Niet dat ik dit nu altijd ga doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al jullie er ook zo over denken, zijn jullie dan ook geslaagd? half om half. de ene keer schaam ik me rot en de andere keer doe ik mijn versie van het zwanenmeer midden in het winkelcentrum. ach ja. |
![]() |
|
ik vind het echt heel goed van je dat je dat kan!
Ik zit ook met het probleem dat ik mezelf niet laat zien. Iedereen denkt dat ik een blij en gelukkig meisje ben, maar ik zit nu echt heel dicht bij het punt dat k dat niet langer vol kan houden, dat ik daar zelfs kapot aan kan gaan, aan mn toneelstukje. En dat begrijp ik nu pas. Mensen vertellen over hoe ik me voel vind ik moeilijk, en aanstellerig, maar toch probeer ik het. Ik hoop dat het gaat lukken, dat mensen me dan begrijpen, en dat ze zien hoe ik ben.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Sorry als ik met dit je gelukkige bui verknal, maar ik ben bang dat je er met alleen je buik laten hangen en zelfvertrouwen nog niet veel verder richting geluk bent. In mijn geval duurde het 3 maanden na de 'buikhangfase' 'mening-geven-fase' dat ik merkte dat ik nog geen drol verder was.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
scary story!! Ronella | 7 | 09-05-2004 19:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hiermee? X-G | 32 | 01-03-2004 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] .boris | 14 | 04-02-2004 05:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
Raar verhaal (ik verveelde me) deel 1 Internationalist | 0 | 09-12-2001 15:51 |